A prima tappa di l'investimentu per alleviare u trafficu di İzmir serà aperta in l'annu novu

A prima tappa di l'investimentu per alleviare u trafficu di İzmir serà aperta in l'annu novu

A prima tappa di l'investimentu per alleviare u trafficu di İzmir serà aperta in l'annu novu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyeresaminò i travaglii realizati in a prima fase di u prughjettu di trasportu giganti chì furnisce una cunnessione ininterrotta trà u centru di a cità è l'Ismir Intercity Bus Terminal. Camminendu nantu à u viaductu di 850 metri di longu davanti à u terminal, a custruzzione di quale hè stata largamente finita, u sindaco Soyer hà dettu: "Avemu messu i viaducti in serviziu in i primi mesi di l'annu. Quandu u tunelu hè finitu, u trasportu da Konak à a Bus Station diminuirà da 45 minuti à 10 minuti.

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja i so travaglii per finisce u prughjettu di u tunnel è u viaductu chì cunnetta direttamente u Terminal Intercity di Izmir à u centru di a cità. U 2 per centu di a custruzzione di 2 viaducts, 1 underpasses di l'autostrada è 96 overpass, chì custituiscenu a prima fase di u prughjettu gigante, hè stata finita. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, esaminò i pruduzzione davanti à l'Ismir Intercity Bus Terminal, marchjò nantu à a custruzzione di viaductu di 850 metri. Ministru Tunç SoyerÖzgür Ozan Yılmaz, Capu di u Dipartimentu di l'Affari Scientifici di a Municipalità Metropolitana di Izmir è l'ingegneri implicati in u prugettu, anu accumpagnatu u prugettu. Dichjarà chì metteranu in serviziu a strada di cunnessione, chì costarà 110 milioni di lire, in i primi mesi di l'annu novu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Soyer hà dettu: "Semu nantu à i viaducti, chì simu in u prucessu di cumplettà, di fronte à l'autobus interurbanu di Izmir. Mettimu i viaducti in serviziu in i primi mesi di l'annu. A più grande felicità di un merre hè di vede un prughjettu chì vene à a vita è mette in serviziu. Questa hè una grande felicità è eccitazione ", disse.

1 miliardi d'investimentu

U presidente Soyer hà dettu chì quandu u "Prughjettu di a Strada di Cunnessione trà Buca-Onat Street è l'Intercity Bus Terminal è a Ring Road" hè finitu, u viaghju di 45 minuti da a strada Konak à l'Izmir Intercity Bus Terminal diminuirà à 10 minuti.

"A causa di l'aumentu di l'usu di i veiculi privati ​​​​dopu a pandemia, l'usu di u trasportu publicu hè diminuitu è ​​a carica di trafficu hè aumentata. Circhemu di truvà suluzioni per allevà stu fardelu. Avemu da implementà e nostre idee più veloce. Avemu travaglii nantu à decine di temi cum'è passaggi sotterranei, passaggi superiori, prughjetti di pedestrianizazione, rinfurzà u trasportu marittimu, incuragisce l'usu di e biciclette. Unu di i nostri travaglii più impurtanti chì facilità u trafficu Izmir hè u prughjettu di u viaduttu è u tunnel. In pocu tempu, culligaremu i viaducti, chì avemu finitu à un ritmu di 96 per centu, è mette in serviziu. Cusì, alleviaremu u trafficu nantu à a strada finu à l'entrata di u tunelu prima di a custruzzione di u tunnel hè finita. Avemu fattu un'offerta per u tunnel più longu in İzmir, chì costarà 1 miliardi di lire, inseme cù e strade di cunnessione laterale. U prucessu di licitazione cuntinueghja ".

Chì hè statu fattu ?

