Risposta à Erdogan da a Municipalità Metropolitana di Izmir

Risposta à Erdogan da a Municipalità Metropolitana di Izmir

Risposta à Erdogan da a Municipalità Metropolitana di Izmir

A municipalità metropolitana di Izmir hà rispostu à e critiche fatte da u presidente AKP Erdogan durante a so visita à Izmir cun una dichjarazione scritta. A dichjarazione hà dettu: "Avemu cun orgogliu chì İzmir hè u capu di Turchia in quantu à u numeru è a capacità di e piante di trattamentu di l'acqua residuale oghje". A dichjarazione hà ancu ricurdatu à a "Direzzione Generale di l'Opere Idrauliche di u Statu".

A dichjarazione scritta da a Municipalità Metropolitana di Izmir hè a siguenti;

Hè diventatu necessariu per a Municipalità Metropolitana di Izmir di fà una dichjarazione in quantu à e dichjarazioni fatte da u presidente Recep Tayyip Erdoğan in a manifestazione tenuta in u scopu di u prugramma Izmir.

In u quadru di a nostra rispunsabilità di informà à u publicu, avemu prima dichjarà chì a quantità annuale di 59 milioni di metri cúbichi d'acqua prumessa da u DSI di Gördes Dam ùn hè mai stata ghjunta dapoi u 2011, è per parechji anni ùn hè statu furnitu l'acqua. . Recentemente hè statu determinatu chì Gördes, chì u nivellu di l'acqua ùn hà micca risuscitatu per anni per un difettu maiò di fabricazione, hè ancu una fuga in a custruzzione di u tunnel. A data d'oghje, u tassu di occupazione attiva di a diga hè di 1,58 per centu. Sicondu i dati di 2020, a parte di l'acqua potabile totale di İzmir soddisfatta da a diga di Gördes hè solu 12 per centu.

Tuttavia, a Direzzione Generale İZSU hà cumpiendu i so propri impegni dapoi anni è paga regularmente u costu di questu investimentu à DSI cun interessi.

Inoltre, da a so creazione in u 1954, a Direzzione Generale di DSI hà da fà investimenti per risponde à i bisogni d'acqua potabile di e cità cù una pupulazione di più di 100 mila, cum'è a lege. A diga di Tahtalı, chì hè u sangue di İzmir oghje, hè statu ancu purtatu à a nostra cità da DSI in 1997. Stu prezzu hè ancu pagatu à DSI.

A Direzzione Generale di İZSU è a ghjente di İzmir ùn anu micca un debitu dieteticu à l'istituzioni è l'individui per qualsiasi prughjettu è investimentu pagatu da i citadini di a cità.

A municipalità metropolitana di Izmir, da u passatu à u presente, svolge u compitu di pulizziari è di prutezzione di a baia, chì cunsidereghja cum'è una di e ricchezze più impurtanti di a cità, pigliandu l'iniziativa, indipendentemente da quale istituzione hè rispunsevule.

Duvemu dichjarà orgogliu chì oghje İzmir hè u capu di Turchia in quantu à u numeru è a capacità di e piante di trattamentu d'acqua. Un totale di 23 stazioni di trattamentu d'acque reflue, 68 di e quali effettuanu un trattamentu biologicu avanzatu à i standard europei, sò operati da a Direzzione Generale di İZSU.

Inoltre, u 97% di l'acqua residuale di İzmir hè trattata.

Grazie à questi investimenti, u prublema di mucilagine in u Mari di Marmara è u strettu ùn hè micca sperimentatu in a Baia di Izmir.
Hè significativu in quantu à dimustrà u puntu righjuntu in u campu di l'infrastruttura chì un disastru simile à quellu in u 2 ùn hè micca accadutu in a nostra cità, chì hà ricevutu una di e più grandi precipitazioni in a so storia a notte di u 2021 di ferraghju 1995, ancu s'è guasi tutti i fiumi sboccavanu.

Ci sò parechje cità in Turchia chì ùn si separanu micca l'acqua di l'acqua è l'acqua di piova, a maiò parte di e quali sò amministrati da e municipalità chì appartenenu à u partitu di u guvernu. Tuttavia, İzmir ùn hè micca unu di elli. Da oghje, più di 700 km di linee di separazione sò state messe in opera, è a custruzzione di 122 km hè cuminciata.

Infine, un altru dettagliu chì duvemu mencionà hè u fattu chì a municipalità metropolitana di Izmir hà investitu un totale di 2019 miliardi di lire in a cità cù İZSU è ESHOT in u periodu chì copre 2020, 2021 è 9.8, mentre chì l'investimenti totali di l'amministrazione centrale in İzmir. ferma à 5.92 miliardi di lire in u listessu periodu.

L'avemu prisentatu à l'attenzione di tutti i nostri populi, in particulare i cari di Izmir, cù u nostru rispettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*