L'elettricità di l'Edifici di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè prodotta da Energia Rinnovabile

L'elettricità di l'Edifici di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè prodotta da Energia Rinnovabile

L'elettricità di l'Edifici di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè prodotta da Energia Rinnovabile

I bisogni di l'electricità di l'edificazioni chì appartenenu à a Municipalità Metropolitana di Izmir cuminciaru à esse soddisfatte da fonti d'energia rinnuvevuli. U presidente Soyer, chì hà assistitu à a 26a Conferenza di i Partiti di l'ONU nantu à u Cambiamentu Climaticu (COP26) in Glasgow cum'è parlante, hà dettu: "Avemu datu priorità à studii chì reducenu u cunsumu d'energia è fucalizza nantu à e fonti d'energia rinnuvevuli. Spergu chì stu travagliu darà un esempiu per tutta a Turchia ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn linea cù a visione di trasfurmà İzmir in una di e cità esemplarii di vive in armunia cù a natura, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà lanciatu un'altra pratica ambientale esemplare per a Turchia. A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà preparatu u primu "Piano d'Azzione di a Città Verde" di Turchia, hà publicatu una "Vita Adattata à a Strategia di a Natura" è si concentrava in a produzzione di energia da u sole è i rifiuti per custruisce una cità resistente à a crisa climatica, hà cuminciatu à risponde à i bisogni di l'electricità. i so edifici da fonti d'energia rinnuvevuli.

A pratica, chì darà un esempiu per i guverni lucali, hà iniziatu in ghjugnu. AYDEM Enerji A.Ş. hà vintu l'offerta tenuta da u Dipartimentu di l'Affari di Custruzzione di a Municipalità Metropolitana di Izmir per a fornitura di energia elettrica prodotta da fonti d'energia rinnuvevuli. A Municipalità Metropolitana di Izmir hà ancu coronatu cun un certificatu validu internaziunale chì u cunsumu d'electricità in l'edificazioni di a municipalità hè aduprata da fonti d'energia rinnuvevuli. Trà ghjugnu è settembre, 13 megawatt-ora d'electricità hè stata furnita da fonti d'energia rinnuvevuli. Cù l'usu di fonti d'energia rinnuvevuli, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà risparmiatu 965 milioni 3 mila TL in spese di energia elettrica in quattru mesi.

Serà un esempiu per Turchia.

Dichjarà chì anu focu annantu à l'investimenti di u sistema ferroviariu cù una pulitica ecologica è sustenibile in u trasportu publicu, anu aumentatu l'usu di e biciclette, è anu implementatu strutture integrate di rifiuti solidi per utilizà a basura cum'è materia prima, u presidente Soyer hà dettu. "In l'ultimi dui anni in İzmir, avemu statu capace di superà a pandemia è quasi tutti i tipi di disastri naturali, avemu campatu. Avemu vistu chì l'unicu modu per esse resistenti à i disastri è l'epidemie hè di campà una vita in armunia cù a natura. Facemu assai studii chì reducenu u cunsumu d'energia è fucalizza nantu à e fonti d'energia rinnuvevuli. Stu travagliu avarà ancu un rolu impurtante per riduce l'emissioni di carbone in a cità è rende a nostra cità resistente à a crisa climatica. Vogliu chì sta pratica sia un esempiu per tutta a Turchia, in particulare per i guverni lucali ", disse.

