U suggerimentu di taxi di IMM hè rifiutatu per l'11ª volta in UKOME

U suggerimentu di taxi di IMM hè rifiutatu per l'11ª volta in UKOME

U suggerimentu di taxi di IMM hè rifiutatu per l'11ª volta in UKOME

A pruposta di 5.000 11 novi piatti di taxi è un novu sistema di taxi cunnessu, purtatu à l'agenda di UKOME da IMM per risolve u prublema di taxi in Istanbul, hè stata rifiutata per a 16a volta da a maiurità di i voti. U Segretariu Generale di l'IMM, Can Akın Çağlar, chì hà direttu a riunione, hà dichjaratu chì IMM cuntinueghja à purtà stu articulu à UKOME per fà a vita di 1990 milioni più faciule, è hà dettu: "Malgradu u radduppiamentu di a pupulazione di Istanbul, u numeru di taxi hè sempre u listessu. dapoi l'anni 1.000. Chì era u ragiunamentu per i rapprisentanti di u guvernu è a Càmera di i Taxi Drivers per dì sì à a cunversione di 5 XNUMX taxi dopu avè rifiutatu XNUMX volte ? disse.

A riunione UKOME di nuvembre hè stata tenuta à l'İBB Çırpıcı Social Facilities sottu a gestione di u Sicritariu Generale İBB Can Akın Çağlar. À a riunione, u novu sistema di taxi da esse operatu da İBB è a pruposta di attribuisce 5.000 novi targhe di taxi sò state discusse per u 11ª volta.

ÇAĞLAR: "A POPULAZIONE DUPPIU, NUMERO DI TAXI STESSA"

U Segretariu Generale di l'IMM, Can Akın Çağlar, hà dichjaratu chì IMM cuntinueghja à purtà stu articulu à UKOME per fà a vita di 16 milioni più faciule, è hà dettu chì, malgradu u radduppiu di a pupulazione di Istanbul, u numeru di taxi hè sempre u listessu dapoi l'anni 1990. Dichjarà chì, se l'offerta hè accettata, i piatti resteranu in u duminiu publicu, Çağlar hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Cuntinuemu à dì tutti questi fatti 15 volte è 20 volte. Cum'è IMM, avemu attribuitu più di 18 miliardi di lire per u trasportu. Avemu suvvenzionatu u trasportu publicu da 5.5 miliardi di lire in un annu per i citadini per aduprà mezzi di trasportu à pocu pressu. Chì ci hè u ragiunamentu per i rapprisentanti di u guvernu è a Camera di i Taxi Drivers per dì sì à a trasfurmazioni di 1.000 5 minibus è minibus in taxi dopu avè dettu micca cinque volte?

ORHAN DEMİR: "U 35 PERCENTU DI I PROPRIETARI DI PLATE sò FEMMINI"

U Subsegretariu Generale di l'IMM per i Trasporti, Orhan Demir, hà rimarcatu chì certi taxi anu più di un pruprietariu è u 35 per centu di i titulari di a licenza sò donne. disse.

À a riunione, 5.000 11 novi targhe di taxi è a pruposta di u novu sistema di taxi in relazione, chì sò stati messi à u votu in nome di altre valutazioni, sò stati rifiutati da a maiò parte di i voti di i rapprisentanti di u Ministeru è u presidente di i Taxi Drivers di Istanbul. 'Camera per l'undicesima volta.

L'affittu di u trasportu publicu mandatu à a sottu-CUMISSIONE

In a riunione, a pruposta IMM, chì include un aumentu di 25 per centu in u trasportu publicu, taxi, minibus è tariffu di serviziu in Istanbul, hè statu ancu discutitu. Barış Yıldırım, direttore di i servizii di trasportu publicu di l'IMM, hà dettu chì ci hè statu un aumentu di circa 30 per centu in carburante, salariu minimu è spese di mantenimentu in Istanbul dapoi lugliu, è hà dettu chì anu prupostu un aumentu di 25 per centu in tutti i veiculi di trasportu publicu, tenendu in contu. a situazione ecunomica di i citadini. Yıldırım hà dettu chì questa hè una offerta à u limitu più bassu.

U General Manager IETT, Alper Bilgili, hà dettu ancu chì ci hè statu un aumentu di 40 per centu in munita straniera è un aumentu di 35 per centu di carburante in l'ultimi mesi è chì e spese IETT sò state assai affettate da u scambiu straneru, è hà dettu chì l'ultimu aumentu di carburante di 1 lira riflette. nantu à IETT cum'è un costu supplementu di 600 mila lire per ghjornu. Bilgili hà nutatu chì ancu s'ellu ùn volenu micca, hè necessariu di fà una crescita per a continuazione di u serviziu.

Esprimendu chì hà sperimentatu perdite di redditu assai gravi durante u periodu pandemicu, Ozgur Soy, Direttore Generale di Metro Istanbul AŞ, hà dettu chì un aumentu di u 25 per centu seria a linea di salvezza. Sinem Dedetaş, Direttore Generale di ŞehirLines, hà dettu chì dopu à l'ultima offerta di carburante, e spese di carburante anu aumentatu di 100 per centu è chì un aumentu era assolutamente necessariu per a continuità di u trasportu marittimu.

U Segretariu Generale di l'IMM per i Trasporti, Orhan Demir, hà dichjaratu chì l'imprese ùn puderanu mancu fà una offerta per l'offerta di IMM perchè ci hè incertezza in u scambiu straneru è u mercatu, è hà sottolineatu chì l'offerta offerta hè u prezzu minimu per salvà a situazione.

I RAPPRESENTANTI COMMERCIALI RIMANDIU UN RISE 60 PERCENT

Eyüp Aksu, presidente di a Camera di Taxi Drivers d'Istanbul, hà dichjaratu chì e spese di i cummercianti anu aumentatu da 100 per centu è chì i cummercianti eranu in un statu miserable, è offre un aumentu di 60 per centu in tutti i veiculi di trasportu publicu. L'altri rapprisentanti di i cummircianti anu dichjaratu ancu chì ci sò stati aumenti serii in carburanti, pezzi di ricambiu è spese di mantenimentu, è hà dettu chì sia IMM deve subsidize, o almenu 40-50 per centu deve esse fattu, altrimenti i cummercianti venenu à u puntu di cuntattu. chjusu.

Dopu chì u Rappresentante di u Ministeru di i Trasporti, Serdar Yücel, hà dettu chì deve esse discutitu in u sottucomitatu per avè una bona capiscitura di i dettagli di u prublema, altrimenti vutaranu contru, u Sicritariu Generale IMM Can Akın Çağlar hà vutatu per rinvià a pruposta. à u sottucomitatu. A pruposta hè stata riferita à l'unanimità à u sottucomitatu. I rapprisentanti di i cummircianti dichjaravanu chì e riunioni di dicembre si deve esse realizatu à u principiu di u mese, altrimente i cummercianti soffrenu.

U Rapprisintanti di u Ministeru di u Trasportu, Serdar Yücel, hà dettu chì u prublema hè statu purtatu davanti à elli à l'ultimu mumentu, per quessa, deve esse discutitu in u sottucomitatu per cunnosce i dettagli, altrimenti votu contru. I rapprisentanti di i cummercianti anu dichjaratu ancu chì ci sò stati aumenti serii in carburanti, pezzi di ricambio è spese di mantenimentu, è dichjaravanu chì sia IMM duverebbe subsidià elli, o chì un incrementu minimu di 40 per centu deve esse fattu, altrimenti i cummercianti venenu à u puntu di chjusu di u cuntattu. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*