Eren Kış-3 Martyr Gendarmerie Major Ercan Kurt Lice-Sağgöze Operazione Iniziata

Eren Kış-3 Martyr Gendarmerie Major Ercan Kurt Lice-Sağgöze Operazione Iniziata
Eren Kış-3 Martyr Gendarmerie Major Ercan Kurt Lice-Sağgöze Operazione Iniziata

Sicondu l'infurmazioni ricevuti da u Ministeru di l'Interior; L'operazione Eren Kış-3 Martyr Gendarmerie Major Ercan Kurt Lice-Sağgöze hè stata lanciata in pruvince Diyarbakır-Bingöl. U persunale 2103, custituitu da cummandu di gendarmeria, operazioni speciali di gendarmeria (JÖH), operazioni speciali di polizia (PÖH) è squadre di guardia di sicurezza, participanu à l'operazione.

U Ministeru di l'Internu hà annunziatu u lanciamentu di l'operazione Eren Kış-3 Martyr Gendarmerie Major Ercan Kurt Lice-Sağgöze in pruvince Diyarbakır-Bingöl. A seguente infurmazione hè stata data in a dichjarazione fatta da u Ministeru di l'Interior:

"L'operazione Eren Winter-3 Martyr Gendarmerie Major Ercan Kurt Lice-Sağgöze hè stata lanciata in Diyarbakır è Bingöl cù u scopu di caccià l'urganizazione terrorista PKK da l'agenda di u paese è neutralizà i terroristi chì sò cunsiderati rifuggiati in a regione.

In l'operazione, sottu u cumandamentu è l'amministrazione di u Cumandante Regiunale di Gendarmerie Diyarbakır; (2.103) persunale [(134) squadre operative] custituiti da Comando di Gendarmeria, Operazioni Speciali di Gendarmeria (JÖH), Operazioni Speciali di Pulizia (PÖH) è squadre di Guardia di Sicurezza participanu.

L'Operazioni Invernali Eren, chì sò realizate per eliminà cumplettamente u terrurismu in u paese, cuntinueghjanu cù successu cù u sustegnu di u nostru populu, fedele è decisivu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*