İmamoğlu Messa in serviziu di a pianta di trattamentu di l'acqua potabile di Ömerli Emirli 2ª tappa

İmamoğlu Messa in serviziu di a pianta di trattamentu di l'acqua potabile di Ömerli Emirli 2ª tappa
İmamoğlu Messa in serviziu di a pianta di trattamentu di l'acqua potabile di Ömerli Emirli 2ª tappa

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, hà apertu u Ömerli Emirli 500nd Stage Drinking Water Treatment Plant, chì purificà 540 mila metri cubi di acqua potable per ghjornu è costu 2 milioni TL. Hà avvirtutu annantu à trè prublemi impurtanti in quantu à u trasferimentu di l'autorità di pianificazione in l'Isule à u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione da a decisione presidenziale, a diga di Melen è u "Canale Concrete", chì ùn pudia esse cumpletu in a data prumessa. "Noi; Continueremu à fà investimenti ecologichi, orientati à e persone chì assicureranu u futuru di i nostri figlioli ", hà dettu İmamoğlu, è hà dettu: "Lutteremu in u modu più resistente contr'à investimenti senza significatu è ostili à l'ambiente chì minaccianu u futuru di i nostri figlioli. , ancu i nipoti di u nostru populu chì campa oghje. Invitu tutte l'istituzioni è l'urganisazione à fà u travagliu chì prutege u nostru paese, a nostra cità, a nostra umanità, a ghjente è u nostru mondu.

İSKİ, una istituzione ben stabilita di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM), hà apertu a Ömerli Emirli 2nd Stage Drinking Water Treatment Plant in serviziu. Parlendu à a cerimonia tenuta à l'Emirli Drinking Water Treatment Plant per l'apertura, u presidente IMM Ekrem İmamoğlu, hà toccu i discorsi è i discorsi chì hà datu à u "Climate Summit" tenutu in Glasgow, Scozia. İmamoğlu hà sottolineatu chì u puntu più impurtante di l'agenda di i paesi di u mondu hè e misure cumune da piglià contr'à i prublemi causati da u riscaldamentu glubale. Offrendu esempi di l'opere realizate da İSKİ, l'antica istituzione di l'IMM, in questu cuntestu, İmamoğlu hà dettu: "A causa di u cambiamentu climaticu, l'inundazioni è l'inundazioni eranu unu di i prublemi più critichi di Istanbul in u nostru mondu induve a precipitazione brusca provoca inundazioni. . Simu chjaru chì; L'amministrazione di İSKİ in questu periodu hà operatu un prucessu seriu è hà fattu investimenti seri in quasi portà Istanbul versu u risicu zero in tali inundazioni ".

PRIMA ATTENZIONE; PER OTTENERE L'AUTORITÀ PER FÀ PIANU IN L'ISULE

Fendu avvirtimenti impurtanti in u so discorsu, İmamoğlu hà attiratu prima l'attenzione à u prublema di mucillagini in u Mari di Marmara, chì hè apparsu recentemente. Dicendu, "U prublema di mucillagini in u Mari di Marmara hè unu di i prublemi ambientali più critichi in Istanbul", İmamoğlu hà sottolineatu l'impurtanza di u travagliu cumunu realizatu sottu a coordinazione di u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione in questu cuntestu. Enfatizendu chì sò unu di i più impurtanti attori di stu prucessu cum'è Istanbul, İmamoğlu hà sparte l'infurmazioni chì IMM hà un pianu d'investimentu chì supera i 10 miliardi TL à u puntu di risolve u prublema. Dichjarà chì anu trasmessu stu pianu à u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, İmamoğlu hà nutatu chì anu avvicinatu u prublema da una perspettiva suprapulitica.

