U Festival di Cultura Sefardita di İzmir hà iniziatu

U Festival di Cultura Sefardita di İzmir hà iniziatu
U Festival di Cultura Sefardita di İzmir hà iniziatu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerparticipò à a ceremonia d'apertura di a Sinagoga Etz Hayim, chì hè stata restaurata, è ancu à u Festival di Cultura Sefardita di Izmir, chì hè stata per a terza volta questu annu. Soyer hà dettu chì u festival hà da cuntribuisce à u rinfurzamentu è a crescita di a cultura di vive inseme in İzmir.

U Festival di Cultura Sefardita di Izmir, chì hè stata per a terza volta questu annu, hà cuminciatu à spiegà i cuntributi di a cumunità Sefardita à a cità è a so cultura. In u festival urganizatu in cuuperazione cù a Municipalità di Konak è a Fundazione di a Comunità Ebraica di Izmir; A Sinagoga Etz Hayim, una di e sinagoghe più antiche di a cità è a so risturazione hè stata cumpletata cù u sustegnu di l'Agenzia di Sviluppu İzmir (İZKA). U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a ceremonia di apertura. Tunç Soyer, u sindaco di Konak Abdul Batur, u presidente di a cumunità ebraica di Izmir Avram Sevinti, u direttore di u Festival Nesim Bencoya è parechji citadini anu assistitu.

più grande ricchezza

Parlendu à a cerimonia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà dettu chì a funzione più impurtante chì face Izmir sfarente da altre cità hè u so successu in a cultura di vive inseme. Dichjarà chì stu successu hè dovutu à u fattu chì hè una sucità multicolore, polifonica, multi-respiru, u presidente Soyer hà dettu: "A cumunità ebraica hà una parte assai seria in questa pasta. Hè sempre pussibule di truvà tracce di parechje tradizioni ebraiche sefardite in a vita di ogni ghjornu di u populu di Izmir. Questa hè una grande ricchezza ", disse.

"U nostru sustegnu continuerà"

Nutendu chì a Municipalità Metropolitana di Izmir travaglia in cuntattu strettu cù a Cumunità Ebraica di Izmir è altre parti interessate per priservà è priservà u patrimoniu ebraicu di Izmir, Soyer hà dettu: "Mentre a pupulazione di Izmir era di 50 mila 60-400 anni fà, a pupulazione di i Ghjudei. - A cumunità ebraica era 50-55. in millaie. Inseme cù u nostru sindaco di Konak, simu pronti à fà tuttu ciò chì pudemu per assicurà chì i nostri citadini ebrei, chì i numeri sò in millaie oghje, ùn lascianu micca Izmir. Spergu chì stu festival serà ancu strumentale in questu. Spergu chì sta festa, induve sperimenteremu e tradizioni sefardite à traversu diversi avvenimenti, mette in luce e vostre ricchezze, valori è virtù. Faremu u nostru megliu per mantene sta festa viva è per annunzià à grandi masse.

"Porteremu u festival à una dimensione internaziunale"

U sindaco di Konak Abdul Batur hà dettu chì Konak hè un distrettu magnificu induve e diverse civiltà è culture anu respiratu per seculi è circundatu da trè religioni in armunia. Batur, chì hà dichjaratu chì u populu Sefardi, chì hà cunnisciutu queste terre cum'è a so patria dapoi u 1492, hà ancu cuntribuitu assai à u tesoru culturale di İzmir, hà dettu: "A nostra cultura sefardita, chì hè unica à İzmir in u mondu cù e so tradizioni, riflessioni. nantu à l'arte è a literatura, è a cucina, hè una di e nostre ricchezze vere. Unu di i simboli di Izmir, a prima cosa chì vene in mente quandu Izmir hè citatu, hè a sucetà sefardita chì aghjunghje u nostru hornbill à a nostra cucina. Bisogna sia priservà è prumove sta ricchezza di a nostra cultura. U nostru Festival di Cultura Sefardita Izmir ghjoca un rolu impurtante in questu sensu. Facendu di u nostru festival un tradiziunale, hè u nostru scopu maiò di dà una qualità internaziunale ".

"Contribuzione à u Turismu Izmir"

U direttore di u Festival Nesim Bencoya hà dettu ancu in u so discorsu chì sò felici di apre u festival è a Sinagoga Etz Hayim. Dichjarà chì u festival è e sinagoghe storiche anu un postu impurtante in a preservazione, l'annunziu è a prumuzione di a cultura sefardita, Bencoya hà dettu: "U nostru festival, chì hè tenutu solu in İzmir in u bacinu di u Mediterraniu è hè ancu cunsideratu impurtante da i rapprisentanti stranieri, hà fattu 3 anni. vechju. Pensemu chì stu festival farà una grande cuntribuzione à u turismu di İzmir è Kemeraltı è u so postu in u mondu.

"Urganizemu tali festivali per sprimesi"

U presidente di a Cumunità Ebraica di Izmir, Avram Sevinti, hà dettu chì sò ghjunti in u paese in u 1492 quandu u Sultan Beyazıt II li accettò è anu campatu quì per 2 anni. Avram Sevinti hà dettu: "In questi 500 anni, finu à l'ultimi 500 anni, a cumunità ebraica hà purtatu una vita un pocu introvertita, pocu aperta à l'esternu. Ci vulia à sprimesi è apre à l'esternu. Organizemu tali festivali per prumove noi stessi in Izmir è Istanbul. Puderaghju dì chì avemu avutu successu ancu in questi ".

A festa culurita durà finu à u 6 di dicembre

Esibizioni, discorsi, proiezioni di filmi è cuncerti seranu realizati in parte di u festival. L'ultimu ghjornu di u festivale serà a Hanukkah (Festa di lumi) Cerimonia d'illuminazione di candele. U festivale finisce cù un cuncertu chjamatu "Romance ebraico" cù Isabelle Durin à u viulinu è Michael Ertzschei à u pianoforte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*