İmamoğlu Parla à a Cerimonia di 1000 New Taxi Draw

İmamoğlu Parla à a Cerimonia di 1000 New Taxi Draw

İmamoğlu Parla à a Cerimonia di 1000 New Taxi Draw

A trasfurmazioni di 750 minibuses è 250 minibuses accettati in UKOME cù a pruposta di IMM hè stata fatta cù una cerimonia di disegnu in presenza di un nutariu publicu. I titulari di diritti sò cuminciati à esse determinati. Participendu à a cerimonia tenuta, İmamoğlu hà attiratu l'attenzione à u prublema di taxi chì i residenti di Istanbul sentenu intensamente. İmamoğlu hà dettu ch'ellu si batterà a mente chì impedisce a suluzione, "Ùn rinunceraghju mai. Ùn pudemu micca tappi l'arechje. Ùn pudemu micca mette a nostra testa in a sabbia ... Saldaraghju i cunti in nome di u populu di Istanbul cù quella mentalità chì ci impedisce di piglià decisioni cù un regulamentu fattu, u numeru di sedi in UKOME ".

I beneficiari di a trasfurmazioni di 750 minibuses è 250 minibuses in taxi, chì sò stati unanimu accettati à a riunione di u Centru di Coordinazione di u Trasportu (UKOME) cù a pruposta di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), anu cuminciatu à esse determinate cù una cerimonia di disegnu à Yahya. Kemal Beyatlı Show Center. Un totale di veiculi 4, 750 minibus è 250 taxi-dolmus, trà 1000 mila applicazioni, seranu trasfurmati in taxi cù u tiratu di lottu, chì serà accumpagnatu da un nutariu publicu.

İMAMOĞLU: "TU SEI U PROPRIETARI"

U presidente İmamoğlu, chì hà iniziatu u so discorsu in a cerimonia urganizata da l'İBB, indirizzendu i cummercianti cù e parolle "Sì u pruprietariu di a casa", hà dettu chì u trafficu in Istanbul hè aumentatu cù l'usu di veiculi privati ​​durante u periodu pandemicu. Dichjarà chì e pulitiche chì riducenu l'usu di i veiculi privati ​​​​è sustenenu l'usu di u trasportu publicu seranu a nostra priorità, İmamoğlu hà dettu: "Semu a cità chì produce u più metro in u mondu à u stessu tempu è cuntinueghja u prucessu di custruzzione. Questu hè un record. A nostra prestazione cù u so costu, a qualità di produzzione è a sustenibilità finanziaria hè assai preziosa. In i prossimi anni, sti linee di metro seranu à u serviziu di i citadini una per una ", disse.

"Ùn mi rinunceraghju mai"

Enfatizendu chì IMM hà bisognu di a nova piastra di taxi è u sistema chì hà purtatu à UKOME 10 volte, İmamoğlu hà dettu: "Istanbul hà un intensu prublema di taxi. Vogliu dichjarà quì chì cuntinueraghju à luttà cù a mente chì impedisce a suluzione di stu prublema di taxi. Ùn rinunziò mai. Semu tutti da Istanbul. Ùn pudemu micca chjappà l'arechje, ùn pudemu micca mette a testa in a sabbia. À l'iniziu di l'anni 1990, sta cità avia cresciutu da 6-7 milioni à 16 milioni di pupulazioni ufficiali à XNUMX milioni di pupulazione effettiva. A pupulazione attiva hà triplicatu, ma u numeru di taxis hè sempre u listessu. I citadini ammettenu apertamente di utilizà taxi pirati. Queste chjama di i citadini, chì sò cusì apertamente ammessi è cusì apertamente voce un prublema, sò lasciati senza risolve in UKOME cun un novu regulamentu. Saldaraghju i cunti in nome di u populu di Istanbul cù quella mente chì ci impedisce di piglià decisioni.

