Workshop Maintenance Maintenance Etimesgut YHT: Primu Turchia, u No. YHT Maintenance Facility d'Europa

Workshop Maintenance Maintenance Etimesgut YHT: Primu Turchia, u No. YHT Maintenance Facility d'Europa
Workshop Maintenance Maintenance Etimesgut YHT: Primu Turchia, u No. YHT Maintenance Facility d'Europa

In Etimesgut YHT Maintenance Workshop, chì hè u primu in Turchia è unu di i pochi facilità in Europa è apertu per u serviziu in 2017, u mantenimentu di i treni hè realizatu meticulosamente, tenendu in contu i normi internaziunali.

I treni d'alta velocità (YHT) operanu in Turchia da u 2009. U mantenimentu di sti treni hè statu realizatu in l'Etimesgut YHT Maintenance Workshop per 4 anni.

Hasan Pezük, Direttore Generale di TCDD Taşımacılık AŞ, hà dettu chì a cunniscenza di u paese cù a tecnulugia YHT è u cunfortu hà iniziatu cù l'apertura di a Linea YHT Ankara-Eskişehir in 2009, è dopu sta linea hè stata seguita da Ankara-Konya, Ankara-Istanbul, Linee Konya-Istanbul.

Dichjarà chì à l'oghje, u serviziu hè furnitu da YHT nantu à 4 rotte, Pezük hà dettu: "Semu diventati u 8u operatore di treni d'alta velocità in u mondu è u 6u in Europa cù e linee di treni d'alta velocità chì avemu custruitu è ​​​​messi. in funziunamentu. Furnemu trasportu cumminatu cù servizii di treni è autobus cunnessi à e nostre linee YHT, è serve u 40 per centu di a pupulazione di u nostru paese cun cunfortu YHT ". disse.

Questa presentazione richiede JavaScript.

"A Sicurezza è a Digitalizazione sò trà e nostre Politiche Corporative Priurità"

Pezuk hà dichjaratu chì 12 chilometri di 803 chilometri di rete ferroviaria sò operati da YHT, è a custruzzione di 1213 chilometri di linea YHT cuntinueghja.

Dichjarà chì cuntinueghjanu u so trasportu YHT cù 12 set YHT cù una velocità operativa di 250 chilometri à l'ora è 19 cù una velocità operativa di 300 chilometri à l'ora, Pezük hà dichjaratu chì questi setti anu l'ultime tecnulugia è standard è furnisce un serviziu sicuru.

Pezuk hà dettu chì a sicurezza è a digitalizazione sò trà e so pulitiche corporative prioritarie è custituiscenu a spina principale di a so cunniscenza di l'affari.

Dichjarà chì u mantenimentu di rutina di i treni hè statu determinatu durante a crociera è rappurtatu à u centru di mantenimentu grazia à a nova tecnulugia mundiale YHT è i sistemi intelligenti, Pezük hà dettu chì l'istituzione hà guadagnatu rapidità in a pianificazione è a finitura di u travagliu.

"U mantenimentu hè realizatu in strutture speciale dotate di l'ultime tecnulugia è forza di travagliu"

Dichjarà chì realizanu i travaglii di mantenimentu è di revisione di l'ultime tecnulugia YHT in u mondu, in strutture dotate di l'ultime tecnulugia è forza di travagliu, chì sò appositamente cuncepiti, Pezük hà dettu: "Etimesgut YHT Maintenance Workshop, chì hà cumplettamente statu. -Tecnulugia d'avanguardia, hà un spaziu apertu di 330 mila metri quatratu è un spaziu chjusu di 55 mila metri quatratu. Quì, i travaglii di mantenimentu di 42 set YHT ponu esse realizati regularmente à u stessu tempu. U mantenimentu periodicu è pre-serviziu è u mantenimentu pesante di i set YHT sò realizati cù cura in u scopu di u tempu è di i valori di chilometru determinati da a cumpagnia di fabricazione di veiculi, tenendu in contu i standard internaziunali. Inoltre, effettuemu a pulizia prima di ogni serviziu è tutte e forniture necessarie da i nostri passageri è a disinfezione di i set in questa facilità ".

Pezuk hà rimarcatu chì i tecnichi è l'ingegneri chì travaglianu in a stallazione anu u certificatu per travaglià nantu à i treni à una velocità di 250 chilometri à l'ora è sopra, è hà dichjaratu chì questu modu, cumpetenza prufessiunale è cumpetenza sò furnite.

