I servizii di IMM si adattanu à un telefuninu

I servizii di IMM si adattanu à un telefuninu

I servizii di IMM si adattanu à un telefuninu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà introduttu u prughjettu 'Istanbul Yours', chì hè statu preparatu per circa 2 anni è hà u scopu di furnisce un accessu faciule à i servizii corporativi da i telefunini mobili, cù e parolle "L'applicazione chì trasferisce u putere à i pruprietarii di a cità". Dicendu: "Metemu in serviziu una super applicazione induve ascoltemu a voce è a vulintà di 16 milioni in ogni mumentu", İmamoğlu hà dettu, "U mondu in quale campemu hè avà un mondu estremamente digitale è mobile. In a corsa di civilisazione trà e cità è i paesi, quelli chì ùn anu micca un ochju nantu à u digitale ùn anu micca una traccia per ghjunghje à a gamma. "Istanbul hè u vostru" serà una piattaforma impurtante per ghjunghje à questu scopu senza fretta ma cù passi fermi è fermi. Dichjarà chì "Istanbul Yours" crescerà è si svilupperà in cunfurmità cù i desideri è i bisogni di i Istanbuliti, İmamoğlu hà dettu: "È a so visione serà sempre di fà a vita di quelli chì vivenu in questa cità più faciule. Dunque, chjamu tutti i Istanbuliti da quì; Scaricate "Istanbul hè a vostra" nantu à i vostri telefunini avà è aduprate cusì chì a vostra vita serà più faciule ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluintroduttu a "Istanbul Your Super Application", chì furnisce un accessu faciule è istantaneu à i servizii corporativi da un telefuninu. Imamoglu à a riunione; U vicepresidentu di CHP Seyit Torun, Adıgüzel onorariu, u deputatu di CHP Istanbul Sezgin Tanrıkulu, u presidente provinciale di u Partitu IYI d'Istanbul Buğra Kavuncu è i ghjovani militanti per u clima ùn l'anu micca lasciatu solu. A riunione hà cuminciatu cù a proiezione di Istanbul Your manifestu. Parlendu à a riunione introduttiva tenuta à u Centru di Cungressu Lütfi Kırdar in Harbiye, İmamoğlu hà ricurdatu chì sò partiti cù e parolle: "In questa cità, 16 milioni di Istanbuliti daranu a so voce". "Noi, cum'è IMM, avemu accettatu a participazione di i citadini à e decisioni riguardanti u sensu cumunu è l'avvene di a cità cum'è unu di i diritti demucratici più indispensabili, è avemu partitu in questu modu. Hè per quessa, appena avemu cuminciatu à travaglià, avemu sviluppatu meccanismi per incuragisce a participazione di 16 milioni di persone in l'amministrazione ", hà dettu İmamoğlu, è hà datu esempi di e pratiche di "demucrazia participativa" chì anu realizatu in Istanbul.

PREPARAZIONI PIGLIATE 2 ANNI

Ricordendu chì hè ghjuntu à u putere prumettendu di esse u sindaco più demucraticu è travagliatore di Istanbul, İmamoğlu hà dettu:

"Oghje, facemu un altru grande passu nantu à sta strada. Mettimu in serviziu una super applicazione induve ascoltemu a voce è a vulintà di 16 milioni di persone in ogni mumentu. Questa applicazione mobile hè una "Super Applicazione" chì include decine d'applicazioni mobili oghje è scuntrà centinaie è millaie d'applicazioni cù Istanbuliti dumani. Da oghje, offremu a "Istanbul Your Super Application", chì avemu preparatu da quasi 2 anni, à u serviziu di 16 milioni di persone. "Istanbul Your Super App" hè un principiu impurtante per u futuru di a nostra cità. "Istanbul hè u vostru" hè una innovazione globale sviluppata per permette u viaghju di trasfurmazioni digitale di sta cità. "Istanbul hè u vostru" ùn hè micca solu una applicazione faciule è pratica chì andrà in a sacchetta di tutti, ma ancu una tecnulugia unica chì farà a nostra vita più faciule ".

