A piazza Bağcılar, chì hè diventata una di e più grandi zone di Istanbul, hè stata aperta à u serviziu

A piazza Bağcılar, chì hè diventata una di e più grandi zone di Istanbul, hè stata aperta à u serviziu

A piazza Bağcılar, chì hè diventata una di e più grandi zone di Istanbul, hè stata aperta à u serviziu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà tenutu l'apertura di a piazza Bağcılar rinnuvata cù u sindaco di Bağcılar Lokman Çağırıcı. Enfatizendu chì cum'è IMM, sò decisi à furnisce un serviziu uguale à i 39 distretti di a cità, İmamoğlu hà dettu: "I nostri amichi chì sò attualmente in pusizioni sò trustees è rapprisentanti. Indipendentemente da u rangu, nisun serviziu hà a pruprietà di u partitu puliticu. Sò onoratu è fieru di esse un membru di u Partitu Populare Republicanu. Ma si sà chì ; U pruprietariu di u nostru serviziu, u bilanciu ch’emu prumuvutu, i prughjetti ch’è no prupunimu ùn hè micca u Partitu Populare Republicanu ; hè u populu, hè a nazione. Face veramente a pulitica più istituziunale è credibile. Rende ancu i pulitici più credibili ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, hà apertu Bagcilar Square, chì anu riarrangiatu è hà fattu unu di i più grandi spazii in Istanbul, in serviziu. Parlendu à a cerimonia tenuta per l'apertura, İmamoğlu hà cummemoratu quelli chì anu cuntribuitu à l'arrangiamentu di a Piazza Bağcılar. « Da u principiu à u presente ; Sindaco di Bağcılar, u defuntu sgiò Kadir Topbaş, vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ", disse İmamoğlu, "A cosa principal hè; a sustenibilità, a cuntinuità è a permanenza di u serviziu, u piacè di fà un bonu travagliu. Pudendu sparte, sentelu, pruduce inseme, apprezzà a verità tutti inseme, applaude a verità inseme, stà inseme. Enfatizendu chì e piazze sò u simbulu di e persone chì sò inseme, İmamoğlu hà dettu: "Se ùn avete micca statu capace di custruisce una piazza in una cità, se ùn avete micca pussutu maturà parchi è spazii verdi, puderete purtà a pace, tranquillità, esse inseme, cumportanu cun tolleranza l'una versu l'altru, per mezu di l'elementu di esse umanu mentre si fighjenu, ùn pudete micca fà amassi.

"BAGCILAR SERÀ UN CENTRU DI TRASPORTU"

Nutendu chì hè felice di purtà una tale piazza à Bağcılar in questu sensu, İmamoğlu hà spartutu infurmazioni detallate nantu à a zona urganizata. Esprimendu chì Bağcılar hè diventatu un distrittu assai forte in quantu à l'accessu cù i servizii furniti da a municipalità di u distrittu è da l'IMM, İmamoğlu hà dettu: "In particulare a linea Mahmutbey-Mecidiyeköy chì avemu messu in serviziu è spergu chì serà Beşiktaş. - Kabataş Cù sta linea, chì avemu messu in serviziu à u puntu di accessu direttu à u centru di Istanbul, cù a fine di a sezione, Bağcılar hà ottenutu un serviziu assai straordinariu. Cumparemu ancu i difetti. Vogliu ancu signalà u prublema in u tunnel, chì ùn vulemu micca assai, soprattuttu per una pruduzzione fastidiosa in u passatu. Quandu hè finitu in circa 1-1,5 mesi, purteremu u serviziu chì purterà u viaghju di stu metro, chì avà finisce in Okmeydanı, à Mecidiyeköy di novu, à i nostri citadini. Rimarchendu chì a linea Mahmutbey-Esenyurt, per a quale anu stabilitu a fundazione, hà iniziatu ancu in Bağcılar, İmamoğlu hà datu a bona nutizia chì u distrittu diventerà un centru di trasportu in u futuru.

"NISUN SERVIZU HA A PROPRIETÀ DI PARTITU POLITIQUE"

Enfatizendu chì cum'è IMM, sò decisi à furnisce un serviziu uguale à 39 distretti di a cità, İmamoğlu hà dettu:

Dicendu: "Hè imperativu chì questu hè percepitu è ​​capitu in u listessu modu in tuttu u nostru paese", İmamoğlu hà dettu, "Vogliu sottolineare una cosa: i nostri amici chì sò attualmente in pusizioni sò fiduciari è rapprisentanti. Indipendentemente da u rangu, nisun serviziu hà a pruprietà di u partitu puliticu. Ognunu di noi cumpiendu u duvere di furnisce è di presentà l'autorità chì ci hè datu da a sucità, i soldi chì a nostra nazione ci furnisce, i soldi da e so risorse, à i citadini in u modu più sanu è precisu. Se sta cunniscenza prevale in tuttu u nostru paese è in e nostre cità, a pace di u nostru paese serà sfarente. In presenza di tutti voi, dicu; Per esempiu, sò onoratu è fieru di esse un membru di u Partitu Populare Republicanu. Ma si sà chì ; U pruprietariu di u nostru serviziu, u bilanciu chì avemu prumessu, i prughjetti chì avemu presentatu ùn hè micca u Partitu Populare Republicanu. Hè u populu, hè a nazione. Face veramente a pulitica più istituziunale è a pulitica più credibile. Rende ancu i pulitici più credibili ".

