U almacenamentu di energia hè statu apertu

U almacenamentu di energia hè statu apertu
U almacenamentu di energia hè statu apertu

Merus Power Turkey Sales Manager, Elvan Aygün, spiegò i benefici di i sistemi di almacenamentu di energia per esse stallati secondu a specificazione publicata, è hà sottolineatu l'impurtanza di l'adeguatezza di a cumpagnia chì furnisce u serviziu.

Merus Power Turkey Sales Manager Elvan Aygün, chì hà datu infurmazioni nantu à e specificazioni tecniche publicate da TEİAŞ nantu à a cunnessione di l'Impianti di Stoccaggio di Elettricità à a Griglia, hà dichjaratu chì u sviluppu di sistemi di almacenamentu d'energia hè assai impurtante in quantu à apre a strada per e fonti d'energia rinnuvevuli è accurtà. u periodu di ammortizazione di l'investimenti.

L'IMPORTANZA DI I SISTEMI DI STORAGE D'ENERGIA CRESCE

Elvan Aygün, chì hà datu infurmazioni nantu à i criterii tecnichi publicati nantu à a Cunnessione di e Stazioni di Stoccaggio di Elettricità à a Griglia preparata da TEİAŞ; "Comu sapete, i sistemi di almacenamentu di energia aumentanu in importanza ghjornu per ghjornu in u mondu è diventanu un elementu impurtante per furnisce a flessibilità di u sistema. Hè assai piacevule per avè un tali regulamentu publicatu in questu campu in u nostru paese. Dui di i punti impurtanti trà questi criteri sò l'obligazione di scuntrà i limiti stabiliti per i prublemi di qualità di l'energia è e zone da serve. I prublemi di qualità energetica causanu parechje perdite dirette o indirette. L'usu di sti prublemi per scopi preventivi avarà effetti ecunomichi pusitivi per e cumpagnie di trasmissione è di distribuzione è per l'utilizatori finali. Se guardemu à i zoni induve i sistemi di almacenamentu di l'energia servinu; Hè statu dichjaratu chì serà utilizatu per assicurà a flessibilità in u mercatu di cuntrollu di frequenza, per prevene e situazioni fastidiose in u prucessu di re-commissioning i sistemi inattivi o l'imprese chì interrompenu a produzzione, per ùn affettà micca a rete, è parechji punti tali. cum'è e capacità di u sistema, i tipi di cunnessione è u monitoraghju sò stati citati.

PORTE DI INGRESU SUPPLEMENTARI SERÀ APERTE PER L'IMPRESE

Evaluendu i sistemi di almacenamentu di energia in quantu à i so cuntributi à a rete è à l'imprese cù sistemi di almacenamentu di energia, Aygün hà dettu; "L'aspettativa di basa da u sistema di energia elettrica hè; Hè ecunomica, alta qualità, affidabile è cuntinuu. Se esaminemu i cuntributi chì farà à a reta, pò esse pensatu chì prima di tuttu, l'operatori di a rete seranu liberati per assicurà a affidabilità di u sistema è a flessibilità. Soluzioni efficaci ponu esse ottenute per situazioni chì affettanu a affidabilità, cum'è l'equilibriu di l'offerta è a dumanda è impediscenu i prublemi causati da e cundizioni di punta. Si pò pensà chì questu hè unu di i scopi di TEİAŞ cù e quantità di capacità specificate. Per d 'altra banda, per i ESS installati in l'imprese, u risparmiu di ingressu supplementu è di costi supplementari di perdita derivanti da prublemi di qualità di l'energia o, quandu hè cunsideratu un ESS integratu cù a produzzione, i casi induve l'energia prodotta pò esse almacenata per i bisogni domestici o venduta à a griglia pò esse mostrata cum'è effetti pusitivi. In altre parolle, pudemu dì chì cù questi criterii tecnichi, entremu in un periodu induve e porte di ingressu supplementari seranu aperte per l'imprese è l'operatori di rete seranu alleviati in termini di affidabilità è flessibilità ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*