A pruposta per l'aumentu di u trasportu publicu in Istanbul hè ritardata

A pruposta per l'aumentu di u trasportu publicu in Istanbul hè ritardata

A pruposta per l'aumentu di u trasportu publicu in Istanbul hè ritardata

À a riunione di u Centru di Coordinazione di u Trasportu (UKOME) di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), a discussione di a pruposta, chì include un aumentu di i prezzi di i biglietti elettronici utilizati in i tariffi di trasportu publicu, minibus è navetta, hè stata posposta à a prossima riunione.
A riunione UKOME hè stata tenuta à 1453 Çırpıcı Social Facility sottu a presidenza di u Sicritariu Generale IMM Can Akın Çağlar. Un aumentu di 25 per centu in i tariffi di trasportu hè statu dumandatu da a Direzzione di i servizii di trasportu publicu (TUHİM) per ragioni cum'è inflazione, spese di carburante è l'aumentu di u salariu minimu.

I cummercianti di taxi di Istanbul anu dumandatu un aumentu di 60 per centu

Eyup Aksu, presidente di a Camera di Taximen è Traders d'Istanbul (ITEO), hà ringraziatu l'offerta di elevà tutti i veiculi di trasportu à u listessu ritmu è in u stessu periodu, è sustene chì un aumentu di 60 per centu deve esse fattu in i prezzi di i minibus. navette, taxi è autobus publichi privati ​​​​per via di l'aumentu di i costi. Aksu hà dichjaratu chì anu dumandatu una crescita di a tarifa di 33 per centu per oghje, è dopu ogni 6 mesi in u rapportu WPI-CPI.
U Segretariu Generale di l'IMM, Orhan Demir, hà enfatizatu chì l'offerta di aumentu di 25 per centu era necessariu per salvà u ghjornu, è hà dettu chì i prezzi puderanu esse rivalutati in u futuru.

Riferitu à u sottucomitatu

In a riunione, a pruposta di l'IMM, chì include un incrementu di 25 per centu in u trasportu publicu, taxi, minibus è tariffu di serviziu in Istanbul, hè statu discutitu. Barış Yıldırım, direttore di i servizii di trasportu publicu di l'IMM, hà dettu chì ci hè statu un aumentu di circa 30 per centu in carburante, salariu minimu è spese di mantenimentu in Istanbul dapoi lugliu, è hà dettu chì anu prupostu un aumentu di 25 per centu in tutti i veiculi di trasportu publicu, tenendu in contu. a situazione ecunomica di i citadini. Yıldırım hà dettu chì questa hè una offerta à u limitu più bassu.

İETTGenel Müdürü Alper Bilgili de son aylarda dövize yüzde 40, yakıta yüzde 35artış yaşandığını ve İETT giderlerinin dövizden çok etkilendiğini belirterek, son yapılan 1 liralık yakıt artışının İETT’ye günlük 600 bin lira ek maliyet olarak yansıdığını söyledi. Bilgili, arzu etmeseler de hizmetin devamı için zam yapılmasının zorunlu olduğunu kaydetti.

Esprimendu chì hà sperimentatu perdite di redditu assai gravi durante u periodu pandemicu, Ozgur Soy, Direttore Generale di Metro Istanbul AŞ, hà dettu chì un aumentu di u 25 per centu seria a linea di salvezza. U direttore generale di City Lines, Sinem Dedetaş, hà dettu chì dopu à l'ultima offerta di carburante, e spese di carburante anu aumentatu di 100 per centu è chì un aumentu era assolutamente necessariu per a continuità di u trasportu marittimu.

U Segretariu Generale di l'IMM per i Trasporti, Orhan Demir, hà dichjaratu chì l'imprese ùn puderanu mancu fà una offerta per l'offerta di IMM perchè ci hè incertezza in u scambiu straneru è u mercatu, è hà sottolineatu chì l'offerta offerta hè u prezzu minimu per salvà a situazione.

Serdar Yücel, u 1u Direttore Regiunale di u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura, hà dichjaratu chì a pruposta per una crescita hè ghjunta à l'ultimu minutu è chì u prublema deve esse discutitu prima purtendu à u sottucomitatu è vutatu in a riunione in dicembre.

Yücel, esprimendu ch'ellu trova l'offerta di suscitarà in a so forma attuale, hà dichjaratu ch'ellu vutarà "nè". In u votu realizatu dopu à e negoziazioni, hè statu unanimu accettatu chì a pruposta, chì includeva un aumentu di 25 per centu in i prezzi di tutti i veiculi di trasportu, hè stata ritirata è trasferita à u sottucomitatu.

U Sicritariu Generale di l'IMM, Can Akın Çağlar, hà nutatu chì a riunione UKOME torna u più prestu pussibule dopu u travagliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*