U core di a gastronomia batterà in İzmir

U core di a gastronomia batterà in İzmir

U core di a gastronomia batterà in İzmir

A presentazione di a fiera gastronomica internaziunale, chì si terrà in İzmir in 2022 sottu u nome di "Terra Madre Anadolu", hè stata in Demircili Village di Ödemiş. Parlendu à u lanciamentu di a fiera, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer"A ricchezza di i prudutti agriculi è gastronomichi pruduciuti in u nostru paese hè ineguagliabile in u mondu. Sta cultura deve esse spiegata è promossa à u mondu. Terra Madre porterà queste ricette uniche di cucina anatolica in novi mercati è li darà a reputazione chì meritanu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile", accoglierà a fiera gastronomica "Terra Madre" sottu a guida di u più grande muvimentu di l'alimentazione Slow Food. A fiera, chì si tinia ogni dui anni in Turinu, Italia, si terrà in İzmir per a prima volta. Terra Madre si svolgerà simultaneamente à a Fiera Internaziunale di Izmir (IEF) trà u 2 è l'11 di settembre di u 2022 sottu u nome "Terra Madre Anadolu". A presentazione di a fiera hè stata fatta in Demircili Village di Ödemiş cù una larga participazione.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à l'avvenimentu promozionale. Tunç Soyer è a so moglia, u presidente di l'Unione İzmir Köy-Koop, Neptün Soyer, u Cunsul Generale d'Izmir, Valerio Giorgio è a so moglia Michelle Moubarak, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu è a so moglia Müyesser Özuslu, u sindaco di Foça Fatih Gürbüz è a so moglia Seçil Memet Gürbüzil. Eriş è Selma Eriş, u sindaco di Tire Salih Atakan Duran è a so moglia Necibe Duran, u sindaco di Dikili Adil Kırgöz è a so moglia Nesrin Kırgöz, u sindaco di Beydağ Feridun Yılmazlar è a so moglia Filiz Yılmazlar, u sindaco di Narlıdere, u sindaco di Narlıdere, u sindaco di Narlıdere, Ali Engin'Kamaladı, u sindaco di Kepapası Rısadın a moglia Lütfiye Karakayalı è u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Dr. Buğra Gökçe è Ödemiş Demircili Agricultural Development Cooperative President Hüseyin Coşkun è a so moglia Birgül Coşkun, Ödemiş Bilumum Foodstuffs Chamber President Hülya Çavuş, capi è partenarii di cooperative di pruduttori in a regione, burocrati metropolitani, membri di u cunsigliu è capi regiunale.

Allevaremu u to pane

Parlendu à l'avvenimentu promozionale, u presidente Soyer hà dettu: "Aghju spartutu e sei tappe di a nostra visione per un'altra agricultura, l'Ecusistema Agricultu di İzmir. Da quellu ghjornu, aghju rializatu e prumesse chì aghju fattu à i nostri pruduttori è à tutti i nostri citadini à a lettera. Trà e prumesse chì avemu rializatu, avemu stabilitu a fundazione di a nostra fabbrica di latti in Bayındır è hà apertu u Centru di Sviluppu Agriculu İzmir in Sasalı. Avemu rinnuvatu u stabilimentu integratu di carne in Ödemiş è realizatu parechje attività cum'è u sustegnu di e sementi ancestrali è e razzi d'animali nativi. Avemu rinnuvatu i modi di pruduzzione. Sustenemu i prudutti di i fabricatori per cumprà. Oghje, avemu scontru per rializà un'altra di e prumesse chì avemu fattu in u scopu di l'Agricultura İzmir. Sò assai entusiasmu per a Fiera di Terra Madre Anatolia perchè purteremu i sapori di u mondu inseme cù İzmir è i sapori di İzmir cù u mondu. Esporteremu ciò chì pruduce. Allevaremu u pane per tutti voi ", disse.

A cucina anatolica hà da ottene a reputazione chì si merita

di Terra Madre sözcüDichjarà chì u significatu di k hè "mamma terra", u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Soyer, hà dettu: "Avemu solu un scopu di portà sta grande urganizazione à Izmir è u nostru paese. Per fà u nostru picculu pruduttore un esportatore. Per salvà i nostri paisani da u collu ecunomicu in cui si trovanu è per cultivà u so pane. A cultura culinaria anatolica hè impastata cù i terreni fertili, l'aria è l'acqua di sta geografia. A ricchezza di i prudutti agriculi è gastronomichi pruduciuti in u nostru paese hè ineguagliabile in u mondu. Sta cultura deve esse spiegata è promossa à u mondu. Terra Madre purterà queste ricette uniche di a cucina anatolica in novi mercati è li porterà à a reputazione chì meritanu.

