Test Drives sò cuminciati nantu à a linea di metro di l'aeroportu Gayrettepe Istanbul

Test Drives sò cuminciati nantu à a linea di metro di l'aeroportu Gayrettepe Istanbul
Test Drives sò cuminciati nantu à a linea di metro di l'aeroportu Gayrettepe Istanbul

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dettu chì a linea di metro di l'Aeroportu Gayrettepe-Istanbul hà purtatu assai scuperte è record in Istanbul è in Turchia, è chì anu battutu records. Ellu enfatizatu chì pensa à trasferisce. Dichjarà chì anu u scopu di apre a linea à u serviziu di i Istanbuliti in u primu trimestre di u 24, Karaismailoğlu hà sottolineatu chì cù l'intruduzione di a linea di metro, circa 600 miliardi 2022 milioni di euro seranu salvati trà u 2024 è u 2043.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà participatu à u prugramma "Train Test Drive" in a linea di metro di l'aeroportu Gayrettepe-Kağıthane-Eyüp-Istanbul. Dichjarà chì, cum'è u Ministeru, anu assistitu à un altru ghjornu storicu in u travagliu di u sistema ferroviariu urbanu per a mega cità di Istanbul, Karaismailoğlu hà dettu: "A nostra linea di metro di 37,5 chilometri riducerà significativamente a carica di u flussu di trafficu pesante versu u centru di a cità è i distretti in u centru di a cità. a strada, i quartieri è l'aeroportu, è à i nostri citadini. Darà ancu à i visitatori stranieri un suspiru di sollievu in u trasportu di a cità ".

Aumenteremu a lunghezza di u sistema ferroviariu di Istanbul à 363 chilometri.

Dichjarà chì a lunghezza tutale di e linee di u sistema ferroviariu in serviziu in 12 cità in tuttu u paese, cumprese Istanbul, hà righjuntu 811,5 chilometri, Karaismailoğlu hà dettu: "312 chilometri di queste linee sò stati custruiti da u nostru Ministeru è messi in serviziu di a nostra nazione. In più di queste linee, a durata di 14 prughjetti di sistema ferroviariu diffirenti chì cuntinuemu à custruisce cum'è u Ministeru righjunghji 185 chilometri. A lunghezza di u sistema ferroviariu custruitu da u nostru Ministeriu in Istanbul, a perla di u Bosforu, a capitale di u mondu, hè di 80 chilometri. A più impurtante, a lunghezza tutale di e nostre 7 grandi linee di u sistema ferroviariu separati, chì simu sempre passiunati in a bella Istanbul, hè di 103 chilometri. Inseme cù a nostra linea di metro Beşiktaş-Gayrettepe-Kağıthane-Eyüp-Istanbul Airport, e nostre altre linee sò in custruzzione; Linea di metro di Pendik-Tavşantepe-Sabiha Gökçen, Bakırköy -Bahçelievler-Güngören-Bağcılar Linea di metro Kirazlı, Küçükçekmece Halkalı- Linea di metro di l'aeroportu Başakşehir-Arnavutköy-Istanbul, Altunizade - Çamlıca - Ferah Mahallesi - Linea di metro Bosna Boulevard, Linea di metro Başakşehir-Pine è Sakura City Hospital-Kayaşehir è Kazlıçeşme - Sistema Ferroviario Sirkeci è Prughjettu di Trasportu Pedestrian Focused New Generation. Oghje, aumenteremu a lunghezza di u sistema ferroviariu di Istanbul, chì hè 259 chilometri, à 363 chilometri cù questi prughjetti in corso.

96 PERCENT DI A LINEA COMPLETA

"Semu i rapprisentanti di a pulitica di serviziu, micca l'eroisimu. Semu in cerca di aumentà u cunfortu è a velocità in u trasportu publicu di Istanbul, a cità mundiale. Avemu u scopu di custruisce un sistema di trasportu publicu induve i nostri Istanbuliti ùn anu micca da spinghje l'autobus chì si rompenu. In u risultatu di stu desideriu, u nostru amore; Cum'è u Ministeru, averemu custruitu a mità di a nostra rete di sistema ferroviaria preferita di Istanbul. I novi prughjetti chì avemu fattu è faremu continuanu à dà vita à u sistema di trasportu publicu di Istanbul ". Karaismailoğlu, Ministru di i Trasporti, hà continuatu u so discorsu cusì:

"A nostra linea di metro di l'aeroportu Gayrettepe-Kağıthane-Eyüp-Istanbul, induve u trenu hè pruvatu, hè un impurtante prughjettu di metro di 9 chilometri cù 37,5 stazioni. Comu sapete, a prima saldatura di ferrovia di a nostra linea hè stata fatta u 18 di ghjennaghju di u 2020. Avemu realizatu u prugramma di cumpletamentu di i tunnel di TBM cù a prisenza di u nostru presidente. Pudemu i nostri treni nantu à i rails in quattru tappe. I testi sò stati realizati cun un totale di 10 treni diffirenti. I nostri travaglii di stallazione di ferrovie sò stati cumpletati, inseme cù a fabricazione è l'assemblea di cimentu è pannelli prefabbricati. Tunnel è beton armatu fine di travagliu cuntinueghja. U travagliu bellu è l'accordi ambientali cuntinueghjanu intensamente à e nostre stazioni Kağıthane, Hasdal, Kemerburgaz, Göktürk, İhsaniye è Aeroportu. A nostra linea, chì hè prevista per serve 600 mila passageri à ghjornu, hè cumpletu à 96 per centu da avà. Cunsiderendu i bisogni futuri di u nostru Aeroportu di Istanbul, in a sezione Aeroportu di a nostra linea; Avemu cuncepitu trè stazioni separati per l'Aeroportu d'Istanbul, u Terminal-2 è i Terminali Cargo ".

A LINEA METRO AVRÀ U PRIMU SISTEMA DI SIGNALIZZAZIONE LOCAL DI U NOSTRU PAESE

Enfatizendu chì cù a linea di metro di l'aeroportu Gayrettepe-Kağıthane-Eyüp-Istanbul, anu purtatu assai avanzi è primi à Istanbul è in Turchia, è chì anu battutu i record, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu battutu u record mundiale parechje volte ogni ghjornu, settimanale. è prugressu annuale di TBM in questa linea di metro. A nostra linea, chì averà u tìtulu di "Metro più veloce di Turchia" cù 120 chilometri à l'ora, hè ancu u metro più longu chì hè stata offerta à una volta. Cù sta funzione, u nostru prughjettu, in quale 10 TBM sò fabbricati simultaneamente, ferma a prova di u tempu. A nostra linea di metro, chì hà battutu un record cù a so prufundità vicinu à 72 metri à a stazione di Gayrettepe, hè ancu una prima cù u pannellu prefabbricatu in a produzzione di superstrutture ferroviarie. In l'assi di l'indipendenza naziunale è l'ecunumia naziunale, malgradu i cunflitti domestici è stranieri, cuntinuemu à aumentà a tarifa di i nostri prudutti domestici è naziunali in investimenti di trasportu publicu, cum'è in ogni campu oghje. A nostra linea di metro, chì include u cuncettu di tunnel intelligente, averà u primu sistema di signalazione domestica di u nostru paese è serà un bon esempiu di a nostra mossa domestica è naziunale. In i nostri veiculi chì serviranu nantu à a nostra linea, almenu u 60 per centu di e parti è i prudutti chì pruduciamu cù i nostri mezi seranu domestici. In a nostra linea, induve i nostri treni motori domestici operanu, signalazione, elettricità è batterie seranu ancu domestici. I veiculi cù a caratteristica di esse u metro più veloce in Turchia cù una vitezza di 120 chilometri à l'ora seranu utilizati. I veiculi interni ergonomici seranu usati per risponde à i bisogni di trasportu di a nova generazione. A nostra linea averà ancu spazii di fissazione di bagaglii, bicicletta è scooter. Grazie à u sistema di signale pruduttu interamente da ingegneri turchi, i nostri treni furnisceranu un viaghju sicuru à una vitezza di 120 chilometri per ora.

A NOSTRA LINEA, RIFLETTANTE A NOVA TURCHIA, INIZIA CU CARATTERISTICHE AMICI D'UTENTE

U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "A nostra linea, chì riflette a nova Turchia cù tutte e so caratteristiche; Pigliarà u so postu trà l'opere di l'ingegneria turca, chì si distingue cù e so funziunalità user-friendly, hè integrata cù veiculi di trasportu alternativu, è usa tecnulugia per a rapidità è a sicurità di i nostri passageri. Inoltre, in a custruzzione di a nostra linea; Inseme cù 122 scale, 45 ascensori sò stati fabbricati. Linea di metro Beşiktaş-Gayrettepe-Kağıthane-Eyüp-Istanbul, chì hè ancu una linea integrata; À a stazione di Kagithane KabataşHè cunnessu à a linea di metro Mahmutbey. A nostra linea cunnetta à a Linea Yenikapı-Hacıosman in a Stazione Gayrettepe, a Linea di Trenu Alta Velocità in a Stazione di l'Aeroportu di Istanbul, è a Linea Marmaray Küçükçekmece (chì hè in costruzione).Halkalı) - Serà ancu integrata cù a Linea di l'Aeroportu Başakşehir-Arnavutköy-Istanbul. Cù a cummissione di a nostra linea, grazia à u sistema ferroviariu integratu di Istanbul; Trà Göktürk è l'aeroportu di Istanbul; u tempu di viaghju à 12 minuti, u tempu di viaghju trà l'aeroportu di Kağıthane-Istanbul à 24 minuti, trà l'aeroportu di Zincirlikuyu-Istanbul; 33 minuti, da 4. Levent à l'aeroportu di Istanbul; 35 minuti, trà Arnavutköy è Beşiktaş; In 36 minuti, trà Taksim è l'aeroportu di Istanbul; 41 minuti, trà Başakşehir (Metrokent) è Kağıthane; 48 minuti è trà Küçükçekmece è Kemerburgaz; Serà ridutta à 50 minuti ", disse.