"U nostru stabilimentu di mantenimentu Etimesgut YHT, dotatu di equipaghji di punta, chì hè u primu di u nostru paese è unu di i pochi stabilimenti in Europa, hè statu cuncepitu cunsiderà a sensibilità ambientale è umana, è e strutture è l'uffizii. sò stati fabbricati per l'accessu per disabili ". Pezük spiegò chì u magazzinu di materiale di u cumplessu di mantenimentu serve cumplettamente automaticamente, u almacenamentu di pezzi di ricambio hè furnitu quandu hè necessariu, è l'equipaggiu roboticu cuntrullatu da l'urdinatore hè fattu rapidamente è in modu sicuru.

Pezük hà dichjaratu chì cum'è a Direzzione Generale di Trasportu TCDD, stanu travagliendu per furnisce un trasportu veloce, còmode, sicuru è ecunomicu à u publicu sparghjendu u trasportu YHT in tuttu u paese cù u sustegnu di u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura.

Informendu chì 12 di i setti YHT anu una capacità di passageru di 411 è 19 di elli 482 passageri, Pezuk hà dettu chì 40 viaghji sò fatti ogni ghjornu cù questi setti, è una capacità di passageru di 20 mila persone hè furnita per copre 18 mila chilometri.

"U nostru stabilimentu hè statu apposta per u mantenimentu di YHT"

Onur Şengün, Etimesgut YHT Maintenance Workshop Manager, hà ancu dichjaratu chì operanu l'YHT cù i migliori set in u mondu à una velocità di 250 chilometri per ora. Şengün hà dettu: "Eseguimu u mantenimentu di questi setti à l'Etimesgut YHT Maintenance Workshop, chì hà a tecnulugia più nova di u mondu è hè apposta per u mantenimentu YHT. In u stabilimentu, chì hà una linea di ferrovia di 36 chilometri di longu utilizata cum'è strada di mantenimentu, prova è parcheghju, ponu esse realizati testi dinamichi di i set finu à 40 chilometri à l'ora, è ancu e teste dinamiche di i veiculi ferroviari di produzzione domestica. . I testi dinamichi di i veiculi ferroviari pruduciuti da una sucietà lucale è venduti à u paese europeu sò stati realizati in u nostru stabilimentu ". disse.

Enfatizendu chì u persunale chì travaglia in a stallazione hà più di 10 anni di sperienza in esse operatore è mantenetore YHT, Şengün hà dettu chì in questu modu, quasi 50 mudificazioni sò state fatte in i set YHT, è i passi sò stati fatti in nome di localizzazione è naziunalisazione. Şengün hà dichjaratu chì, grazie à u simulatore YHT in a facilità, u persunale chì si uniscerà à a famiglia cù u Corsu di Machining YHT hà finitu a so furmazione in l'ambiente digitale è hà iniziatu a so sperienza.

Onur Şengün hà dichjaratu chì Etimesgut YHT Maintenance Workshop furnisce servizii nantu à una basa di turnu di 51 ore cù 307 impiegati, cumprese 132 ingegneri, 490 tecnichi è 24 persunale di supportu.

"I set sò preparati per a Campagna di u ghjornu dopu in l'atelier"

Etimesgut YHT Maintenance Workshop Chief Technician Feridun Cengiz Akkan hà nutatu chì era interessatu à u mantenimentu di YHT da 2009, quandu anu cuminciatu à serve, è chì hà cuminciatu à travaglià in questa facilità quandu u Workshop di Mantenimentu hè statu messu in serviziu in 2017.

Informendu chì 12 di i setti sò CAF è 19 d'elli sò a marca Siemens, Akkan hà dettu chì 8 d'elli sò nantu à a linea Ankara-Istanbul, 5 d'elli sò Ankara-Konya, 4 d'elli sò Konya-Istanbul è 3 d'elli sò. nantu à a linea Ankara-Eskişehir, hà dettu chì era in viaghju.

Akkan hà dichjaratu chì à a fine di u ghjornu, alcuni di i YHT sò stati in e regioni, è alcuni di elli sò stati purtati à l'Atelier Maintenance Maintenance di Etimesgut YHT, aghjustendu: "I set chì venenu à l'attellu, ogni tipu di meccanica, periodica. , ogni ghjornu è settimanale, l'esterno, i mantenimenti di u tettu sò fatti è pronti per u viaghju di u ghjornu dopu. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*