Hè per quessa chì a Municipalità Metropolitana hè quì!

Soullinendu chì u scopu principale di l'Agricultura di İzmir hè di luttà contr'à a siccità è a miseria, u sindaco Soyer hà dettu: "L'unica chjave per luttà contra a siccità hè di rende populari di novu e sementi ancestrali è e razze d'animali domestici. A manera di luttà contra a miseria hè di sustene i nostri picculi pruduttori è e cooperative di pruduttori. İzmir Agriculture hè una resistenza contr'à l'ecunumia agricula imposta nantu à noi da e grande imprese sfruttatrici, distruttive è standardizzate. Hè a ricustruzzione di l'agricultura domestica è naziunale in u nostru paese. L'unicu modu per ottene questu hè di esse à u latu di i maestri di a nazione, vale à dì i nostri pruduttori. Avemu intesu assai di retorica ben cunnisciuta, disprezzendu i nostri paisani è parlendu di a barriera di l'esportazione di i picculi pruduttori ", è cuntinuò u so discorsu cusì:0

"U picculu pruduttore ùn sapia micca. L'esportazione era u travagliu di e grande cumpagnie agricule. Chì hà capitu u paisanu da u marketing, a vendita è l'esportazione ? Cù a nostra capiscitura di "Un altru Agriculture hè Pussibili", tuttu chistu diventa storia. Se u nostru picculu pruduttore vole, pò vende u so pruduttu in u mercatu. S'ellu vole, cuncepisce i più belli imballaggi è a consegna à i mercati è i buttreghi. S'ellu vole, pò urganizà, riunite è diventà più forte. Carica i so culturi da u so campu nantu à un camionu è u manda à u Portu di Izmir. Vende à u mondu sanu. Hè per quessa chì a municipalità metropolitana di Izmir hè quì ".

Una era hè ghjunta à a fine in Izmir !

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, chì hà dettu: "Ùn vi preoccupate micca, dà a cultura à a cumpagnia, vende a spesa di nunda, ma questa era in l'agricultura, chì ùn hè micca implicata in u restu, hè finita in Izmir". Tunç Soyer"Nimu ùn deve esse dispiace. Cù i supporti è e compra chì facemu, u nostru pruduttore guadagna soldi da u so pruduttu. Avà ci hè a municipalità metropolitana di Izmir. Avemu travagliatu per dui anni è mezu in linea cù a nostra visione di "Un'altra agricultura hè pussibule". I mo amichi anu visitatu i pasture di i nostri 24 distretti unu à unu. Scontra 4160 pastori è ascoltò i so prublemi. Hà pruduciutu a mappa di u pastore di Izmir, chì hè unicu in Turchia. Finu a ora, 110 mila 430 capre, 352 mila 185 pecuri è 15 mila 489 bovini di terra sò stati rilevati in i nostri pascoli. Per d 'altra banda, avemu scupertu i graneddi di pesci neri, sedge rye, damson è gambilye, chì eranu quasi estinti 10 anni fà. Avemu cuminciatu cù una manciata, avemu abbastanza sementi per millaie di ettari è l'hà spartutu cù i nostri agricultori. Guarantimu i nostri agricultori chì pruducenu sti sementi per cumprà trè volte u valore di u mercatu. Cuntinuemu à dà. Perchè avemu fattu tuttu questu è a faremu ? Perchè amemu assai stu paese. Ùn vulemu chì un zitellu vada à lettu fami, nè in paese nè in cità. Accettamu chì ognunu hà u dirittu di esse alimentatu induve sò nati ".

Custruiremu un bellu futuru inseme

In riferimentu à a crisa ecunomica in u paese, u presidente Soyer hà dettu: "I nostri figlioli è i nostri ghjovani, chì sò partenarii di questu ghjornu, ghjucanu in l'ortu di a scola, ùn anu micca sperienze. Inseme, custruiremu un bellu futuru per elli. Issi crisi pulitichi è ecunomichi, chì nimu di noi si merita, ghjunghjeranu à a fine. Inseme, ghjunghjeremu questu ", disse.

