Gaziantep hà proclamatu Green City in Londra

Gaziantep hà proclamatu Green City in Londra

Gaziantep hà proclamatu Green City in Londra

Mentre a Cunferenza di u cambiamentu climaticu di e Nazioni Unite cuntinueghja in Glasgow, u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu (BERD) hà dichjaratu Gaziantep una cità verde.

A municipalità metropolitana di Gaziantep (GBB) hà unitu e forze cù u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu (BERD) per include a cità in un prugramma d'investimentu cumpletu per l'inverdimentu. U presidente di GBB Fatma Şahin è u Direttore Generale di l'Infrastruttura Sostenibile di l'EBRD Nandita Parshad anu formalizatu l'accordu à a sede di l'EBRD in Londra.

EBRD PARE U FINANZIAMENTU PER UNA CITTA VERDE À GAZIANTEP

U presidente di GBB, Fatma Şahin, hà firmatu l'accordu cù Nandita Parshad, Direttore Generale di l'Infrastruttura Sostenibile di l'EBRD, in Londra, in quantu à a cooperazione in u quale hè statu ottenutu un accordu mutuale. In cunsiquenza, Gaziantep uniscerà à i Green Cities BERD, u prugramma emblematicu di sustenibilità urbana di u Bancu, è sviluppà un pianu d'investimentu cumpletu. Cum'è un primu passu, l'EBRD hà da cunsiderà invistisce in un prughjettu di u solar in Gaziantep è aiutarà a cità à integrà l'energia solare in e so reti elettriche. Inoltre, in u quadru di u Pianu d'Azzione Green City, chì hè a spina dorsale di u prugramma, sarà creata una roadmap di u pianu d'investimentu chì esaminerà cumu furnisce servizii di basi resistenti à u clima, cumpresi i rifiuti solidi, l'acqua, l'acqua residuale, a strada. illuminazione, furnimentu di energia è trasportu. U Fondu di Tecnulugia Pulita, parte di i Fondi d'Investment Climate, finanziarà u sviluppu di u pianu.

ŞAHİN: U NOSTRE OBIETTIVO È DI DISTRIBUIRE I PROGETTI AMBIENTALI A TUTTE I NOSTRI MUNICIPALI AS TBB

U presidente di GBB, Fatma Şahin, hà dichjaratu ch'elli eranu in Londra per una riunione in u stessu tempu cù a COP 26 in Glasgow è hà dettu ch'elli si sò incontrati cù Nandita Parshad, Direttore Generale di l'Infrastruttura Sostenibile di l'EBRD.

Şahin hà cuntinuatu u so discorsu è hà dettu: "Avemu firmatu chì Gaziantep hè una cità verde. Cum'è l'Unione di Municipalità di Turchia (TBB), avemu fattu un passu impurtante per travaglià nantu à l'infrastruttura di Turchia Verde. U nostru scopu hè di sparghje i prughjetti ambientali chì avemu trattatu in u scopu di l'Unione di i Municipi in tutta a Turchia. Avemu avutu qualchi cunsultazioni in Londra oghje. Era assai impurtante per l'EBRD di includeci in a categuria di cità verdi per truvà un sustegnu più veloce da i prughjetti ambientali sia finanziarii sia morali, l'avemu resu ufficiale ".

U PRESIDENTE ŞAHİN MENCIONA U TRAVAIL DI TURCHIA PER L'AMBIENTE È U CLIMA

Esprimendu a so opinione in a riunione di cunsultazione, u sindaco Şahin hà dettu ancu chì ellu hè u presidente di l'Unione di i Municipi di Turchia. Ellu hà dichjaratu chì i più grandi implementatori di l'Acordu di Clima di Parigi, chì hè statu firmatu assai pocu tempu, sò e cità. Şahin hà dettu: "U sviluppu principia in u locu. L'economia verde hè l'agenda più grande di u mondu oghje. Noi, cum'è a Republica di Turchia, hà passatu stu regulamentu legale assai rapidamente in u Parlamentu. A settimana passata, avemu cambiatu u nome di u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione in u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu ".

