L'emozione di FotoFest hà iniziatu in Bursa

L'emozione di FotoFest hà iniziatu in Bursa

L'emozione di FotoFest hà iniziatu in Bursa

U Festival Internaziunale di Fotografia di Bursa (BursaFotoFest), chì hè statu urganizatu per l'11ª volta quist'annu cù u sustegnu di u Ministeru di a Cultura è di u Turismu in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Bursa, u Cunsigliu Municipale di Bursa è l'Associazione d'Arte di Fotografia di Bursa (BUFSAD), hà iniziatu cù un corteghju. Marzu.

BursaFotoFest, chì hà riesciutu à esse u primu festivale di fotografia virtuale di Turchia essendu tenutu in digitale l'annu passatu per via di a pandemia, hà riunitu l'amatori di fotografia faccia à faccia in Bursa dopu una longa pausa. BursaFotoFest, chì hè u primu festival di fotografia in Turchia è unu di i pochi festivali di fotografia in u mondu è riunisce l'amatori è i maestri di a fotografia cù u tema "Eye to Eye" in u so 11u annu, hà iniziatu cù una caminata tradiziunale di corteghju in Cumhuriyet Street. Parechji fotografi azerbaigiani anu assistitu ancu à l'apertura di u festival, induve l'Azerbaijan hè statu designatu cum'è u paese invitatu di u festival. U sindaco di a municipalità metropolitana Ahmet Yıldız, u presidente di u Cunsigliu di a cità di Bursa Şevket Orhan, u presidente di BUFSAD Serpil Savaş è decine di dilettanti di fotografia anu assistitu à a marcia accumpagnata da a banda di marcia di a municipalità metropolitana. Mentre chì a marcia hè finita in a piazza di fronte à Zafer Plaza, hà ancu assistitu à l'imaghjini culuriti.

12 fotografi da 262 paesi

U prugramma BursaFotoFest hà cuntinuatu à Merinos Atatürk Congress and Culture Center Fair Area dopu a marcia. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Alinur Aktaş, l'ambasciadore di l'Azerbaijan à Ankara Reşad Memmedov, u deputatu di Bursa è u vicepresidentu di u partitu AK Efkan Ala, u vice presidente di u partitu AK Efkan Ala, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Alinur Aktaş, anu assistitu à a cerimonia in l'area induve Più di 12 fotografici di i fotografi 262 da i paesi 3000 è esibizioni 200 sò stati esposti, u presidente provinciale di u partitu Davut Gürkan, u presidente di u Cunsigliu di Bursa Şevket Orhan, u presidente BUFSAD Serpil Savaş, u curatore FotoFest Kamil Fırat, i fotografi lucali è stranieri è parechji dilettanti di fotografia anu assistitu.

"A nostra eccitazione continuerà à cresce"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì anu iniziatu BursaFotoFest cun grande eccitazione. U sindaco Alinur Aktaş hà dichjaratu chì, per chì una cità diventerà una marca, deve urganizà urganisazioni di alta qualità chì riuniscenu diversi paesi, è hà dichjaratu chì Bursa hà dimustratu a so determinazione per u festival di fotografia per 11 anni. Ricordendu chì Bursa hà una storia assai arradicata, u sindaco Aktaş hà dettu: "Vulemu presentà sta nostra caratteristica in u mondu. L'arti di a fotografia hè impurtante in questu rispettu. FotoFest hè unu di l'elementi più impurtanti di questu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu è ​​cuntribuitu. A nostra eccitazione annantu à questu continuerà à aumentà ogni annu. Quist'annu, paese amichevule è fraternu Azerbaijan hè statu sceltu cum'è u paese invitatu. "Avemu da cunnosce l'Azerbaijan in più dettagliu attraversu e fotografie di i fotografi", disse.

L'ambasciadore di l'Azerbaijan à Ankara Reşad Mammedov hà dichjaratu chì a fotografia hè unu di l'elementi più impurtanti di a storia di scrittura è hà toccu l'impurtanza di a fotografia è di l'artisti. Dichjarà chì a Vittoria di Karabakh serà arregistrata in a storia cù e fotografie pigliate, Reşad Mammedov hà desideratu chì BursaFotoFest si tene per parechji anni.

U diputatu di Bursa è u vicepresidentu di u partitu AK Efkan Ala hà dichjaratu chì l'Azerbaijan, chì hè statu sceltu cum'è u paese invitatu à u festival, hè in realtà l'ospitu di u festival, cum'è Turchia. Efkan Ala hà dettu chì era felice d'urganizà u festival in Bursa è hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu di tuttu u core. Dichjarà chì tali attività anu effetti pusitivi nantu à e persone, Ala hà dettu: "Tutti duvemu piglià i passi necessarii inseme per istituziunalizà u festival per assicurà a so continuità. Una fotografia ci pò purtari mentalmente da un locu à l'altru. Ci pò purtà à a prufundità di a storia cù una fotografia. A foto di a zitella di l'Afghanistan hà avutu più impattu chè qualsiasi altra cosa in a terra. Una fotografia pò lascià una nota indelebile in a storia. In tali esibizioni, pudete viaghjà è sente u tempu registratu. "Ringraziu quelli chì anu furnitu sta opportunità", disse.

U presidente di u Cunsigliu di a cità di Bursa, Şevket Orhan, hà dettu ch'elli eranu pronti à fà sacrifici per fà u festival di fotografia per parechji anni. Dichjarà chì u sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş hà avutu un grande sustegnu per u festival, Orhan hà desideratu chì u festivale sia benefica.

U presidente di BUFSAD, Serpil Savaş, hà dichjaratu chì anu apertu e porte cù u festival di fotografia dapoi 11 anni. Savas hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu è ​​invitatu tutti l'amatori di fotografia à visità e mostre.

BursaFotoFest Curator Kamil Fırat hà manifestatu a so felicità per l'urganizazione di u festival per a 11a volta. Spieghendu chì era un piacè di ritruvà dopu un bellu pezzu, Fırat hà vulsutu chì FotoFest cresce gradualmente è diventa una di e marche più impurtanti di Bursa. Fırat hà ringraziatu u sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş, chì hà dimustratu a vuluntà di fà u festival à longu andà.

Dopu à i discorsi, una placca hè stata presentata à Arda Morçiçek, u più ghjovanu fotografu di u festivale, è u veteranu fotografu İbrahim Zaman, l'invitatu d'onore di u festival, da u presidente Alinur Aktaş è Efkan Ala. Esprimendu ch'ellu era felice di inizià u più impurtante festival di fotografia di Bursa, u maestru artista Zaman hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu.

Dopu u tagliu di nastri da i membri di u protocolu, l'area di mostra chì cuntene ritratti preziosi hè stata aperta per a visualizazione. 9 spettaculi è decine di prugrammi di discorsu seranu urganizati in u scopu di BursaFotoFest, chì cuntinuerà à u Centru Culturale di u Cungressu Atatürk per 24 ghjorni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*