İBB porta i canti populari tedeschi più populari di l'ultimi 60 anni à i Istanbuliti

İBB porta i canti populari tedeschi più populari di l'ultimi 60 anni à i Istanbuliti

İBB porta i canti populari tedeschi più populari di l'ultimi 60 anni à i Istanbuliti

İBB riunisce i più famosi "Canzoni populari tedeschi" di l'ultimi 60 anni cù Istanbuliti. "Germany Folk Songs Group", chì hè ghjuntu à Istanbul cum'è parte di l'attività di migrazione di u travagliu in Germania, si scontra cù l'amatori di musica u 3 di nuvembre à CRR. U cuncertu, chì riunisce e storie agrodolci di a storia di a musica turca-tedesca, hè apertu à u publicu è gratuitu.

In u cuncertu chì serà ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM); Ruddi Sodemann cù u so viulinu, Derdiyoklar Ali cù u so strumentu elettricu, Erci E., un membru di u cartellu di rap, è 30 artisti preziosi scontranu cù l'amatori di musica da Istanbul.

Moltu hè accadutu in l'anni 60 da l'accordu di migrazione di u travagliu trà Germania è Turchia. Gioie, duluri, duluri, brame. In questu tempu, tutte queste emozioni s'eranu in ritmi è melodie. U gruppu di musica "German Folk Songs" da Germania si scontra cù Istanbuliti cù u cuncertu "German Folk Songs", chì incarna tutti questi sentimenti agrodolci di l'ultimi 60 anni.

À u cuncertu chì serà ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), a canzone "Germany Bitter Homeland" serà interpretata da u "Spiritual Su Friends Choir", chì hà participatu cum'è invitatu.

U Sicritariu Generale di l'IMM Can Akın Çağlar, u Consul Generale Tedesco in Istanbul Johannes Regenbrecht, u Direttore di l'Istitutu Goethe Mani Pournaghi Azar assisterà ancu à u prugramma chì si svolgerà u 3 di nuvembre à 20.00:XNUMX à a Sala di Concerti Cemal Reşit Rey. U prugramma di cuncertu hè apertu à u publicu è gratuitu.

À propositu di u Gruppu di Canzoni Populari Tedeschi:

"In l'anni ùn sò nè stati listati nè ricevutu un premiu. Era cum'è s'elli eranu spariti. Per tutti questi anni, nimu ùn hà à sente a so voce. À u principiu, nè e camere sò stati diretti à elli, nè i ghjurnali è e riviste anu apertu e so pagine per elli. Solu in Germania? Nimu ùn sapia di elli in a so patria distanti, induve anu lasciatu e so radiche. Eppuru i figuri di vendita eranu incredibili.

Unu di i più grandi successi di l'industria musicale in Germania in u 1974; Era a canzone "Theo, wir fahren nach Lodz" interpretata da Vicky Leandros. Sicondu i figuri ufficiali, u record hà vindutu 400 mila copie è hà cunquistatu u cori di tutti i tedeschi, ma un annu dopu, "White Horseman" di Yüksel Özkasap, chì i so fanali chjamati "Cologne Nightingale", duppià i numeri di vendita di Leandros. è sopra à 800 mila, ma questu era u casu. Forse nimu ùn sà ancu chì "The White Horseman" hè unu di i dischi più venduti di tutti i tempi in Germania.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*