"VU VOGLIU L'ARTISTI VINCIU"

Dicendu chì a nova decisione di a targa di taxi 1000 hè stata rifiutata parechje volte finu à ch'ella hè stata implementata, İmamoğlu hà dumandatu: "Perchè stu travagliu hà aspittatu quasi un annu?" Spartendu a so sulidarità cù i cummercianti, İmamoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Vogliu chì i cummercianti facenu soldi. Vogliu chì i mo cummercianti piglianu i soldi chì guadagnanu da l'alimentu halal à e so case è facenu felici i so figlioli. Qualunque sia l'opinione di i mo cummercianti, ch'ellu sia un tassista, un minibus o un bus driver, cum'è un novu presidente elettu, avemu fattu una crescita per a prima volta in trè anni è mezu. I mo cummercianti ùn ponu micca guadagnà a vita allora aghju da mette a testa in a sabbia ? Il faut lui donner l'augmentation qu'il mérite. excursionista Ekrem İmamoğlu micca. Tù o ùn avemu micca aumentatu a rata di inflazione à trenta per centu in questu paese. Hè a mente chì gestisce l'ecunumia di stu paese chì a produce ".

"Protege i diritti è a lege"

Dichjarà chì ùn pudia capisce l'acclamazione pulitica di i cummercianti chì s'opponenu à u prughjettu di trasfurmazioni di u taxi, İmamoğlu hà dettu: "Ti preoccupi di manghjà uva? Batti a vigna ? Chjamu à a mente chì hà l'intenzione di batte a vigna. Ùn sò mai statu battutu in a mo vita. Perchè ùn sò micca u tipu di persona per fà un tali muvimentu in l'affari suciali. I prutege i diritti è a lege. L'aghju dumandatu solu, ancu s'ellu hè statu invitatu, u presidente di a camera di i cummirciali ùn hè micca unitu oghje à noi. Mille taxi novi si uniscenu à quella camera di cummercianti. Quelli tassisti anu ancu vutatu dumani à l'elezzione di e camere. Almenu venite à mostralli stessu ", disse.

A NOSTRA PACIENZA HA DATA RISULTATI

Utku Cihan, Capu di u Dipartimentu di Trasportu IMM, hà ancu parlatu di i sforzi per fà Istanbul più veloce è più accessibile, accumpagnatu da una presentazione. Enfatizendu una volta di più chì Istanbul hè a cità induve a più produzzione di metro cuntinueghja à u stessu tempu, Cihan hà nutatu chì a trasfurmazioni di taxi hè stata implementata cù un metudu participativu. Spartendu chì e lamentele di i cummercianti in e linee di minibus inattive seranu eliminate, Cihan hà dettu: "Avemu insistitu annantu à sta decisione 6 volte. In u risultatu di a nostra insistenza, avemu fattu sta decisione esce. In totale, 3 mila 917 veiculi applicati per a cunversione in taxi. Oghje è dumane, facemu disegni in presenza di un nutariu publicu per determinà sti titolari di diritti.

Kazım Bilge, presidente di a Camera di l'Artigiani di Minibus d'Istanbul, hà dettu: "Avemu luttatu cun grande difficultà per quattru anni. Diu Onnipotente hà datu forza. Grazie à Diu avemu preparatu sta trasfurmazioni. Oghje, sperienzeremu a felicità di questu ", disse.

18 PROPRIETARI DRITTI IDENTIFICATI

Dopu à i discorsi, i titulari di diritti di i tassi di licenze di taxi cuminciaru à esse determinati per sorte in a presenza di un nutariu publicu. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, CHP Istanbul Deputy Gökhan Zeybek, Istanbul Chambers of Craftsmen and Craftsmen Union President Faik Yılmaz, Küçükçekmece Mayor Kemal Çebi, Istanbul Minibus Craftsmen Chamber President Kazım Bilge è İBB Dipartimentu di Trasportu Capu Utku Cihan, rispettivamente, u titularu 01 Baker Aö18s. Topkapı Line, è u sorteggio hè statu fattu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*