Sò cuntentu chì andemu in sta strada cù Tunç President

Parlendu à u lanciu di Terra Madre, u sindaco di Ödemiş Mehmet Eriş hà dettu: "Ci hè assai da dì, ci hè una longa strada da percorre. Grazie mille per l'illuminazione Terra Madre cum'è una luce in u paese di Demircili. Cum'è un paese autosufficiente cù l'agricultura è l'allevamentu di l'animali, Tunç President ci insegna ciò chì duvemu fà cù i metudi agriculi ghjustu. Ellu ci insegna. Hè torna a nostra luce in Terra Madre Tunç Soyer. Fortunatamente, andemu in sta strada cun ellu. Quandu u presidente Bronze hà dettu "Un'altra agricultura hè pussibile", hè ghjuntu in queste terre. Perchè l'impurtanza di Ödemiş vene da a so terra. Sta terra deve esse usata cusì bè chì deve esse lasciata à e generazioni future cù tutte e so funziunalità. Sapemu chì se u fabricatore vince, dicemu chì se u pruduttore vince, Izmir vince, tutta a Turchia è l'Anatolia vince. Avemu travagliatu duru per fà u travagliu di u pruduttore più faciule ", disse.

Da u mulinu à u fornu, dopu à a tavula

Prima di u lanciu di Terra Madre, u mulinu di farina di petra di a Cooperativa di Sviluppu Agricola di u Village Ödemiş Demircili, chì hè stata inattiva da quasi 20 anni, hè stata inaugurata da a Municipalità Metropolitana di Izmir. Ministru Tunç Soyer, hà ricevutu infurmazioni nantu à i prudutti è u funziunamentu di a cooperativa da Hüseyin Coşkun, presidente di a Cooperativa di Sviluppu Agricola Ödemiş Demircili. À l'apertura di u mulinu, a brocca hè stata rotta cum'è un simbulu di fertilità è u granu di karakılçık di sementi ancestrali si riempia in picculi sacchi. Tunç Soyer è datu à u mulinu per protocolu. A prima farina chì escia da u mulinu era messa in un saccu è lasciata in i forni di petra in e case di u Paesu di Demircili per esse cotte. Dopu, u presidente Soyer pigliò u pane cù cumin neru, chì era cottu in i forni di i pruduttori, è u tastò.

Cosa hè Terra Madre ?

Terra Madre (Madre Terra), lanciata in u 2004 da Slow Food, u più grande muvimentu di l'alimentu di u mondu chì sustene "un alimentu bonu, pulitu è ​​​​justu", unisce i membri attivi di e catene di produzzione alimentaria è di distribuzione per pruduce l'agricultura, a pesca è a produzzione alimentaria sustenibile. per sparghje. Rifittendu di rinunzià à e cundizioni industriali in l'agricultura è a standardizazione di e culturi alimentarii, Terra Madre include agricultori, allevatori d'animali, pescatori, artighjani alimentari, accademichi, cucini, cunsumatori è u gruppu di ghjuventù. Terra Madre, chì hà cuminciatu à esse realizatu inseme à u Salone del Gusto in Turinu, a fiera gastronomica più impurtante di u mondu in u 2012, riunisce l'alimenti di diversi cuntinenti inseme cù masse assai più larghe in una sola urganizazione. A fiera gastronomica "Terra Madre", chì si celebra in Turinu, Italia, ogni dui anni, hè urganizata sottu u nome di "Terra Madre Anadolu" in İzmir.

A fiera, chì si terrà sottu u nome di “Terra Madre Anadolu”, serà presente da economisti, intellettuali, ecologisti, antropologi, scrittori, filòsufi, cucini, sindicati di pruduttori è cooperative di u mondu sanu, inseme à i picculi pruduttori di u mondu. micca solu İzmir, ma ancu tutta a Turchia è u Mediterraniu. "I cunsumatori chì volenu ghjunghje à l'alimentariu participaranu. À a fiera, induve si scontranu tutti l'esempi di a cucina anatolica è di i prudutti agriculi, i pruduttori, chì anu avutu difficultà à cummercializà ciò chì anu pruduciutu finu à avà, introduceranu i so antichi prudutti lucali in u mondu sanu senza intermediari. Grazia à Terra Madre Anadolu, duv’ellu serà scambiatu l’infurmazioni per esaminà u sistema di l’alimentu cù una dimarchja olistica è multidisciplinare, i cunsumatori anu l’uccasioni di scopre l’agricultore, u piscadoru è u pruduttori daretu à i prudutti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*