"Un mudellu di cummerciale di nova generazione"

Spiegà i scopi principali di u prughjettu "Istanbul hè u vostru" cù e parolle "Partendu cù a nostra municipalità è i nostri affiliati, per inizià un grande prucessu di trasfurmazioni digitale in Istanbul, per fà a vita in questa bella cità ancu più piacevule per i Istanbuliti cù i cuntributi di tecnulugia ", İmamoğlu hà dettu chì l'applicazione hè "user-friendly, Turkish, Hè una grande innuvazione chì dà à tutti un accessu illimitatu è participazione for free". İmamoğlu hà descrittu l'applicazione cum'è "'Istanbul hè u vostru', un sistema di guvernu lucale di nova generazione chì accetta a vuluntà di a nazione cum'è a vuluntà primaria è trasferisce u putere à i pruprietarii di a cità; una pratica di trasparenza è di participazione chì assicura chì l'amministrazione hè diretta direttamente à i citadini in ogni mumentu; Hè una applicazione chì tutti ponu scaricà in modu sicuru è aduprà facilmente ". Enfatizendu chì anu sviluppatu un strumentu innovativu di classe mundiale è un mudellu di cummerciale di nova generazione, İmamoğlu hà dettu: "Cù u putere di a piattaforma di nova generazione; per sparghje a participazione demucratica è u sensu cumunu, per furnisce un accessu faciule è immediatu à i servizii IMM da un telefuninu mobile, per stabilisce un mercatu affidabile è per furnisce una crescita rapida per "start-ups".

QUALCHE FACILITÀ DI A NOSTRA VITA...

Nutendu chì l'applicazione hà u scopu di furnisce à i citadini l'accessu à i servizii IMM nantu à i so telefoni cellulari è di fà a vita più faciule in a cità, İmamoğlu hà dettu: "Semu imbarcati in un longu viaghju di trasfurmazioni digitale in Istanbul". İmamoğlu hà esemplificatu alcune di e zone di usu di l'applicazione cum'è seguente:

I residenti d'Istanbul, chì utilizanu veiculi di trasportu publicu cum'è IETT, City Lines è Metro, puderanu viaghjà senza avè bisognu di portà in plastica Istanbul Cards cun elli, grazia à a carta Istanbul digitale in "Istanbul Your". Ancu s'ellu ùn avete micca una billetera cun voi, puderete prufittà di u trasportu publicu cù questa funzione Show Skip in u vostru telefuninu.

U prublema di a fila per pagà e bollette serà eliminatu cù "Istanbul hè u vostru". I residenti di Istanbul, chì paganu e so bollette İSKİ è İGDAŞ da diversi punti di pagamentu di fatture o filiali bancarie, puderanu facilmente pagà e so bollette da u so telefuninu mobile ogni volta. è induve volenu.

- Cù a mini applicazione "Word Yours", i Istanbuliti chì anu idee nantu à a cità è volenu furmà u futuru di a cità sparteranu facilmente e so idee è participà à e decisioni di a gestione.

- Cù a mini applicazione "Induve hè u mo autobus", i residenti di Istanbul chì aspettanu un autobus in ogni locu di a cità puderanu vede esattamente quanti minuti seranu u so autobus à a fermata chì stanu aspittendu.

- L'amatori d'arte saranu immediatamente infurmati nantu à ogni tipu d'avvenimenti culturali, in particulare u teatru è a musica, è ponu facilmente cumprà biglietti da ogni locu.

- L'aiutanti puderanu sustene quelli chì anu bisognu cù a mini-applicazione di a nostra azzione "Fattura pendente", chì hè diventata un attu di gentilezza.

- Cù a mini applicazione "Centru di Soluzioni", s'ellu anu bisogni o prublemi ligati à elli stessi, i so quartieri è e strade, puderanu trasmette istantaneamente à noi è dumandà suluzioni.

- Utenti nantu à a piattaforma 'Istanbul Your'; puderà utilizà l'identità digitale, u portafogliu digitale è u cuntrattu digitale inseme. Cusì, puderete almacenà a vostra infurmazione d'identità, Istanbul Card è carte di creditu in questa super applicazione.

MANDA TAXI

Facendu una pausa da u so discorsu per u filmu d'animazione nantu à l'applicazione, İmamoğlu hà dettu chì u prublema di u taxi hè statu citatu in l'imaghjini, "Qualchissia dice; 'Sta cità ùn hà micca bisognu di taxi !' Istanbul Dumanderemu i nostri citadini da a vostra applicazione; Ci hè bisognu o micca ? Risponderà istantaneamente. Il s'agit donc aussi d'une autocritique, d'un mécanisme de critique. Seremu cunfruntatu immediatamente i nostri citadini quì. L'amministratori demucratici ùn esitanu mai à affruntà li ", aghjunse.

