İmamoğlu: U Prughjettu di Canal Istanbul hè contru à i 17 Principi di l'ONU

İmamoğlu: U Prughjettu di u Canal Istanbul hè contru à i 17 Principi di l'ONU
İmamoğlu: U Prughjettu di u Canal Istanbul hè contru à i 17 Principi di l'ONU

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluI cuntatti di u "Climate Summit" tenutu in Glasgow cuminciaru. Participendu à u pannellu intitulatu "Race to Zero" per a prima volta, İmamoğlu hà datu esempi di i sforzi di Istanbul per diventà una cità resistente à a crisi climatica è à i terremoti. "Consideremu di fà Istanbul, a cità più grande d'Europa, resistente à i terrimoti, vitale micca solu per u futuru di Istanbul è Turchia, ma ancu per tuttu u cuntinente. Dicendu chì ci hè una necessità di solidarità globale in questa materia, İmamoğlu hà tenutu riunioni bilaterali separati cù u Sicritariu Generale di l'ONU António Guterres è u Sindaco di Londra Sadık Khan dopu à u panel.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluandò à Glasgow per assistisce à a 26a Conferenza di i Partiti di a Cunvenzione Quadru di l'ONU nantu à u Cambiamentu Climaticu (COP26), tenuta in Scozia. İmamoğlu hà participatu à u primu panel intitulatu "Race to Zero" urganizatu da u C40 Large Cities Climate Leadership Group (C40 Cities) in Glasgow. I participanti di u pannellu moderatu da a CEO di u Cunsigliu Mundiale di u Green Building, Cristina Gamboa, eranu Romeu Zema, u guvernatore di u Brasile Minas Gerais, è Elizabeth Chege, presidente di u World Green Building Council Africa Regional Network, inseme cù İmamoğlu.

"I CITTI SONU PERSONA È VITIMA IN U PROBLEMA DI CAMBIAMENTI CLIMATICHE"

Enfatizendu chì Istanbul hè l'unica cità membru di C40 in Turchia in u so discorsu à u panel, İmamoğlu hà dettu: "Vimu in un ordine mundiale induve e cità sò à tempu perpetratori è vittimi di u prublema di u cambiamentu climaticu". Rimarchendu chì una parte assai grande di a pupulazione di u mondu vive in cità, İmamoğlu hà dettu: "In questu prucessu, cum'è IMM, cunsideremu chì a nostra cità hè assai più sicura per i nostri citadini cum'è un compitu prioritariu". Rimarchendu chì Istanbul hè una di e cità uniche di u pianeta chì vivemu, İmamoğlu hà dettu: "Ma Istanbul hè ancu situata in una di e località cù u più altu risicu di terramotu in u mondu. Istanbul, a cità più grande d'Europa cù una populazione di 16 milioni, hè geopoliticamente situatu in un puntu assai strategicu. Prima di tuttu, a mità di a produzzione industriale di Turchia si svolge in Istanbul è intornu. Inoltre, l'investimenti diretti di parechji paesi, in particulare l'Unione Europea è l'America, sò situati in Istanbul ".

OPRA DI RESISTENZA CLIMA

İmamoğlu hà riassuntu u travagliu chì anu fattu in 2 anni in 3 rubriche in u scopu di a preparazione di disastru è di aumentà a resilienza urbana in Istanbul in relazione à u clima. Questi tituli; Elencu questi cum'è "due diligence", "pianu d'azzione è di mobilizazione" è "aumentà a resilienza fisica", İmamoğlu hà sparte l'infurmazioni seguenti:

"Cù a participazione di parechji sperti è scientisti, avemu pigliatu in contu migliaia d'anni di dati storichi. I sperti stimanu a probabilità di un terremotu di magnitude 30 o più altu in Istanbul in i prossimi 7 anni per esse 65 per centu. A causa di sta pussibilità periculosa, 300.000 7,5 residenze risicate in Istanbul anu da esse rinnuvate. Avemu iniziatu studii estensivi di rilevazione per identificà l'edificazioni risicate è preparatu analisi di risicu per i terremoti. Sicondu i sperti; In u scenariu di terrimotu distruttivu di magnitudine 22,6; U 25 per centu di l'edificazioni in a cità seranu demoliti, 30 milioni di tunnillati di detriti seranu creati, è u XNUMX per centu di e strade seranu chjusi. L'acqua potabile è e linee di l'acqua residuale è e linee di gas naturale seranu dannighjate. In tuttu, ci sarà una gran perdita ecunomica. A causa di sta stampa periculosa, avemu decisu urgentemente di sviluppà misure di resilienza diffusa in a nostra cità.

Cù u "Atelier di Terremotu d'Istanbul", chì avemu tenutu cù 2019 participanti da 174 istituzioni è accademii in 1.200, avemu creatu e nostre azzioni nantu à una basa participativa è preparatu un "Piano di Mobilizazione di Terremoti" cumpletu ".

