İmamoğlu: Ferma a Migrazione hè a Responsabilità Cumunu di u mondu sanu

İmamoğlu: Ferma a Migrazione hè a Responsabilità Cumunu di u mondu sanu

İmamoğlu: Ferma a Migrazione hè a Responsabilità Cumunu di u mondu sanu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, hà apertu a mostra cù i ritratti di Ergun Çağatay in parte di u 60 anniversariu di a migrazione di u travagliu in Germania, inseme cù Johannes Regenbrecht, Consul Generale di Germania in Istanbul. In u so discorsu à l'apertura, İmamoğlu hà dichjaratu chì u mondu hà affruntatu un prublema di migrazione maiò è hà dettu: "Lascià u prublema di migrazione solu à u destinatariu, à quelli chì soffrenu, significa micca capisce u mondu. Hè a rispunsabilità cumuna di u mondu sanu per migliurà i fatturi chì causanu a migrazione di e persone è piantà a migrazione ", disse.

Taksim Art Gallery, cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul è in cuuperazione cù l'Istitutu Goethe - Museu Ruhr, "Semu quì. Turcu - Vita tedesca 1990. Ergun Çağatay Photographs" hà cuminciatu à accoglie a mostra. L'apertura di a mostra custituita da 116 pezzi di ritratti, presidente IMM Ekrem İmamoğlu, Istanbul Germania Consul General Johannes Regenbrecht è Direttore di l'Istitutu Goethe Mani Pournagi Azar, a moglia di Ergun Çağatay, u creatore di e selezioni di mostra, Kari Çağatay, è rapprisintanti di u Museu Ruhr.

JOHANNES REGENBRECHT: "A VITA PER L'OSPITI MAI ERA FACILE À L'INIZIO"

Accuminciandu u so discorsu in turcu cù a frasa "I valori sò invitati, u mo caru amicu", u Consul Generale Tedesco di Istanbul Johannes Regenbrecht hà dettu: "A vita di l'invitati chì sò ghjunti in u paese ùn era micca faciule in prima. Anu travagliatu cum'è travagliadori senza qualificazione in cundizioni difficili. I so figlioli è i so nipoti anu un postu indiscutibile in a sucità tedesca oghje. I figlioli di l'antichi travagliadori sò oghje accademichi è atleti. trasformati in pulitici, scrittori, artisti ".

U presidente tedescu Frank-Walter Steinmeier hà dettu annantu à i Turchi in u paese: "Ùn site micca persone cun una storia di migrazione. Ricordendu a sentenza, "Noi, cum'è paese, a Germania hè un paese cù una storia di migrazione", u Consul General Regenbrecht hà dettu: "Per l'ultimi 60 anni, avemu travagliatu per l'apertura, a tolleranza è a tolleranza. Speremu di cuntinuà questu cù u Signore İmamoğlu per i prossimi 60 anni ".

İMAMOĞLU: "L'ESPOSIZIONE LASCÀ TRACCE PROFUNDA"

Unindu u desideriu di u so invitatu cù e parolle "Avemu bisognu di travaglià per più di 60 anni", İmamoğlu hà dettu chì anu publicatu un libru nantu à l'immigrazione in Germania è hà fattu proiezioni di filmi. Spartendu i so desideri à Didem Şahin, u direttore di u filmu "Bitter and Sweet", chì hè statu proiettatu cum'è parte di l'avvenimentu, per a so malatia, İmamoğlu hà dettu ch'ellu sentia chì a mostra lascià una impressione prufonda.

"RESPONSABILITÀ COMUNE DI STOP E MIGRAZIONI"

Enfatizendu chì u prublema di l'immigrazione hè unu di i prublemi più impurtanti in u mondu, İmamoğlu hà dettu: "Ùn smetteraghju micca di ricurdà questu in ogni locu. Lascià stu prublema solu à a persona chì si tratta o soffre significa micca capisce u mondu. Hè a rispunsabilità cumuna di u mondu sanu per migliurà i fatturi chì causanu a migrazione di e persone è piantà a migrazione. Invitu tutti i paesi à fighjà u prucessu da questa perspettiva. Di sicuru ci sarà spirienza, migrazzioni capitali. Quessi sò e migrazioni di e persone da u tempu à u tempu cù e so preferenze. Vogliu chì nimu in u mondu hà da migrà per via di a guerra, a fame o altre tragedie ".

Mani Pournagi Azar, Directeur de l'Institut Goethe, qui a fait le discours d'ouverture de l'exposition, était le Président de l'IMM pour leur soutien à l'exposition. Ekrem İmamoğluli ringraziò. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu Dopu à u discorsu, hà esaminatu l'opere in a mostra inseme cù u Manager di Prughjettu di u Museu di Ruhr Meltem Küçükyılmaz è u Direttore di l'Istitutu Goethe, Mani Pournagi Azar, è hà ricevutu infurmazioni nantu à u cuntenutu.

Dui mesi ponu esse visitati GRATUITAMENTE

"Semu quì. Turcu - Vita tedesca 1990. Ergun Çağatay Photographs "Esposizione custituitu di 116 pezzi di ritratti. In a mostra, chì serà aperta à i visitori gratuitamente per dui mesi, i frames nantu à l'affari è a vita di ogni ghjornu di i Turchi immigrati in Germania sò spartuti cù i visitori.

Ergun Çağatay, chì e so selezioni di mostra sò state preparate da millaie di fotogrammi chì hà immortalizatu durante decennii, hè natu in 1937 in İzmir. Hè graduatu in Istanbul Robert College. Hà iniziatu u ghjurnalismu interrompendu a so educazione in a Facultà di Dirittu di l'Università di Istanbul.

Çağatay hè intrutu in l'agenzia di fotografia GAMMA in Parigi in u 1974 è hà intrutu in u fotogiurnalismu. In u 1980, hà firmatu assai cullaburazioni impurtanti cù u gruppu Time / Life in New York. Çağatay, chì hè statu feritu seriamente in l'attaccu di bombe di ASALA in l'aeroportu di Parigi / Orly in u 1983, hà ricevutu un trattamentu per brusgiate per un bellu pezzu. L'attaccu era un puntu di svolta in a so vita, è dopu à stu periodu si vultò à una ricerca intensiva, in particulare in u campu di a storia.

U so travagliu nantu à i manuscritti rari in a Biblioteca di u Palazzu Topkapı hè statu publicatu in parechji paesi di u mondu, da u Giappone à u Brasile. Hà preparatu u libru TURCHIA per l'Edizione Nathan di Parigi. U so prughjettu più cumpletu "Turkic Speaking Peoples" divintò unu di i so travaglii più influenti.

Per u libru chì hà finitu in 14 anni, hà cupartu 110 35 chilometri è hà pigliatu 2008 mila ritratti. A traduzzione turca di u libru hè stata publicata in Istanbul in u XNUMX. U so altru libru publicatu hè "Once Upon a Time in Central Asia". Diverse mostre relative à u so libru sò state aperte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*