NESSUNA PERSONA O ISTITUZIONE ACCESSA À I DATI

Sottulineendu chì a sicurità di l'utilizatori di l'applicazione hè à u più altu livellu, İmamoğlu hà spartutu l'infurmazioni, "In più, in 'Istanbul Your', i dati di l'utilizatori appartenenu solu à l'utilizatore è nisuna istituzione o persona, cumpresu IMM, pò accede à e dati di l'utilizatori". İmamoğlu hà ancu espresu i servizii da esse furniti in un futuru vicinu attraversu l'applicazione cum'è seguente:

"Cù a mini applicazione 'Easy Move', puderete annullà u vostru vechju indirizzu nantu à u vostru telefuninu è apre novi abbonamenti per l'indirizzu chì vi moverete facilmente. A vostra "Carta d'Istanbul", chì avete sempre utilizatu principalmente per u trasportu, si trasformerà in una carta di shopping è puderà fà e vostre shopping facilmente usendu a versione digitale di sta carta cù "Istanbul Yours". Dopu un pocu tempu, senza purtari una billetera, soldi o carta di creditu; Grazie à e carte chì avete salvatu in 'Istanbul Your', pagherete cù i vostri telefoni cellulari nantu à l'autobus, traghetti, mercatu, ristorante, caffè o taxi. Sarè capaci di mandà soldi à u vostru zitellu, maritu, amicu via u vostru telefuninu. Inoltre, e vostre carte è u vostru portafoglio seranu più sicuri chè mai.

"İSTANBUL ACCENA L'IMPRENDITORIA IN L'ADN DI A TUA CITTA'"

"In a prossima fase, "Istanbul hè u vostru" si trasformerà in un mercatu sicuru chì furnisce benefici ecunomichi à i citadini è offre ancu l'uppurtunità di cresce à l'ecunumia di Istanbul", hà dettu İmamoğlu, aghjustendu: "Attori ecunomichi, imprenditori suciali. è i pruduttori di tutte e dimensioni prufittàranu di l'opportunità furnite da stu mercatu sicuru. Hè esattamente per quessa, cù una identità sicura, una billetera sicura è una firma sicura, "Istanbul hè a vostra" attivarà l'imprenditorialità in l'ADN di a cità è aumenterà a bontà è a cooperazione in a so essenza. Offrerà una larga varietà di benefici materiali è morali à l'utilizatori in tuttu u viaghju. Allora aprirà e so porte à "start-ups". Serà una leva per cresce e startups. "Istanbul hè u vostru" serà una piattaforma cumuna chì aumenterà a voce, l'energia è u putenziale di 16 milioni di persone. Cù sta superpiattaforma, Istanbul allargarà ancu a so sfera d'influenza è u putere ". disse.

"A VISIONE SERA DI FÀ A VITA PIÙ FACILE"

Enfatizendu chì anu fiducia in a capacità di Istanbul per influenzà micca solu a Turchia, ma ancu e geografie vicine, İmamoğlu hà dettu: "Travaglieremu inseme è riescemu in stu viaghju eccitante. Cù l'energia, a mente è a vuluntà di a ghjente di Istanbul, procederemu cù a cunfidenza di sapè induve andemu. "Istanbul hè u vostru" crescerà è si svilupperà in cunfurmità cù i desideri è i bisogni di voi, i mo concittadini di Istanbul, è a so visione serà sempre di facilità a vita di quelli chì campanu in questa cità. Dunque, chjamu tutti i Istanbuliti da quì; Scaricate "Istanbul is Yours" nantu à i vostri telefunini avà è aduprate cusì chì a vostra vita serà più faciule ".

"Questu hè solu u principiu"

"A versione chì avemu messu dispunibule oghje hè solu u principiu", disse İmamoğlu. Ma sò chì ; Quelli chì partenu per ghjunghje à un certu destinazione, s'elli cuntinueghjanu a so strada cun determinazione, sudatu è volta à volta, ghjunghjeranu à u so destinazione. Vulemu ancu ghjunghje à a gamma di migliurà a qualità di vita di u nostru populu. Vulemu fà questu utilizendu a tecnulugia è ottenendu a trasfurmazioni digitale, chì hè a necessità di l'età. Perchè u mondu in cui campemu hè avà un mondu estremamente digitale è mobile. In a corsa di civilisazione trà e cità è i paesi, quelli chì ùn anu micca un ochju nantu à u digitale ùn anu micca una traccia per ghjunghje à a gamma. "Istanbul hè u vostru" serà una piattaforma impurtante per ghjunghje à questu scopu senza fretta, ma cù passi fermi è fermi.

GRAZIE À L'AMICI

À a fine di u so discorsu, İmamoğlu hà dettu chì u prughjettu "Istanbul hè u vostru", chì hè statu registratu da İBB durante u periodu di preparazione di 2 anni, i capi di squadra Erol Özgüner, u direttore generale di UGETAM İbrahim Edin è u direttore di prughjettu Hakan Kaplan di a Germania. A cumpagnia KOBIL, chì hà collaboratu à u software di l'applicazione, hà invitatu u so fundatore İsmet Koyun à u palcuscenicu. Esprimendu u so ringraziu à tutti quelli chì anu cuntribuitu à u prugettu, İmamoğlu hà dettu; Özgüner hà presentatu placche à Edin, Kaplan è Koyun.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*