"STU LAVORO ùn hà micca bona fede, mala fede"

Dicendu: "Spergu chì l'agenda è u cuntenutu di u campu di a pulitica ghjunghjeranu à a qualità è u prucessu chì currispondenu à l'agenda di questu ordine mundiale, u sistema mundiale è l'aspettattivi di u mondu", İmamoğlu hà purtatu u sughjettu à a dichjarazione di u Mari di Marmara cum'è una "zona prutetta" cù a decisione presidenziale. Criticà chì l'autorità di fà piani in i cunfini di u distrittu di Adalar, cù l'ordine di prutezzione, hè stata data à u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, indipendentemente da u prublema, İmamoğlu hà dettu:

"Ci dispiace chì un prublema chì ùn hà nunda di fà cù questu affari è ùn hà nunda di fà cù u so spiritu hè statu trasfurmatu in una decisione cum'è s'ellu era in u scopu di sta decisione. Cù l'istruzzioni di u Ministeru è di u Ministru, u Direttore Generale è i nostri funzionari si sò riuniti. Ùn hà micca boni intenzioni o cattivi intenzioni. Boni intenzioni è cattivi intenzioni ùn sò micca cercati in u prucessu di include l'autorità di pianificazione di a Municipalità di Adalar in i cunfini di l'IMM, l'Isule è a Municipalità Metropolitana, à u Ministeru di Urbanizazione. Stu errore deve esse currettu immediatamente. Per ùn perde u spiritu di u travagliu, per piacè corregge stu sbagliu, in più di e discussioni in corso. Questu hè micca u travagliu ghjustu. Questu si trasforma in una cunniscenza intrusiva. Ùn pudete micca spiegà questu in ogni modu. Di sicuru, se cuntinueghja cusì, ùn esiteremu micca à circà i nostri diritti legali ".

SECUNDA AVVERTENZA; MELEN DAM

İmamoğlu hà fattu u so secondu avvertimentu annantu à a diga di Melen, chì hè statu prumuvutu cum'è un prughjettu chì risolve u prublema di l'acqua di Istanbul. Dichjarà chì u prublema di Melen si dirige versu un prucessu assai sgradevule per Istanbul è u nostru paese, İmamoğlu hà dettu: "In questu rispettu; U Ministru di l'Agricultura è di a Foreste deve infurmà urgentemente u publicu, a Municipalità Metropolitana di Istanbul è İSKİ nantu à u prucessu realizatu attraversu l'Opere Idrauliche Statali. Dicendu: "Avemu ricivutu alcuni rapporti è rapporti chì un prughjettu chì si dice chì hè per esse implementatu in a diga di Melen ùn hè micca statu ancu finalizatu", İmamoğlu hà dettu, "Sò passati 4-5 anni da a data chì hè statu dettu. per esse apertu in questa data. Hè passatu 4-5 anni da a data chì l'ora hè stata data è u ghjornu datu. È ùn ci hè ancu un risultatu chjaru nantu à sta questione, è sfurtunatamenti preoccupati di u futuru di u travagliu fattu.

AVVERTENZA FINALE; CANALE CONCRETE

L'ultimu avvertimentu di Imamoglu era u "Canale Concrete". "In più di i dati scientifichi chì emergenu annantu à u fattu chì alcuni di i mo amichi, chì ùn anu micca una determinazione altru ch'è a determinazione di leghje u testu davanti à noi, chì anu cottu è cottu è mette davanti à noi, esce è sbattulà. Kanal Istanbul, ùn importa ciò chì u nome hè, è micca di fà nantu à Kanal Istanbul, li vecu criticà a determinazione, qualchì volta da mè, à volte da i preziosi gestori è ancu i capi di i partiti pulitichi, senza scrupoli è impudenza. " Pensu chì l'hà fattu per ordini di a vulintà pulitica. Aghju tistimuniatu di e so altre capacità. In questu rispettu, vogliu nutà chì ellu deve sceglie cù cura e parolle è e frasi quandu commenta ciò chì u nostru presidente o altri rapprisentanti pulitichi anu dettu.

"E DECISIONI CHE UNA POPULA FUNZIONALE FACE DÈ PORTE CHIUSE..."

Enfatizendu chì eranu quelli chì anu determinatu cumu u Canal Istanbul, chì ellu chjama u "Canal Concrete", affetta a cità è u Mari di Marmara, à a luce di dati scientifichi, İmamoğlu hà dettu:

"Ùn ci era micca participanti di alcuna istituzione è urganisazione ufficiale chì avemu invitatu à e determinazioni è riunioni chì avemu fattu. Questu include i ministeri. Noi, invece, ùn sò micca stati invitati à un studiu scientificu o tècnicu da alcun ministeru o istituzione o urganizazione, cum'è e persone chì gestiscenu Istanbul, anu vicinu à 100 mila impiegati, è gestisce Istanbul cù l'autorità di 16 milioni di citadini. Nisuna decisione hè stata presa da u participante. I prucessi sò stati gestiti da e decisioni prese da una mansa di persone à porte chjuse. Hè un massacru ambientale. Significa micca solu massacru ambientale, ma ancu i rifiuti di una cità cum'è Istanbul. Cù sta rispunsabilità storica, ci impegnimu à i nostri citadini, inseme à u nostru populu, chì Kanal Istanbul ùn serà micca custruitu in Istanbul.