"KANAL ISTANBUL CONTRA GLI OBIETTIVI DI "SVILUPPamentu SOSTENIBILE" DI L'ONU"

Dicendu: "Avemu u scopu di trasfurmà l'abitazioni in risicu in strutture resistenti à i terremoti è amichevuli à l'ambiente in Istanbul", İmamoğlu hà dettu, "Fendu Istanbul, a cità più grande d'Europa, resistente à i terremoti, micca solu per u futuru di Istanbul è Turchia. , ma dinù pè u mondu sanu, u cunsideremu vitale per u cuntinente. Ci hè bisognu di sulidarità glubale in questu sensu. Cù a so capacità creativa è imprenditoriale, Istanbul hè abbastanza forte per pagà ogni tipu di sulidarità. Intantu, vogliu subliminà chì cunsideremu chì u prughjettu Kanal Istanbul impostu à Istanbul hè u risicu più seriu per a sicurità di a cità, micca solu in termini di terremoti, ma ancu in parechji rispetti. Avemu vistu chì stu prughjettu hè contru à i 17 principii di l'ONU in u scopu di u "Sviluppu Sostenibile". Aspittemu a sulidarità cù tutti l'attori in u mondu, cumprese l'istituzioni finanziarii, nantu à sta questione ".

DOMANDA CAMPO VERDE

Trè dumande sò state fatte à İmamoğlu in u pannellu. E dumande è e risposte di Imamoglu à e dumande eranu i seguenti:

Cumu sviluppate partenarii per l'azzione climatica, in particulare in u vostru travagliu nantu à i spazii verdi ?

"E case sò rispunsevuli di u 14 per centu di l'impronta di carbone in Istanbul. Aumentemu a nostra diversità energetica in favore di l'energii rinnuvevuli, soprattuttu per u fattu chì i sistemi energetichi domestici naziunali dipendenu da i combustibili fossili. In particulare, simu pruvatu à riduce a dependenza di u carbone in parechji spazii, soprattuttu in strutture pubbliche, cù i nostri grandi investimenti in centrale solare. Prima di piglià l'uffiziu, avemu riassuntu a nostra visione di basa per Istanbul cum'è "una cità ghjusta, creativa è verde". Per quessa, avemu fattu grandi passi per aumentà i spazii verdi in a nostra cità, chì hè stata trascurata da parechji anni in quantu à i spazii verdi. In u 2020, avemu sviluppatu un totale di 4 milioni di metri quadrati di spaziu verde è l'hà apertu à l'usu di l'Istambuli. Simultaneamente, avemu cuminciatu à travaglià per purtà un totale di 10 novi valli viventi di 15 milioni di metri quadrati à a nostra cità. Cuminceremu à mette in serviziu sti spazii da l'annu prossimu. Cù decine di valli di vita è fureste urbane, sviluppemu misure per riduce l'effettu di l'isula di calore in a cità. Dopu à a pandemia, avemu cura di aumentà l'usu di balconi è spazii verdi. Per riduce l'impattu climaticu in e residenze, implementemu l'usu di 'acqua grigia', riducendu cusì e bollette d'acqua è risparmià l'acqua. I spazii verdi ùn solu migliurà a qualità di vita in Istanbul, ma aiutanu ancu à riduce a temperatura di l'aria in a cità. Aiuta ancu à riduce u carbone in modu naturali ".

"AUNUNCImu A POPULA DI ISTANBUL CU PARTICIPAZIONE DEMOCRATICA"

"Faremu d'Istanbul una cità più verde è più vivibile cù tutti i nostri mezzi. Dapoi u ghjornu chì avemu principiatu u travagliu, tuttu ciò chì avemu fattu in Istanbul, avemu fattu per assicurà a ghjustizia urbana. Qualunque cosa facemu, facemu cun sensu cumunu. Sviluppemu è implementemu piani è strategie à cortu, mediu è longu tempu, riunendu tutte e parti interessate à una tavola. Custruemu una nova generazione di demucrazia lucale chì ùn hè mai stata vista prima in Istanbul. Dunque, a participazione hè a nostra forza più impurtante. Cù participazione demucratica, avemu prima recrutatu u populu di Istanbul. In listessu modu, implicemu esperti, istituzioni accademiche è urganisazioni non governamentali in i prucessi di decisione. In listessa manera, pruvemu d'implica u guvernu cintrali in i prucessi di decisione. Tuttavia, forse i nostri partenarii più impurtanti in tutte queste materie sò i ghjovani, e donne è l'attivisti climatichi. Travagliendu cun elli, ci sentimu assai più forti nantu à a strada di una cità più ghjustu è più verde.

FINANZIAMENTE RESISTENZA CLIMA

Chì tippu d'investimenti sò necessarii per finanzià a resilienza climatica in l'alloghju in Istanbul? Induve pensate chì sò i lacune ?