"A NOSA PIÙ GRANDE RESPONSABILITÀ Hè A LOTTA CONTRA U RISCALDU GLOBAL"

Dichjarà chì l'agenda cumuna di u mondu hè i prublemi ambientali derivanti da a crisa climatica, İmamoğlu hà dettu:

"Vogliu ricurdà chì u centru principale di u riscaldamentu glubale è a lotta contru u cambiamentu climaticu sò e cità. Perchè in Turchia, più di 80 per centu di a nostra ghjente vive in cità. Allora chì faremu in queste cità ? Avemu aduprà l'acqua pocu. Ùn contaminaremu micca l'ambiente. Sosteremu u prucessu di separazione di i rifiuti cù una etica partendu da a nostra casa. Chì faremu ? Rinforzeremu è ingranderemu i spazii urbani, in particulare i spazii verdi. À u listessu tempu, prutegeremu, svilupperemu è allargate e zoni, valli è catchments chì custituiscenu e risorse d'acqua di Istanbul. Questu hè essenziale per l'esistenza umana. Sapete quale hè a nostra più grande rispunsabilità ? Hè di priparà u mondu, e cità chì campemu, l'ambiente per u futuru. Hè di preparà cunservà, hè di preparà per sviluppà. In questu rispettu, a nostra più grande rispunsabilità in questu periodu hè di esse individui è persone chì ponu guardà u prucessu di u cambiamentu climaticu attraversu a lotta contru u riscaldamentu glubale. Stu prublema; Ùn hè micca l'affari di un statu, un guvernu, una municipalità o una istituzione. Hè pussibule cù a cuscenza di i citadini tutali. Facciu una chjama à tutti da sta bella piazza induve si respira : Assicuratevi di esse individui chì prutegge l'ambiente, prutegge u verde, è sopratuttu cuntribuiscenu à u sistema di rifiuti in a nostra cità, in casa vostra, intornu à voi, à ogni mumentu di a vostra vita, da i più ghjovani à i più adulti ".

GRAZIE DA I CAGIRICI À U TOPBAŞ MORTE E İMAMOĞLU

In u so discorsu, u sindaco di Bağcılar, Lokman Çağırıcı, hà ancu spartutu infurmazioni nantu à u prucessu di fabricazione di a piazza Bağcılar, chì hè stata messa in serviziu. Nutendu chì u prucessu di fabricazione di a piazza risale à i tempi antichi, Çağırıcı hà riassuntu u prucessu da l'opere di espropriazione in a regione à a cumissioni di u metro. Grazie à u tardu Kadir Topbaş è İmamoğlu, unu di l'ex presidenti İBB chì anu cuntribuitu à stu prucessu, Çağrııcı hà dettu: "U serviziu prestatu à Bağcılar, u serviziu prestatu à u nostru populu è u serviziu resu à l'Istambulites. Un Bagcilar assai sfarente cù i so metro. Bağcılar, induve ci sò stazioni di metro à poca distanza a piedi in ogni quartiere. Istanbul hè una cità cù a più metropolitana è Bağcılar hè un distrittu cù u più metro in Istanbul. Sò ancu assai grati per questu ", disse. U Subsecretariu Generale di l'İBB, Gürkan Alpay, hà spartutu infurmazioni detallate nantu à a piazza in u so discorsu.

DA İMAMOĞLU À A GIOVANI: "GENERATION Z POWER"

Cù a cinta tagliata dopu à i discorsi, a Piazza Bağcılar hè stata ufficialmente aperta à l'usu di a ghjente di u distrittu è di tutti i Istanbuliti. İmamoğlu, inseme cù u Çağıcılar, u sindaco di Sarıyer Şükrü Genç, a municipalità di Küçükçekmece Kemal Çebi, u sindaco di Beylikdüzü Mehmet Murat Çalık è u vicepresidente di u Gruppu di l'Assemblea CHP İBB Doğan Subaştatı, hà visitatu i monumenti di i libri di Istanbul, è visitatu i monumenti di i zitelli. Intantu, un gruppu di ghjovani in piazza dumandò à İmamoğlu: "Avete un missaghju per a Generazione Z?" I ghjovani anu rispostu à İmamoğlu, chì hà rispostu cum'è "Generazione Z hè u putere", cù applausi.

Rinnovatu da l'altezza à a punta

U parcheghju situatu sottu à a piazza Bağcılar di 43 mila metri quadrati, chì hè stata messa in serviziu, hè ancu stabilitu nantu à una superficie di 50 mila 500 metri quadrati. parcheggio sotterraneo; Hà una capacità tutale di 142 veiculi, 21 per i citadini disabili è 162 per i veiculi elettrici. L'area verde esistente in tutta a piazza hè stata aumentata da 230 metri quadrati à 3 metri quadrati. A piazza hè verde cù 514 arburi; 181 mila 40 arbusti di 50-12 cm di dimensione, 802 mila 8 rosi sò stati piantati, 750 unità di posti in potted, 40 panche di cordon è 11 basura. Unità di posti integrati in spazii verdi sò stati cuncepiti intornu à a Moschea di Bağcılar è à l'entrata di u parcheghju. 31 elementi di ghjocu di i zitelli sò stati posti in tutta a piazza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*