Esenyurt, l'ultima tappa di quelli chì correnu à Istanbul

Esenyurt, l'ultima tappa di quelli chì correnu à Istanbul

Esenyurt, l'ultima tappa di quelli chì correnu à Istanbul

A quinta tappa di l'avvenimenti "I'm Running Istanbul", chì aghjunghjenu culore è muvimentu à e belle strade di Istanbul, si terrà in Esenyurt. A corsa, in a quale 250 atleti purtaranu à a pista, serà corsa dumenica 28 nuvembre 2021.

Esenyurt serà l'ultima tappa di i corridori in u 2021 in e corse "I'm Running Istanbul" organizate da SPOR ISTANBUL, una filiale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), cù ogni tappa tenuta in i punti simbolichi di a cità.

Dopu à u ghjornu di a donna, Caddebostan Color Run, Bakırköy è Üsküdar Stage, a tappa Esenyurt "I'm Running Istanbul", chì hè a quinta corsa di questu annu, si terrà dumenica 28 nuvembre. A corsa, chì si svolgerà nantu à a pista di 5 km, principia à 9.00 ore. À l'avvenimentu, induve 250 atleti participaranu, i gradi di corsa di i participanti seranu misurati cù chips di timing elettronicu. L'applicazioni per i corridori chì volenu participà à l'Esenyurt Stage finiscinu u 23 di nuvembre.

PRIMA VOLA IN ESENYURT

A serie, chì si svolgerà in Esenyurt per a prima volta, inizierà davanti à u Boulevard Doğan Araslı, u Parcu Recep Tayyip Erdoğan, è cuntinuerà in a direzzione di u Boulevard Firuzköy. A pista, chì seguitarà u Boulevard Firuzköy in a direzzione opposta, si fusionarà di novu cù u Boulevard Doğan Araslı. A corsa finisce à u puntu di partenza, passendu per u Centru Culturale Municipale di Esenyurt, chì hè u 4u chilometru di a corsa. E strade di u percorsu, chì saranu chjusu à u trafficu di i veiculi à 07.30 u ghjornu di a corsa, seranu aperte à u trafficu dopu à 10.30.

TEST PCR O VACCINA A DUE DOSI

Mentre i kit di corsa sò distribuiti, l'atleti seranu dumandati à presentà un test PCR o duie carte di vaccinazione fatte dopu à 26:09.00 u venneri 400 nuvembre. L'atleti in l'area di l'avvenimentu purteranu maschere finu à u principiu di a corsa. L'iniziu si feranu cù XNUMX atleti ogni dui minuti per mantene a distanza suciale. L'atleti chì correranu senza maschera durante a corsa riceveranu una nova maschera à a destinazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*