Custruzzione di a Strada di Cunnessione trà a Municipalità Metropolitana di Izmir Buca Onat Street è l'Intercity Bus Terminal è a Ring Road U travagliu di furnimentu di a Prima Stage include a custruzzione di 850 viaducts, 2 underpasses è 2 overpass nantu à una strada di 1 metri. 2 passaggi sotterranei è 1 soprapassu sò stati cumpletati è messi in serviziu. Viaducts sò ancu 96 per centu cumpletu. 45 travi sò stati muntati nantu à 550 gambe di viaduct. Dopu un pocu tempu, i dui viaducti seranu cunnessi l'un à l'altru è l'asfaltu serà stallatu nantu à i viaducti da e squadre di u Dipartimentu di l'Affari Scientifici di a Municipalità Metropolitana di Izmir.

U trafficu davanti à u terminal serà alleviatu

I viaducti è i passaggi sotterranei allevianu u trafficu di i veiculi davanti à Bornova è u terminal. Cù a messa in funziunamentu di i viadutti, u trafficu di trafficu creatu da i veiculi chì venenu da Kamil Tunca Boulevard, Işıkkent è a Ring Road à l'incrociazione davanti à u Terminal Intercity di İzmir serà impeditu. I veiculi chì venenu da u Ring Road utilizanu u viaductu per passà à Kamil Tunca Boulevard. U trafficu di i veiculi chì vene da Buca è Altındağ serà purtatu à viadutti è serà furnita una cunnessione di a Ring Road. Cusì, i veiculi davanti à u terminal ùn aspittàranu micca à i luci è passanu rapidamente. Grazie à i passaggi sotterranei chì sò stati messi in serviziu sottu à u viaduttu, i veiculi chì venenu da Kamil Tunca Boulevard anu pussutu ghjunghje à Işıkkent in pocu tempu, è i veiculi chì venenu da Konak à Bornova in pocu tempu.

Tender per u tunnel

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja i so travaglii per compie u "Tunnel di Buca", chì hè una di e tappe impurtanti di u prugettu chì furnisce u trasportu ininterrottu trà Buca è Bornova. A causa di a retirazzione di l'imprenditore, una licitazione hè stata fatta di novu per u rapidu cumpletu di a custruzzione di u tunnel, chì hè stata lasciata senza finita. L'offerta per a custruzzione di u tunnel hè stata fatta; U prucessu di offerta cuntinueghja. In più di u tunelu, 2 passaggi sotterranei, 8 culverts, 5 intersezioni, 2 overpasses è muri seranu custruiti in a terza è quarta tappa di u prugettu. U percorsu di 7,1 chilometri hè 35 metri di larghezza è hè custituitu da un totale di 3 corsie divise in 3 arrivi è 6 partenze, è un tunnel prufondu di 2,5 chilometri à doppia tubu. U tunnellu serà altu 7,5 metri è largu 10,6 metri. A custruzzione di u tunnel faciliterà l'accessu à u terminal d'autobus interurbanu da Konak cù i viaducti chì sò previsti per esse cumpletati à a fine di l'annu. A durata tutale di u prugettu, chì darà un soffiu d'aria fresca à u trafficu urbanu, ghjunghjerà à 7,1 chilometri. Quandu u tunnel hè finitu, avarà u titulu di u tunnel di l'autostrada più longu in İzmir. A so custruzzione serà finita in 3 anni.

A stazione d'autobus serà ghjunta senza entre in u trafficu di a cità

Cù u prughjettu di u tunnel è di u viaduttu, Çamlık, Mehtap, İsmetpaşa, Ufuk, Ferahlı, Ulubatlı, Mehmet Akif, Saygı, Atamer, Çınartepe, Center, Zafer, Birlik, Koşukavak, Çamkule, Meriç, Yeşilova è u quartiere di Karasacao sò attraversati è da u quartiere di Borra è Karacaomal. Strada versu a "Stazione di l'autobus" di Otogar. Un ligame serà furnitu. I veiculi chì passanu per u tunelu più longu di İzmir via Homeros Boulevard è Onat Street puderanu ghjunghje à a stazione di l'autobus è à a strada circundante senza entre in u trafficu pesante di a cità. Quandu l'investimentu gigante hè finitu, u trafficu urbanu serà alleviatu, è Homeros Boulevard in Buca serà cunnessu à l'Izmir Intercity Bus Terminal in Işıkkent senza entre in u trafficu di a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*