A vita ferma in Izmir per u rispettu di l'Ancestor

A vita ferma in Izmir per u rispettu di l'Ancestor

A vita ferma in Izmir per u rispettu di l'Ancestor

À l'83 anniversariu di a partenza di u Gran Capu Mustafa Kemal Atatürk, u fundatore di a Republica Turca, a vita hè ghjunta à un arrestu in İzmir. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerMentre participava à u prugramma di commemorazione ufficiale in Cumhuriyet Square, l'imaghjini emotivi emergenu in tutti i cantoni di a cità.

A vita si firmò in Izmir à l'83 anniversariu di u fundatore di a Republica di Turchia, u Gran Capu Ghazi Mustafa Kemal Atatürk, addiu à l'eternità.

U primu di i prugrammi commemorative chì cuntinueghjanu in tuttu u ghjornu u 10 di nuvembre principia cù a ceremonia ufficiale in Cumhuriyet Square. U guvernatore di İzmir Yavuz Selim Köşger, u cumandante generale di l'armata di l'Egeu Ali Sivri è u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç SoyerUna ghirlanda hè stata deposta à u Monumentu Atatürk in a ceremonia à a quale anu assistitu i rapprisentanti di i partiti pulitichi, u mondu cummerciale, l'istituzioni ufficiali è l'urganisazioni non governamentali.

Dui minuti di silenziu

À 09.05:XNUMX, quandu Mustafa Kemal Atatürk morse, a vita si firmò in Izmir, accumpagnata da u sonu di sirene. In più di u mumentu di silenziu in a piazza Cumhuriyet, i cunduttori di tutta a cità accumpagnavanu e sirene cù i so corne, mentri a ghjente di İzmir manteneva un silenziu di dui minuti in u so locu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*