Esprimendu chì anu furmatu un percorsu da seguità in u quadru di u sviluppu lucale, u presidente Şahin hà dettu: "Apremu ancu prughjetti di idee nantu à cità intelligenti, cità resistenti, cità sane, cità sicure è cità verdi, chì cuntinuemu à travaglià. Ognunu di sti prughjetti di idee vene da a nostra municipalità dicendu "Aghju ancu un'idea". Offriamu un supportu finanziariu à i prughjetti di idee chì sò valutati da una ghjuria accademica.

"ORA HÈ U TEMPU DI FOCUS À L'ECONOMIA VERDE"

In a continuazione di u so discorsu, Şahin, trasmettendu chì vivenu in una nova era in quantu à u guvernu lucale, hà cunclusu e so parolle cusì: "Avà hè u tempu di fucalizza nantu à l'economia verde. Oghje, unu di i prublemi più impurtanti chì deve esse cunsideratu in u travagliu municipale hè a prutezzione di l'ambiente. Credu chì avemu fattu passi impurtanti per trasfurmà Gaziantep in una cità verde. Hè per quessa chì questu accordu chì avemu firmatu cù l'EBRD hè assai impurtante per noi. Inseme faremu una grande cuntribuzione à un mondu megliu ".

PARSHAD: Ùn possu micca guardà per travaglià inseme

Nandita Parshad, Direttore Generale di l'Infrastruttura Sostenibile di l'EBRD, hà dettu: "Asperemu a participazione di Gaziantep à u nostru prugramma emblematicu Green Cities. Inseme identificheremu è darà priorità à e sfide ambientali è li ligheremu à investimenti infrastrutturali sustinibili è misure politiche. Aghju accoltu a visione avanti di u sindaco Şahin per a cità è spergu di travaglià inseme ". U direttore Parshad hà dichjaratu ancu chì visitanu Gaziantep u più prestu pussibule è valuteranu i prughjetti pussibuli.

À SU BANCA EUROPEA PER A RICOSTRUZIONE È U SVILUPPU (BERD)

Cum'è unu di i principali investitori istituzionali di u mondu, l'EBRD hà investitu più di 14 miliardi d'euros in Turchia, soprattuttu in u settore privatu. A sustenibilità hè in u core di l'investimentu è l'impegnu puliticu di u Bancu.

Mentre enfatizendu chì i criteri di eligibilità di u prugramma BERD Green Cities esigenu chì e cità sò disposti à preparà u Pianu d'Azione Green City, cunsidereghja ancu a cundizione di truvà prughjetti d'investimentu verdi adattati per u prugramma. Queste cundizioni copre temi cum'è metro, acqua, acque reflue, e-bus, energia regiunale, edifizii bassu di carbonu è resistenti à u clima, energia rinnuvevule, illuminazione stradale, rete di distribuzione, soluzioni intelligenti è resistenza à u cambiamentu climaticu.

Cumpagnia di longa data di u BERD, Gaziantep hè a quarta cità di Turchia à participà à u prugramma Green Cities. U bancu avia finanziatu prima l'acquistu di Gaziantep di un autobus di gas naturale cumpressu (CNG) ecologicu è furnia un prestitu per a custruzzione di un ospedale di punta sottu un accordu di partenariatu publicu-privatu.

BERD Green Cities hè un prugramma di sustenibilità urbana in rapida crescita cù un volumu di finanziamentu di 3 miliardi d'euros è chì copre più di 50 cità è municipalità finu à a data. U prugramma hè statu lanciatu in u 2016 per affruntà l'enormi sfide ambientali presentate da l'espansione urbana. BERD Green Cities hà ricevutu supportu da donatori multilaterali è hà furnitu un cofinanziamentu sustanziale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*