"Sfurtunatamente, a Turchia ùn manca una pulitica olistica di l'alloghju nantu à l'urbanizazione è a preparazione per i disastri. Sta situazione face chì Istanbul riceve più è più immigrazione da u paese è à l'esteru cù ogni ghjornu chì passa, è a pupulazione per arrivà à punti incontrollable. Per d 'altra banda, l'autorità pubbliche anu impegnatu à aumentà u valore di e case per parechji anni invece di migliurà a qualità di vita di a cità. Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, avemu cambiatu a pulitica di l'alloghju dicendu "Tutti tutti anu u dirittu di campà bè è sicuru". Oghje, KİPTAŞ, a cumpagnia di produzzione di l'alloghju suciali di a nostra municipalità, produce residenze muderne cuncepite è durable per i residenti di Istanbul à pocu redditu. Cù e 10 linee di metro chì custruemu attualmente in u stessu tempu, avemu u scopu di riduce l'emissioni di carbone da una banda, è da l'altra parte, sviluppemu zone residenziali cù migliori opportunità in a periferia di a cità aumentendu a mobilità urbana. Facemu i disinni inseme cù a ghjente di Istanbul, tenendu in contu i so bisogni è aspettative. In più, cù u "Sistema d'Avvisu Precoce di Inondazioni" chì avemu stabilitu in 10 corsi d'Istanbul, avemu u scopu di minimizzà e perdite chì ponu accade per via di inundazioni è overflow causati da forti piogge ".

"SIAmu COMPLETAMENTE APERTI À COLLABORAZIONI GLOBALI"

"Unu di i disastri più impurtanti chì Istanbul affronta cù a crisa climatica hè u risicu di a siccità è a siccità. Cù sti casi, layout, equipaggiu, reta di circulazione, si integra cù a cità invece di una zona chjusa siparata da a cità, è furnisce à tutti l'accessu à u verde, chì hè u so dirittu cù più di 40 per centu spazii di recreazione; Offremu à a cità è à i so citadini residenze convenienti, originali è sicure cuncepite cù una lingua architettonica cuntempuranea. Pruvamu di mette disinni chì sò cumpatibili cù disastri in queste case. Perchè, in Istanbul, cunsideremu u sustegnu finanziariu di e persone à pocu redditu cum'è una priorità per i sforzi per aumentà a resistenza à u terrimotu. Siccomu e cità è l'urbanizazione sò una causa impurtante di u cambiamentu climaticu, cunsideremu necessariu per l'istituzioni internaziunali è l'istituzioni finanziarii di travaglià direttamente cù i guverni lucali. Semu aperti cumplettamente à e cullaburazioni glubale per migliurà a trasfurmazioni verdi è a qualità di vita in Istanbul ".

"CUINTEMU À TRAVAILU CU TUTTI I STAKEHOLDER"

Cumu a cità sviluppa metriche è dati per avanzà l'azzione climatica in l'ambiente custruitu è ​​residenziale? Chì tipi di dati aiutanu à u prugressu?

"In parte di a nostra visione climatica, chì chjamemu a" Soluzione Verde ", avemu pigliatu una seria iniziativa cum'è Istanbul. In a nostra cità, avemu lanciatu una campagna cumpleta di cambiamentu climaticu. Cum'è un mecanismu di monitoraghju per a lotta contru a crisa climatica, avemu stabilitu a "Direzzione di u Cambiamentu Climaticu" in u corpu di u "Dipartimentu di Prutezzione di l'Ambiente" di a nostra municipalità. Inoltre, avemu numinatu ufficiali di u clima in e nostre altre unità per monitorà u prucessu di u cambiamentu climaticu. Avemu definitu i cumpunenti basi chì facenu a lotta di u clima una parte di a nostra cultura corporativa. Cridemu chì tuttu stu prucessu ch’emu rializemu pò esse realizatu cù i ghjovani è vechji, accademichi è sperti, spalla à spalla è cù un spiritu di mubilisazione tutale. In cunfurmità cù a nostra visione di a soluzione verde, cuntinuemu à travaglià cù tutte e parti interessate, da l'urganisazioni industriali à a sucità civile, da l'istituzioni finanziarie internaziunali à i rapprisentanti di i paesi in Istanbul.

"Sparteremu regularmente i dati chì ricevemu"

"In più di questi, creemu una" Piattaforma Climatica "sottu l'umbrella di u nostru uffiziu "Vizyon 2050" in a nostra Agenzia di Pianificazione di Istanbul. Sta piattaforma serà a bussola per tutti i passi chì faremu versu stu scopu chì avemu definitu. Serà a guaranzia di u successu, u seguimentu è a sustenibilità di u prucessu. Hè un prublema indispensabile è vitale per a nostra gestione per prutege u clima di Istanbul è per elevà a cità chì campemu in una pusizioni chì pò superà a crisa climatica. Avemu da sparte stu prucessu cù i nostri citadini di Istanbul in una manera trasparente, comprensibile è aghjurnata, è l'effettueremu in una manera participativa. Avemu ancu sparte regularmente e dati chì ottenemu cù i nostri stakeholder internaziunali, in particulare cù u C40 ".

İmamoğlu, dopu à u pannellu, rispettivamente; Hà tenutu una tavola rotonda cù u Sicritariu Generale di l'ONU António Guterres è hà avutu una riunione bilaterale cù u sindaco di Londra Sadik Khan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*