Cù a decisione d'investimentu di IONITY, Audi piglia un passu versu una nova sperienza di carica

Cù a decisione d'investimentu di IONITY, Audi piglia un passu versu una nova sperienza di carica
Cù a decisione d'investimentu di IONITY, Audi piglia un passu versu una nova sperienza di carica

Basatu annantu à u fattu chì una infrastruttura di carica ben sviluppata custituisce a spina dorsale di a mobilità elettrica, IONITY, di quale Audi hè trà i fundatori, hà decisu d'investisce circa 2025 milioni d'euros per stabilisce più di 5 mila punti di ricarica rapida supplementari per u 700.

À i punti di ricarica rapida finu à 350 kW, chì saranu messi in serviziu in u quadru di l'investimentu, Audi attiverà ancu a nova funzione "Plug & Charge - Plug and Charge", chì furnisce una carica estremamente còmoda è faciule per e-tron. mudelli.

Basatu annantu à u fattu chì u successu di l'e-mobilità dipende largamente da l'infrastruttura di ricarica, IONITY, a più grande rete aperta di ricarica di alta putenza (HPC) d'Europa in 24 paesi, hà decisu d'investisce 700 milioni d'euros in a so reta di carica rapida per i veiculi elettrici. .

In cunfurmità cù a decisione, a joint venture, in a quale Audi hè azionista, aumenterà u numeru di punti di ricarica di 1.500 kW d'altu rendiment da più di 350 attualmente à 2025 da 7. Cù u novu investimentu, hè previstu di custruisce stazioni di carica micca solu nantu à l'autostrade, ma ancu nantu à e strade principali interurbani.

In u scopu di l'investimentu, IONITY hà ancu pensatu à aumentà a capacità di e so stazioni novi sicondu i livelli di usu. I novi siti seranu cuncepiti cù sei à dodici punti di carica. Cusì, hè destinatu à riduce significativamente i tempi di carica è standby di l'utilizatori. U scopu di custruisce è uperà novi strutture cù stazioni di serviziu, spazii di riposu è shopping per cumprà novi terreni, IONITY hà per scopu di migliurà significativamente l'esperienza di u cliente.

L'espansione IONITY rende l'e-mobilità ancu più attrattiva

Pianificandu un largu lanciu di EV cù più di 2025 mudelli completamente elettrici per u 20, Audi lanciarà solu mudelli novi è innovatori completamente elettrici da u 2026.

Markus Duesmann, Presidente di u Cunsigliu di AUDI AG, chì hà dichjaratu chì anu trasfurmatu a so gamma di prudutti in vitture elettriche in tutti i segmenti basi, hà dettu chì questu hè un cambiamentu seriu è una opportunità. "U successu di l'e-mobilità dipende largamente da una infrastruttura di carica cumpleta. Fighjendu nantu à u sviluppu è à migliurà a so rete di carica, a decisione di IONITY di espansione hà da ghjucà un rolu impurtante in rende i veiculi elettrici più attrattivi ". disse.

IONITY, a fundazione di u serviziu di ricarica e-tron

Essendu unu di i membri fundatori di IONITY è partner di a joint venture da u principiu, Audi basa ancu u so propiu serviziu di ricarica, e-tron Charging Service, da a reta di stazioni di ricarica rapida di IONITY situate in tutta l'Europa. U serviziu, induve una sola carta di carica hè aduprata, attualmente furnisce accessu à più di 26 mila punti di carica in 280 paesi europei.

Plug and Charge: Audi, carica pussibule senza carta RFID o app

Da dicembre 2021, Audi pensa à offre una forma di carica particularmente premium in a reta IONITY, chjamata semplicemente "Plug & Charge - Plug & Charge (PnC)". In questu modu, serà pussibule di carricà facilmente è sicuru una vittura elettrica senza una carta RFID (identificazione di radiofrequenza) o una app. Cù u novu sistema, appena u cable di carica hè cunnessu à u veiculu, u prucessu di verificazione si farà automaticamente via cumunicazione criptata in stazioni di carica cumpatibili è a carica principia. U sistema pò esse usatu in mudelli Audi e-tron cù PnC chì sò stati pruduciuti dopu a 2021a settimana di 48.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*