U ponte di moda trà Izmir è Copenhagen hè stabilitu

U ponte di moda trà Izmir è Copenhagen hè stabilitu
U ponte di moda trà Izmir è Copenhagen hè stabilitu

Un ponte di moda hè custruitu trà Izmir è Copenhague. L'importatori danesi sò ghjunti in Izmir per impurtà prudutti di vestiti turchi. 9 cumpagnie importatrici da Danimarca si sò incontrate cù 33 esportatori turchi di vestiti in u "Cumittellu di Cumpratori" in İzmir.

I fornitori di vestiti danesi chì participanu à u prugramma "Delegazione di compra" urganizata in cuuperazione cù l'Associazione di l'Esportatori di Abbigliamento è di l'Abbigliamentu di l'Egeu è u Cunsulatu Generale di Danimarca in Istanbul anu tenutu più di 100 riunioni bilaterali di cummerciale cù esportatori turchi di vestiti u primu ghjornu. è hà visitatu i stabilimenti di produzzione di l'imprese in u sicondu ghjornu.

Sertbaş: "Avemu u scopu di esportà 1 miliardo di dollari in Danimarca"

Burak Sertbaş, presidente di l'Associazione di l'Esportatori di l'Egeu Ready-to-Wear è di l'Abbigliamentu, hà infurmatu chì l'industria turca di ready-to-wear hà dimustratu un rendimentu di esportazione di 2021 miliardi di dollari in u periodu di ghjennaghju à uttobre di u 16,7. Hà dichjaratu ch'elli focu annantu à u mercatu scandinavu cù un altu putere di compra per ghjunghje à u so scopu d'esportazione di 1,3 miliardi di dollari.

Enfatizendu chì a Regione Egea hè un centru di pruduzzione impurtante in tessili organici, Sertbaş hà dettu: "U cunsumadore danese hè più sensibile à u cunsumu di prudutti biologichi. E nostre esportazioni in Danimarca, chì eranu 2020 milioni di dollari in u periodu di ghjennaghju à ottobre di u 304, anu aumentatu da 2021 per centu à 16 milioni di dollari in u listessu periodu di 354. Continueremu i nostri cuntatti mutuali per esportà prudutti di vestiti per un valore di 2021 milioni di dollari à a fine di u 500 è 1 miliardi di dollari in Danimarca à mediu termini ".

Hoppe: "Truvemu i prudutti sustinibili è di qualità chì cercemu in Turchia"

Parlendu à l'apertura di a "Delegazione di Compra", u Consul Generale danese in Istanbul, Thierry Hoppe, hà dichjaratu chì u guvernu danese sustene l'aumentu di u cummerciu di l'imprese danesi cù l'industria di a moda turca, chì u prublema di l'offerta da a geografia vicinu hè in prima linea per via di u prublema di a supply chain chì parechje cumpagnie affruntate, soprattuttu durante u prucessu di Covid, è chì cercanu prudutti sustinibili è di qualità in Turchia, hà enfatizatu chì anu truvatu u pruduttu è chì una urganizazione simile deve esse ripetuta appena. quantu pussibule per a continuità di a cooperazione.

Seyfeli: "A nostra pruduzzione amichevule per l'ambiente hè ricambiata da u cunsumadore danese"

Seray Seyfeli, Vicepresidente di EHKİB è Presidente di u Cumitatu di Sviluppu di Strategie di Mercatu Esteru, enfatizendu chì anu realizatu una "Delegazione di u Cummerciu Settoriale" in Danimarca in 2018 in u scopu di u Prughjettu URGE per a Prumozione di l'Esportazioni di Vestiti Pronti, è chì u ponte di cuuperazione stabilitu à quellu tempu cuntinueghja, hà signalatu chì a vicinanza di Turkey à l'Europa hè ancu un grande vantaghju.

Seyfeli hà sottolineatu chì i cunsumatori europei si preoccupanu di l'omu è di l'ambiente, facenu una produzzione sustenibile è rispunsevuli, si sforzanu per una produzzione più verde è più ecologica, chì parechji pruduttori in a Regione Egea anu certificati GOTS, è dunque ci hè un terrenu induve u cummerciu. trà Turchia è Danimarca pò sviluppà.; "Avemu focu annantu à u mercatu danese. Sta cooperazione continuarà. Danimarca importa vestiti per un valore di 5,3 miliardi di dollari annu. Cum'è Turchia, avemu esportatu 2020 milioni di dollari in Danimarca in 418. Avemu una parte di 8 per centu da l'impurtazioni di Danimarca. Questa urganizazione "Buyers Mission" creerà grandi opportunità per aumentà a nostra parte di u mercatu danese. Hè assai significativu è preziosu per noi chì a dumanda hè ghjunta da Danimarca in questa riunione. U vedemu cum'è unu di l'esempii più cuncreti di u prublema di fornimentu vicinu, chì hà guadagnatu impurtanza cù a pandemia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*