Target "0" emissioni di carbone

U Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Yıldız Devran, hà rimarcatu chì a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà preparatu u primu "Piano d'Azione per a Città Verde" di Turchia, realiza studii multiforme per riduce l'effetti di a crisa climatica è per creà una cità resistente à u clima. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerRicordendu chì u "Dipartimentu di cuntrollu di u cambiamentu climaticu è di a prutezzione ambientale" hè statu stabilitu in a municipalità dopu chì a Turchia hà pigliatu l'uffiziu in cunfurmità cù a visione di creà un "Izmir più verde è più pulitu" in armunia cù a natura, Devran hà dettu: "L'Unione Europea riducerà a serra. gas da 2030 per centu da 40. U nostru presidente intornu à i so impegni Tunç Soyerfirmatu a Cunvenzione di i Presidenti. In cunfurmità cù questu scopu, avemu preparatu i nostri piani d'azzione per l'energia è u clima. Cuntinuemu rapidamente i nostri sforzi per riduce l'emissioni di gas di serra è ghjunghje à u scopu di zero emissioni di carbonu per u 2050 ".

Un muvimentu ambientale esemplare in Turchia

Attraversendu l'attenzione à u fattu chì İzmir hè una cità di punta in investimenti ambientali, cum'è in parechje altre questioni, Devran hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Avemu cuminciatu à risponde à i bisogni di l'electricità di l'edificazioni cù fonti d'energia rinnuvevuli cù e centrali di energia solare chì avemu stallatu. i tetti di i nostri palazzi. Avemu installatu 12 kilowatt centrali di energia solare in i nostri 200 strutture. Questu currisponde ancu à risponde à i bisogni di l'electricità di 560 famiglie annu. À u listessu tempu, avemu una capacità installata di 40 megawatt, induve generà energia elettrica da i rifiuti in e nostre strutture integrate di gestione di rifiuti in Bergama, Ödemiş. Semu ancu pionieri in questu sensu. Questa elettricità currisponde à u cunsumu annuale di elettricità di 233 31 famiglie. Offriamu ancu un serviziu di trasportu publicu cù a più grande flotta di veiculi elettrici in Turchia. Semu l'unica cumuna in Turchia chì usa XNUMX veiculi utilitarii elettrici "

Prutegemu u nostru mondu è u nostru avvene

Nutendu chì anu attribuitu una grande impurtanza à l'usu di risorse energetiche rinnuvevuli per creà una cità resistente à u clima, Devran hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Avemu scupertu novu terrenu da ghjugnu. Avemu compru un serviziu di energia elettrica in quale 724 milioni di kilowatt-ora d'energia elettrica, chì hè l'equivalente di 28 bollette d'electricità chì appartene à a nostra municipalità, hè furnita da fonti d'energia rinnuvevuli, micca da fonti fossili. Dunque, cum'è a municipalità metropolitana di İzmir, avemu riduciutu à zero emissioni di gasi di serra di origine elettrica cù l'acquistu di energia elettrica certificata da fonte di energia rinnovabile. Utilizendu fonti d'energia rinnuvevuli, prutegemu u nostru İzmir, u nostru mondu è u nostru futuru ".

Riduzzione di u costu di l'energia

In 724 edifici appartenenti à a Municipalità Metropolitana di İzmir, l'energia elettrica prodotta da fonti d'energia rinnuvevuli (solare, ventu, idroelettrica) hè aduprata invece di carburanti fossili. Trà questi edifici, l'edificiu di serviziu di a Municipalità Metropolitana di İzmir in Kültürpark, edifici di serviziu supplementari, Parcu Naturale di İzmir, Aşık Veysel Ice Rink Building, complexi sportivi, edifici di servizii lucali, ascensori nantu à i passaggi pedonali, macelli, edifici di brigata di u focu, mercatu di verdura è cimiteri hè. ancu inclusu. In u risultatu di a cumpetizione furnita da a Municipalità Metropolitana di Izmir cù l'offerta aperta, hà riduciutu i costi di l'energia è cuntribuitu à a generazione di energia elettrica da fonti rinnuvevuli. Cù l'iniziu di l'usu di fonti d'energia rinnuvevuli, 3 milioni 200 mila TL sò stati salvati in spese di elettricità di a Municipalità Metropolitana di Izmir trà ghjugnu è settembre. À a fine di l'annu, a quantità di risparmiu hè prevista per aumentà à 5 milioni di TL.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*