PUNTAMU DI APRIRE A LINEA À U SERVIZU DI I CLIENTI DI ISTANBUL IN U PRIMU TRIMESTRE DI 2022

Rimarchendu chì a linea di metro di l'aeroportu Gayrettepe-Kağıthane-Eyüp-Istanbul furnisce comodità, sicurezza è rapidità in u trasportu trà u serviziu di trasportu publicu in u centru di a cità è l'aeroportu, è ancu furnisce un risparmiu assai seriu durante l'operazione, Karaismailoğlu hà dettu: "Cù a linea. entra in serviziu, trà 2024-2043; Prevemu chì u costu tutale di u risparmiu serà di circa 2 miliardi 640 milioni d'euros in quantu à u mantenimentu è u funziunamentu di a strada, in termini di guadagnu di accidenti, contaminazione di l'aria, rumore, costi di natura è terreni verdi, è risparmiu di tempu. In u test drive d'oghje, faremu prucessi nantu à a linea di metro Gayrettepe-Kağıthane-Eyüp-Istanbul Airport. Arriveremu à a stazione di l'aeroportu di Istanbul coprendu a distanza di 30 chilometri in 30 minuti. Sicondu i risultati di a segnalazione è altre teste di sicurezza di u sistema di a nostra linea trà l'Aeroportu Kağıthane-Istanbul, avemu u scopu di apre a nostra linea à u serviziu di Istanbuliti in u primu trimestre di u 2022. Dopu, in u 2022, compieremu a custruzzione di a nostra Stazione Gayrettepe è ghjunghjemu à a fase di prova ".

ÙN VALUEmu POLEMI CUTIDIANI MENTRE U TRAVAILU DURA PÀ U NOSTRU PAESE

Karaismailoğlu hà dettu: "Mentre parlemu di a cunvenzione di questi belli prughjetti chì sò per u benefiziu di Istanbul è di Istanbul, da u studiu à l'offerta, da a custruzzione à i test drive, da u risparmiu operativu à u nostru populu, a nostra eccitazione aumenta. ancu di più" è hà finitu u so discorsu cusì:

"Ciamu à u populu di Istanbul; Da una banda, quelli chì travaglianu duramente per prughjetti novi è utili, da l'altra banda, quelli chì urganizeghjanu cerimonii rivoluzionarii. Da una banda, quelli chì custruianu novi linee di metro rapidamente, da l'altra banda, quelli chì versanu scavi nantu à a linea di metro in custruzzione. Da una banda, quelli chì travaglianu ghjornu è notte, da l'altra banda, quelli chì ùn ponu mancu mantene i so autobus, chì li facenu stà nantu à a strada. Da una banda, noi, chì vedemu u serviziu publicu cum'è un serviziu à Diu, è da l'altra banda, quelli chì trascinanu Istanbul in u vortice di fallimentu cù u persunale senza qualificazione. Cù u sustegnu è a vulintà di u nostru populu, pruduciamu prughjetti chì purteranu Turchia in u futuru è ghjunghje à i so scopi, è da l'altra banda, quelli chì minaccianu quelli chì sottumettenu sti prughjetti di successu è investitori. Da una banda, noi, chì strive à salvà u Bosphorus da ogni tipu di disastri, da l'altra banda, ùn sanu micca scrive lettere à putenzi stranieri, disregarding a salvezza di a vita di milioni in u circondu u Bosphorus. Hè pussibule aumentà tali paraguni assai più. In ogni casu, mentre travagliemu duramente per u nostru paese, ùn valoremu micca e polemiche di ogni ghjornu. Ùn avemu micca tempu per questu, nè vulemu. Avvisemu i ladri di u travagliu, quelli chì sò avidità di u putere è sò disposti à cooperà cù ogni tipu di fucalizza brutta : u nostru populu, sicuru, vede assai bè quelli chì portanu l'acqua è quelli chì rompenu a brocca. Seguimu da vicinu à quelli chì ùn servenu micca a cità più grande è bella di u mondu, chì soffrenu è chì volenu traslassi daretu à i tempi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*