IMM Prestiturà 100 Milioni di Euro per l'Acquistu di 150 Veiculi Metro

IMM Prestiturà 100 Milioni di Euro per l'Acquistu di 150 Veiculi Metro

IMM Prestiturà 100 Milioni di Euro per l'Acquistu di 150 Veiculi Metro

100 milioni di euro dumanda di prestitu straneru dumandata da a linea di metro Kaynarca-Pendik-Tuzla di a municipalità metropolitana di Istanbul (IMM) è 150 veiculi di metro da esse utilizati in i prughjetti di cunnessione di u sistema ferroviariu di l'aeroportu di Sabiha Gökçen fatti da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture. l'Assemblea.

A quinta sessione di e riunioni di u cunsigliu di l'IMM di Novembre hè stata tenuta à u Lütfi Kırdar Congress Center Rumeli Hall sottu a presidenza di Zeynel Okul Abidin, u 1u Vicepresidente di l'Assemblea IMM. Mentre chì parechji punti nantu à l'agenda sò stati discututi in a riunione, u Pianu è u Budget, è a dumanda di prestitu straneru di a Cummissione di Traffico è Trasportu di 100 milioni d'euros per l'acquistu di 150 veiculi di metro per esse utilizati in a Linea di Metro Kaynarca-Pendik-Tuzla è I prughjetti di cunnessione di u sistema ferroviariu di l'aeroportu di Sabiha Gökçen sò stati ancu discututi.

A pruposta passò à u parlamentu à l'unanimità. A Cummissione hà datu appruvazioni cundiziunali à a pruposta. In u rapportu di a cumissioni, hè statu dichjaratu chì era apprupriatu per autorizà u presidente IMM, basta chì u prestitu hè fattu direttamente da i banche multilaterali d'investimentu è di sviluppu è istituzioni statali stranieri o attraversu Iller Bank.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*