U cambiamentu di u prufilu turisticu di Istanbul dirige novi investimenti

U prufilu turisticu cambiante di Istanbul guida i novi investimenti
U prufilu turisticu cambiante di Istanbul guida i novi investimenti

U prufilu turisticu cambiante di Istanbul cù a pandemia dirige novi investimenti. Mahir Samancı, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di u Gruppu Samancı, hà dettu: "I turisti arabi, chì u so pesu hè in crescita, preferanu cuncetti di casa in e zone cosmopolite di a cità cum'è Nişantaşı è Şişli. "Residenze è appartamenti di lussu si distinguenu trà i novi investimenti", disse.

L'industria turistica, chì si ferma durante a pandemia, hè tornata attiva in 2021. Istanbul, una di e cità chì attrae più turisti in u nostru paese, hà accoltu quasi 2021 milioni di turisti in i primi 9 mesi di u 111,85, un aumentu di 6% paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente, secondu i dati di a Pruvincia. Direzzione di a Cultura è u Turismu. Dichjarà chì ci hè statu un aumentu di l'occupazione di l'alberghi in Istanbul dapoi Eid al-Adha, u membru di u Cunsigliu di u Gruppu Samancı Mahir Samancı hà dettu: "Istanbul hà sappiutu superà u numeru tutale di turisti di l'annu passatu cù quasi 9 milioni di visitatori in 6 mesi. In settembre, ci hè statu un aumentu di u ritmu di i turisti stranieri è espatriati chì venenu da l'Europa, in particulare a Germania, è ancu da a geografia di u Mediu Oriente cum'è l'Iran è l'Iraq. Aspittemu chì l'attività cuntinueghja finu à a fine di l'annu, cù l'influenza di e fiere è cungressi ripartite. "U fattu chì parechje destinazioni in u mondu sò state chjuse durante a pandemia hà datu Istanbul un vantaghju", disse.

U prufilu turisticu di Istanbul hè cambiatu

Indittendu chì ci sò aumenti notevuli di e dumande da i paesi arabi cum'è l'Iraq, l'Iran, u Kuwait è u Giordanu, Mahir Samancı hà dettu: "A pandemia hà cambiatu u prufilu turisticu di Istanbul. Prima di a pandemia, i turisti europei chì anu purtatu u più ingressu sò stati rimpiazzati da l'Arabi. Duranti stu periodu, avemu accoltu gruppi da l'Iran, u Giordanu, u Kenya è a Grecia, è ancu i citadini turchi chì vivenu in Europa. Cum'è Samancı Group, avemu agitu in modu flessibile durante u periodu di pandemia è cambiatu à un sistema di hotel boutique. Siccomu serve u gruppu di redditu superiore, avemu ottinutu a nostra prufittuità mirata di 70%. "Ancu se e dumande sò fatte à l'ultimu minutu piuttostu cà e prenotazioni anticipate per via di a pandemia, u flussu turisticu hè attivu", disse.

A cumpetizione sparghjerà in 2022

Mahir Samancı hà dichjaratu chì l'alberghi situati vicinu à centri cummerciali cum'è Nişantaşı è Şişli è i lochi storichi cum'è Sultanahmet sò a prima scelta di i turisti è hà dettu: "A pandemia hà creatu una opportunità per novi investimenti hotelieri in Istanbul. In Istanbul, 653 strutture cù Certificati di Gestione Turistica furniscenu serviziu cù una capacità di 129.096 letti. Cù u cumpletu di 72 strutture sottu investimentu, una capacità di lettu di 145.934 serà ghjunta. Istanbul si prepara assai dura per 2022. A cumpetizione si sparghjerà ancu cù novi investimenti. "E cumpagnie chì utilizanu stu periodu cù investimenti si distingueranu in a cumpetizione", disse.

2 appartamenti novi in ​​Nişantaşı è Şişli

Nutendu chì u cambiamentu di u prufilu turisticu di Istanbul per via di a pandemia si riflette ancu in novi investimenti, u membru di u Cunsigliu di u Gruppu Samancı, Mahir Samancı, hà dettu: "I turisti cercanu avà un cuncettu di casa induve si sentenu sicuri. E dumande in questa direzzione aumentanu da a regione di u Mediu Oriente, induve ci hè un aumentu significativu di u numeru di turisti. L'investimenti sò furmati secondu sta dumanda. In ghjennaghju 2021, avemu principiatu u nostru prughjettu Princely House, chì avemu sviluppatu cum'è un apart hotel in Nişantaşı. Avemu maturatu Samancı Residence in Şişli. U nostru hotel, chì hè in a categuria di l'aparthotel di lussu, hè custituitu di 1 appartamenti di dimensioni 1+2, 1+3 è 1+26. "Cù i nostri novi investimenti, avemu u scopu di guadagnà un putere superiore in a cumpetizione scuntendu a dumanda di cuncettu di casa di u Mediu Oriente", disse.

Serà focu annantu à una crescita stabile

Dichjarà chì si focalizeghjanu nantu à una crescita stabile cù novi investimenti, Mahir Samancı hà dettu: "Cum'è Samancı Group, avemu entratu in u settore cù Halifaks Hotel in Şişli in 2012. Dopu, avemu aghjustatu novi investimenti à i nostri investimenti cù Buke Hotel in a stessa regione è Yılsam Hotel in Sultanahmet. "Avemu acquistatu l'Icon Hotel in Taksim 8 mesi fà", aghjunse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*