L'osservazione di l'uccelli hè tenuta in u Delta di Gediz

L'osservazione di l'uccelli hè tenuta in u Delta di Gediz
L'osservazione di l'uccelli hè tenuta in u Delta di Gediz

In cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Izmir è l'Associazione Naturale, una caminata per l'osservazione d'uccelli serà urganizata in u Delta di Gediz u 13 di nuvembre à 13.00. Ci scuntremu davanti à a Fermata di Tram Mavişehir per una passeggiata in u Delta di Gediz, Candidatu Patrimoniu Naturale Mondiale di l'UNESCO.

A Municipalità Metropolitana di Izmir è l'Associazione Naturale urganizeghjanu una Passeggiata d'Osservazione d'Uccelli u 13 di nuvembre à 13.00 in u Delta di Gediz, chì hè in risicu per via di a pressione di l'urbanizazione è a minaccia di custruzzione. Ci scuntremu davanti à Mavişehir Tram Stop per a marcia. L'obiettivu di l'avvenimentu in u delta, chì hè trà i più impurtanti spazii naturali di Turchia, hè chì a ghjente di Izmir tistimunieghja a vita quì è osservà flamingos, pellicani è decine di spezie viventi.

À l'evenimentu di l'Osservazione di l'uccelli, a squadra di l'Associu Natura darà infurmazioni nantu à u Delta di Gediz. Allora, l'acelli è a vita in u Delta di Gediz seranu attenti cù l'aiutu di telescopi è binoculi. Per cuntattu è infurmazione, pudete visità Kurs@dogadernegi.org.

Unu di i rari wetlands

Gediz Delta, chì hè casa di millaie di criaturi viventi, hè una di e rari zone umide in a terra situata in l'area metropolitana. U Delta di Gediz, chì hè trà e zone naturali in periculu ancu s'ellu hè prutettu da e lege naziunale è internaziunale, accoglie circa u 10 per centu di i flamingos di u mondu. U delta hè cunnisciutu cum'è una di e duie zone impurtanti di ripruduzzione di flamingos in Turchia. In più di i flamingos, 298 spezie d'uccelli sò stati osservati in u delta finu à a data.

candidat à l'UNESCO

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà fattu una candidatura ufficiale per a candidatura di u Delta di Gediz per esse inclusa in a Lista Temporanea di u Patrimoniu Naturale Mondiale di l'UNESCO, hà realizatu prughjetti impurtanti per fà Izmir una cità in armunia cù a natura. Cuntinuendu u prughjettu di u 35 Living Park per purtà a ghjente di Izmir à una vita di cità integrata cù a natura è i boschi, a Municipalità Metropolitana crea ancu corridori verdi chì cunnetta ininterrottamente u centru di a cità à e zone naturali cù rotte IzMiras.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*