Un Mumentu d'Omagiu à Ata in u Metro è Tramway di Istanbul

Un Mumentu d'Omagiu à Ata in u Metro è Tramway di Istanbul
Un Mumentu d'Omagiu à Ata in u Metro è Tramway di Istanbul

Mustafa Kemal Atatürk hè statu cummemoratu cù rispettu in tuttu u paese in u 83 anniversariu di a so morte. Quandu l'orologi mostranu 09.05:55 in u Metro è Tramway di Istanbul, a commemorazione di Atatürk hè stata annunziata, accumpagnata da a canzone Yiğidim Aslanım di Zülfü Livaneli. U mumentu di silenziu di 1 minutu, assistitu da circa XNUMX mila Istanbulites, era a scena di mumenti emotivi.

In u 83 anniversariu di a morte di Mustafa Kemal Atatürk, u fundatore di a nostra Republica, u metro è i tram di Istanbul anu vistu mumenti emotivi. Tutti i treni in 16 stazioni nantu à 189 linee, operati da Metro Istanbul, una filiale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), si fermanu quandu l'orologi indicavanu 09.05:55. L'annunziu di cummemorazione di Atatürk hè statu fattu in a stazione è i veiculi accumpagnati da a canzone "Yiğidim Aslanım" di Zülfü Livaneli. À quellu tempu, circa 1 mila Istanbuliti chì eranu in u metro è i tramvii sò diventati un core cù un minutu di silenziu. Allora l'innu naziunale hè statu cantatu à l'unison.

ATATÜRK MEMORIAL EXHIBITION IN TAKSİM STATION

Metro Istanbul, chì hà preparatu una applicazione videowall speciale per u 10 di nuvembre in stazioni Yenikapı è Ünalan, accoglierà ancu a mostra preparata da l'artista Halime Türkyılmaz à a stazione di Taksim. L'Esposizione di Commemorazione di Atatürk di u 0 di nuvembre, chì cuntene 0,7 opere create da a fissazione di e petre di terra in a gamma di 17-10 microni pigliati da e cave di petra in Turchia, pò esse visitata finu à u 30 di nuvembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*