U 96 per centu di a linea di metro di l'aeroportu di Istanbul hè pronta

U 96 per centu di a linea di metro di l'aeroportu di Istanbul hè pronta
U 96 per centu di a linea di metro di l'aeroportu di Istanbul hè pronta

A linea di metro Gayrettepe di l'aeroportu di Istanbul hè finita. U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà parlatu à a prima cerimonia di prova di a linea. "U 600 per centu di a nostra linea, chì hè prevista per serve 96 mila passageri à ghjornu, hè stata cumpletata", disse.

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dettu chì a linea di metro di l'Aeroportu Gayrettepe-Istanbul hà purtatu assai scuperte è record in Istanbul è in Turchia, è chì anu battutu records. Ellu enfatizatu chì pensa à trasferisce. Dichjarà chì anu u scopu di apre a linea à u serviziu di i Istanbuliti in u primu trimestre di u 24, Karaismailoğlu hà sottolineatu chì cù l'intruduzione di a linea di metro, circa 600 miliardi 2022 milioni di euro seranu salvati trà u 2024 è u 2043.

Karaismailoğlu hà participatu à u prugramma "Train Test Drive" nantu à a Linea di Metro di l'Aeroportu Gayrettepe-Kağıthane-Eyüp-İstanbul. Dichjarà chì, cum'è u Ministeru, anu assistitu à un altru ghjornu storicu in i travaglii di u sistema ferroviariu urbanu realizatu per a megacittà di Istanbul, Karaismailoğlu hà dettu: "A nostra linea di metro di 37,5 chilometri riducerà significativamente u pesu di u flussu di trafficu pesante versu u centru di a cità è u centru di a cità. distretti, quartieri è aeroportu nantu à a strada, è benefiziu à i nostri citadini è i nostri citadini. " "Dà ancu à i visitatori stranieri un soffiu di sollievu in u trasportu di a cità".

"A nostra linea di metro di l'aeroportu Gayrettepe-Kağıthane-Eyüp-İstanbul, nantu à a quale hè stata realizata a prova di u trenu, hè un impurtante prughjettu di metro di 9 chilometri cù 37,5 stazioni. Comu sapete, a prima saldatura ferroviaria di a nostra linea hè stata fatta u 18 di ghjennaghju di u 2020. Avemu ancu realizatu u prugramma di cumpletamentu di i tunnellati TBM cù l'onore di u nostru presidente. Avemu calatu i nostri treni à i rails in quattru tappe. I testi sò stati realizati cun un totale di 10 treni diffirenti. I nostri travaglii di posa di ferrovie sò stati cumpletati, inseme cù a fabricazione è a stallazione di pannelli prefabbricati è di cimentu sottu-rail. U nostru tunnel è u travagliu di finitura di cimentu armatu cuntinueghja. U travagliu bellu è i travaglii di paisaghjisticu cuntinueghjanu intensamente in stazioni Kağıthane, Hasdal, Kemerburgaz, Göktürk, İhsaniye è Aeroportu. Da avà, u 600 per centu di a nostra linea, chì hè prevista per serve 96 mila passageri per ghjornu, hè stata cumpletata. Tenendu in contu i bisogni futuri di u nostru Aeroportu di Istanbul, in a sezione di l'Aeroportu di a nostra linea; "Avemu cuncepitu trè stazioni separati per l'Aeroportu d'Istanbul, u Terminal-2 è i Terminali Cargo." disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*