Esposizione significativa "10 di nuvembre" in Istanbul Metro

Esposizione significativa "10 di nuvembre" in Istanbul Metro
Esposizione significativa "10 di nuvembre" in Istanbul Metro

IMM ospita una mostra significativa in u 83 anniversariu di l'addiu di Mustafa Kemal Atatürk, u fundatore di a nostra Republica. Dipinti speciali creati da l'artista Halime Türkyılmaz fissando e pietre di terra incontranu i Istanbuliti à a "Esposizione di Commemorazione di Atatürk di u 10 di Novembre" in a Stazione di Metro Taksim.

Metro Istanbul, una filiale di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM), ospita una mostra significativa annantu à l'83 anniversariu di a morte di Mustafa Kemal Atatürk, u fundatore di a nostra Republica. Dumane, a "Esposizione di commemorazione di l'Atatürk di u 10 di nuvembre" si scontra cù i citadini in a stazione di Taksim di Yenikapı-Hacıosman Metro. A mostra di commemorazione di Atatürk di u 18 di nuvembre, chì includerà 10 pitture speciali, serà aperta à i Istanbuliti trà u 10 è u 30 di nuvembre.

Metro Istanbul commemorarà u Gran Leader Mustafa Kemal Atatürk cù una applicazione speciale di videowall (multi-schermu) per u 10 di nuvembre à e stazioni di metro Ünalan è Yenikapı.

E PIETRE SPECIALI SIAVANU CAMBIATE IN PITTURE CUN TECNICA SPECIALE

L'artista Halime Türkyılmaz hà utilizatu pietre speciali è una tecnica speciale per i dipinti per esse esposti. L'imaghjini sò stati creati fighjendu e petre di terra in a gamma di 0-0,7 microni pigliati da parechje cantera in Turchia. Pietre completamente senza pittura sò stati versati da a manu cù una spatula è poi fissu cù cola appiicata nantu à a cima. 18 dipinti speciali fatti cù a tecnica di sabbia; Si distingue cù a so struttura, i culori naturali è e proprietà resistenti à u clima.

CHI È HALIME TÜRKYILMAZ

Hè natu in Kırşehir in 1987. Hè graduatu da l'Università Anadolu, Facultà di l'Educazione, Dipartimentu di Educazione di Belle Arti, Dipartimentu di Insegnamentu di l'Arte in 2005, chì hà iniziatu in 2009. In u 2008, hà cuminciatu à pittura cù a tecnica chì hà sviluppatu cù petre minerali naturali senza pittura. Dopu avè travagliatu cum'è prufessore d'arti visuali in parechje scole private, hà datu furmazione è hà apertu mostre di pittura di sabbia in l'Atelier Kumhane chì hà apertu in Istanbul Moda. L'artista, chì hà cambiatu à un novu stile cù u so travagliu in l'attellu di Yalçın Gökçebağ in 2019-2020, cuntinueghja u so prugramma di maestru in l'Università Yeditepe è e so opere in u so attellu in Nişantaşı, Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*