Supportu Kiosk per u Muvimentu di a Gentilezza

Supportu Kiosk per u Muvimentu di a Gentilezza
Supportu Kiosk per u Muvimentu di a Gentilezza

I residenti di carità di Istanbul puderanu donà à a Fundazione Istanbul più facilmente. Di i KIOSKs per esse piazzati in i zoni cù a populazione urbana densa; Quelli chì volenu ponu fà una donazione di 20 TL. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu's, "ùn lascià nimu daretu è l'attu di gentilezza, induve a manu chì piglia ùn vede micca a manu chì dà" serà datu cum'è una borsa di educazione à e famiglie bisognose è in particulare à e ragazze, determinate da a Fundazione Istanbul, cù l'infrastruttura di ISBAK AŞ.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) cuntinueghja à riunisce i migliori esempi di municipalità suciale cù i citadini di a cità. I residenti di Istanbul ponu trasfiriri una tarifa fissa di 20 TL cù cunti senza cuntattu è / o carte di creditu; Serà realizatu attraversu i KIOSK stabiliti da a filiale di İBB İSBAK AŞ.

L'AIUTA SERA TRASFERITA IMMEDIATAMENTE

I dispusitivi KIOSK ponu esse aduprati in centri commerciali designati, linee di cità, stazioni di trasportu publicu è fermate, strutture suciale, Belturs, etc. e zone seranu situate. E donazioni da esse fatte attraversu u sistema KIOSK seranu trasferiti direttamente à u contu bancariu di a Fundazione Istanbul. E donazioni saranu donate cum'è borse di studiu educative à famiglie bisognose è in particulare e ragazze determinate da a Fundazione di Istanbul.

L'ISBAK AS È A FUNDAZIONE ISTANBUL SUNRU PUTERI

Parlendu di u prugettu, Mesut Kızıl, Direttore Generale di ISBAK AŞ, hà dichjaratu chì credenu chì u prughjettu serà successu è hà dettu: "Cremu di espansione un sistema chì si focalizeghja nantu à a cultura di solidarietà è di cooperazione di i residenti di Istanbul è crea opportunità induve i citadini ponu. donate facilmente durante u ghjornu ".

U direttore generale di a Fundazione di Istanbul, Perihan Yücel, hà dichjaratu chì i citadini cuntattate spessu a Fundazione direttamente per fà donazioni; Il a déclaré qu'il croyait que les philanthropes trouveraient l'opportunité de donner facilement grâce aux KIOSK.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*