"PIAMU A NOSTRA AFFARI DOPU STE MACCI"

di u mondu; Enfatizendu chì continuanu à stà contr'à tali massacri ambientali in un momentu quandu hà cuminciatu à rifiutà e vitture chì funzionanu cù carburanti fossili, diesel è benzina, è in un mumentu chì hà cuminciatu à cuncepisce politiche orientate à l'ambiente, İmamoğlu hà dettu: "Dopu sti minacce, andemu nantu à i nostri affari. İSKİ custruirà tramindui tali stazioni di trattamentu di l'acqua residuale è a Ömerli Emirli 2nd Stage Drinking Water Treatment Plant, chì avemu apertu oghje. Sò chì a cità hà preparatu un periodu 2022 assai preziosu, 2023 per Istanbul, cullaburendu cù l'unità di a nostra istituzione per rende l'infrastruttura di l'acqua di a cità resistente à l'inundazioni, per rinnuvà i zoni storichi è ancu per pruduce valli di vita, soprattuttu in e nostre valli, chì sò bacini di raccolta d'acqua. Sapemu ch'ellu averà a rispunsabilità di rigalu milioni di metri quadrati di spazi verdi à Istanbul cooperendu ".

"SARA U PIU GRANDE IN EUROPA"

Annunziendu ch'elli metteranu in serviziu l'Incinerazione di Rifiuti Solidi, chì serà u più grande d'Europa, in Kemerburgaz, chì hè statu finitu per via di u travagliu realizatu cù a filiale İBB İSTAÇ, a settimana prossima, İmamoğlu hà dettu: "Noi; Cuntinueremu passu à passu per fà investimenti chì sò amichevuli di l'ambiente, orientati à e persone è chì guarantiscenu l'avvene di i nostri figlioli. Avemu dinò a lotta in u modu più resistente contr'à l'investimenti senza significatu contru à l'ambiente chì minaccianu l'avvene di i nostri figlioli, li facenu indebitu, è ancu i nipoti di u nostru populu chì campa oghje. Invitu tutte l'istituzioni è l'urganisazione à ùn cumportà micca cusì è à fà u travagliu chì prutege u nostru paese, a nostra cità, a nostra umanità, a ghjente è u nostru mondu. Ringraziu sinceramente tutti i nostri fratelli chì travaglianu, investitori, imprenditori chì sò implicati in questi travaglii, İSKİ, i gestori di a nostra istituzione è tutti i parti interessate chì anu cuntribuitu à u funziunamentu di tutte e nostre strutture, è desideranu à a nostra facilità bona furtuna è bona furtuna à a nostra cità. ."

MERMUTLU hà spartutu infurmazione nantu à a facilità

U direttore generale di İSKİ, Raif Mermutlu, hà sparte l'infurmazioni seguenti nantu à a facilità in u so discorsu:

"Emirli 540nd Stage Drinking Water Treatment Plant, chì hà un costu tutale di 2 milioni di TL, hè situata in Ömerli Drinking Water Treatment Plants. L'acqua presa da i regulatori di Melen è Yeşilçay è di Darlık è Ömerli Dams hè trattata in u campus. A capacità tutale di u stabilimentu, chì hà una capacità di trattamentu di ogni ghjornu di 500 mila metri cúbichi, righjunghjerà di novu 2 milioni 50 11,5 metri cubi per ghjornu. L'acqua trattata in l'impianto risponderà à i bisogni d'acqua di u Latu Anatolicu, è ancu di Fatih, Bakırköy, Beşiktaş, Sarıyer è Zeytinburnu, cum'è l'altri stabilimenti di Ömerli Drinking Water Treatment Facilities. Cù a messa in funzione di a stallazione, a capacità di trattamentu di l'acqua potabile di İSKİ aumenterà di 32 per centu, è a capacità di l'installazione di trattamentu di l'acqua potabile Ömerli aumenterà di circa XNUMX per centu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*