Hè 5 Kurus per andà in Ferry cù una bicicletta in Izmir!

Hè 5 Kurus per andà in Ferry cù una bicicletta in Izmir!

Hè 5 Kurus per andà in Ferry cù una bicicletta in Izmir!

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn l'ultimi dui anni è mezu, ci hè stata una grande trasfurmazioni in u trasportu di bicicletta in Izmir, in linea cù u scopu di utilizà a bicicletta cum'è mezzu di trasportu. L'applicazione di 5 centesimi per i ciclisti nantu à i battelli lanciati in İzmir per a prima volta in Turchia hà aumentatu l'usu di e biciclette in a cità. Più di 74 mila persone da İzmir anu beneficiatu di l'applicazione in tuttu l'annu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, chì preferisce i veiculi elettrici è e biciclette in u trasportu urbanu è incuragisce a ghjente di İzmir à u trasportu durabile. Tunç SoyerA Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja a so attività in linea cù u scopu di utilizà a bicicletta cum'è un mezzu di trasportu. In l'ultimi dui anni è mezu, a municipalità metropolitana di Izmir, chì hà implementatu assai prughjetti di infrastrutture, applicazioni è incentive per riduce u trasportu motorizatu è aumentà u trasportu in bicicletta è pedonale in a cità, hà datu un esempiu per a Turchia cù a so decisione di permette. i ciclisti per prufittà di servizii di ferry in u golfu da u 1 di settembre di u 2020, per 5 centesimi. Cù l'applicazione, u numeru di citadini chì preferanu u battellu cù a so bicicletta hè gradualmente aumentatu.

74 mila passageri purtati

U numeru di passageri chì sò imbarcati in u battellu cù e so biciclette hà superatu 2021 mila da u principiu di u 74. Uttrovi era u mese in u quali i ciclisti viaghjavanu più, quandu u trafficu di a scola è di u travagliu accelerava. I parcheghji di bicicletta sò stati posti in i battelli per u trasportu faciule di i ciclisti. In tempu di pioggia, una tela hè stata data à l'utilizatori per prutege e biciclette, impediscendu chì e biciclette sò affettate da e cundizioni climatichi avversi.

I corsi di bicicletta sò in espansione

Mert Yaygel, Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà datu infurmazioni nantu à l'attività in a "Città Bicycle Friendly" Izmir, hà dettu: "Avemu bisognu di modi di trasportu chì ùn affettanu micca i fatturi ambientali è ùn brusgianu micca i combustibili fossili per ottene. una cità sustenibile è resistente. U più impurtante di questi hè u trasportu in bicicletta. Presidente di u Ciclismo Tunç SoyerAvemu guadagnatu impulsu in i dui anni è mezu ch'ellu hà pigliatu u postu. Avemu creatu 89 chilometri di rete di caminu per bicicletta. Sicondu i nostri piani d'azzione di bicicletta, pensamu à aghjunghje 107 chilometri à queste strade in u cortu termini. À u mediu è longu tempu, avemu pensatu à aumentà finu à 248 chilometri. Per accelerà questi travaglii, formemu squadre chì custruiscenu solu piste di bicicletta. Mentri sti squadre custruiranu novi percorsi in bicicletta, anu da fà ancu picculi tocchi à i lochi induve i ciclisti anu prublemi mentre passanu. Yaygel hà enfatizatu chì anu creatu 100 parcheggi di bicicletta in più di 47 punti in scole, spazii universitarii, vicinu à İZBAN è stazioni di metro per incuragisce l'usu di e biciclette.

L'integrazione cù u trasportu publicu hè cruciale

Parlendu di l'applicazione, u presidente di l'Associazione di Trasportu di Biciclette (BİSUDER), Murat Ümit, hà dettu: "Dapoi u 2017, aghju andatu à travaglià in ferry cù a mo bicicletta. Cum'è associu, attachemu una grande impurtanza à l'integrazione di u trasportu publicu. Ancu s'ellu ci hè una pandemia è l'usu di u trasportu publicu hè diminuitu, pudemu vede facilmente chì u numeru di biciclette hè aumentatu nantu à i battelli. In certi serate, ci hè ancu difficiule di truvà un locu per mette e nostre biciclette. Ci hè statu un aumentu di l'usu di a bicicletta. In particulare durante u periodu pandemicu, ci hè statu un aumentu cum'è a ghjente si annoia di guidà. Ci hè un prucessu chì principia cù u pianu maestru. U presidente Tunç attribuisce impurtanza à sta questione. Pensemu chì l'investimenti aumenteranu ancu di più in u futuru ", disse.

E mo spese di trasportu sò diminuite à 3 TL per mese.

Dendu una nota completa à l'applicazione 5 kuruş, i ciclisti di İzmir ùn sò micca solu furnitu u trasportu in a so vita di ogni ghjornu cù i mezi di trasportu sani è amichevuli di l'ambiente, ma anu ancu risparmiatu soldi.

U ciclista Ufuk Kartal hà dettu: "Sò assai cuntentu di sta applicazione. Definitivamente dumandu chì si sparghje. A ghjente per piacè aduprà. L'aghju utilizatu per 1 annu. Hè necessariu per a salute, per u tempu, per l'ambiente, per tuttu. Sò tantu felice. I commute à u travagliu in a matina è a sera ogni ghjornu. I mo 220 lire stanu in a mo sacchetta. Vogliu avanti è avanti per 3 mese per 1 lire. Chì puderia esse megliu chè questu?" disse.

Sia sana è ecunomica

Ahmet Kulalı, chì hè un usu di bicicletta dapoi 40 anni, hà dettu: "Aghju furnitu u mo trasportu in a cità in bicicletta. Prima di principià l'applicazione, aghju utilizatu una bicicletta nantu à u battellu. Avà, grazia à sta applicazione, u numeru di ciclisti hè aumentatu.

Gürcan Kayserili, chì hà cuminciatu à aduprà e biciclette, hà dettu: "Hè un trasportu assai còmode. Aghju ancu fà sportu. Aghju cuminciatu à andà in bicicletta durante u periodu di coronavirus. Ùn aghju micca avutu tempu prima. Aghju utilizatu stu serviziu da quandu aghju cuminciatu à andà in bicicletta. "Facciu sport, aghju aria fresca", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*