İzocam attira l'attenzione à l'impurtanza di l'isolamentu per e cità efficienti energetiche

İzocam attira l'attenzione à l'impurtanza di l'isolamentu per e cità efficienti energetiche
İzocam attira l'attenzione à l'impurtanza di l'isolamentu per e cità efficienti energetiche

U mondu hè in alerta per a crisa climatica! Izocam, l'8 di nuvembre, u ghjornu mundiale di l'urbanismu, hà u scopu di risparmià soldi riducendu i costi di l'energia crescente è di ghjunghje l'obiettivu di u futuru "città efficienti in energia".

U ghjornu mundiale di l'urbanismu hè statu celebratu l'8 di nuvembre cù avvenimenti urganizati nantu à l'agenda di urbanizazione di Turchia è di u mondu. Cunducendu l'industria di l'insulazione in Turchia per 56 anni, Izocam attirò l'attenzione à l'impurtanza di l'insulazione in questu ghjornu impurtante per risparmià soldi riducendu i costi di l'energia crescente è per creà "città efficienti in energia" chì u futuru hà bisognu.

L'emissioni di gasi di serra, chì aumentanu ghjornu per ghjornu, provocanu u riscaldamentu glubale è aprenu a strada per a crisa climatica. Per noi per ghjunghje u nostru scopu di un mondu più vivibile in u futuru, avemu bisognu di riduce l'usu di l'energia prestu è cumincià à aduprà e nostre risorse esistenti in modu assai più efficiente. U cuncettu di "città efficienza energetica" chì emerge cù questa cuscenza palesa a necessità di determinà e pulitiche energetiche cù un approcciu strategicu nantu à una basa glubale per i spazii viventi liberi di prublemi ecologichi.

Dichjarà chì i paesi di u mondu anu firmatu accordi internaziunali per zeroing emissioni di gas di serra, chì hè unu di i passi più impurtanti in linea cù stu scopu, u direttore generale di Izocam Murat Savcı; "L'Unione Europea (UE), chì hà u scopu di riduce l'emissioni di carbonu di 2030 per centu per u 1990 in paragunà à i livelli di u 55 è di fà di u cuntinente europeu u primu cuntinente neutru in carbonu da u 2050, hà determinatu a so roadmap cù u "Package Fit For 14". publicatu u 55 di lugliu. Per quessa, per riduce l'emissioni di gas di serra à u 2030 per centu per u 55, l'emissioni in u settore di l'edilizia deve esse ridutta di u 60 per centu. A maiò parte di l'emissioni di l'edificazioni venenu da u riscaldamentu è u rinfrescante di u spaziu generale. À questu puntu, l'impurtanza di l'insulation in l'edificazioni entra in ghjocu. L'insulazione hè u nostru scudo più impurtante in a lotta contru u riscaldamentu glubale è a crisa climatica chì aspetta u nostru mondu ".

Cù l'accordu di Parigi, chì hè statu preparatu nantu à a basa di a Cunvenzione Quadru di l'ONU nantu à u cambiamentu climaticu, hè destinatu à mantene l'aumentu di a temperatura glubale finu à 2 gradi Celsius, se pussibule, à u livellu di 1,5 gradi, paragunatu à u periodu preindustriale. In l'accordu, à u cuntrariu di u Protocolu di Kyoto, i partiti sò tenuti à stabilisce obiettivi di limitazione è di limitazione di emissioni, presentendu e so dichjarazioni di cuntribuzione naziunale (Intended Nationally Determined Contribution/INDC). Aggiornendu e dichjarazioni di cuntribuzione naziunale di Turchia, chì hà pocu unitu à a ratificazione di l'Accordu di Parigi, per u scopu di 2030; Hè previstu di riintroduce i miri di riduzzione di emissioni in i settori "energia, rifiuti, trasporti, edifici, agricultura".

Inseme cù a dichjarazione INDC in Turchia, l'esigenza di edifici residenziali è di servizii di nova costruzione da esse custruiti in modu efficiente energeticu in cunfurmità cù u Regolamentu di Prestazione Energetica in Edificii hà purtatu l'obbligazione di riduce u cunsumu energeticu annantu à l'anni creendu un Certificatu di Prestazione Energetica. (EKB) in edifici. Rimarchendu chì l'esigenza EKB, chì hè entrata in vigore l'annu passatu, hè un fattore impurtante in a determinazione di u valore di l'edificazioni in quantu à l'insulazione termale; "Sapemu avà chì EKB deve esse presentatu durante a compra, vendita o ancu affittu di edifici. In i novi edifici, a classa EKB hè prevista per esse a classa C più bassa, i novi edifici chì ùn sò micca custruiti secondu i normi d'insulazione termale è cù un Certificatu di Prestazione Energetica più bassu di C ùn ponu più ottene una licenza. EPC hè un prublema chì deve esse cunsideratu micca solu per i novi edifici, ma ancu per i vechji edifici. Se l'insulamentu termale hè cunsideratu durante a rinuvazione di vechji edifizii, a classa EKB pò esse aumentata è u valore di a casa aumenterà, è un risparmiu di più di 60 per centu serà ottenutu in bills di gas naturale per e famiglie quì.

Notendu chì u fattore più impurtante chì determina u cunfortu di a vita in una casa hè di ghjunghje à i valori termali ghjusti cù l'insulazione ghjustu, u prosecutore hà dettu: "L'insulazione ghjustu; Si riferisce à l'applicazione di l'insulazione in u materiale è u grossu adattatu, cum'è specificata da i regolamenti, tenendu in contu u risicu di u focu, a carica d'infiammabilità è i valori d'isolamentu acusticu di l'edificazioni mentre esegue l'insulazione termica. Mentre chì l'insulazione ghjustu aumenta u valore di l'edificazioni è e residenze, eleva ancu u standard di vita di e cità; Cuntribuisce ancu à l'ecunumia di u paese ", disse.

Cum'è un paese chì importa più di a mità di l'energia chì cunsumemu, u prosecutore hà sottolineatu chì "città efficienti in energia" feranu ancu una grande cuntribuzione à l'ecunumia di u paese; "Quandu guardemu à Turchia, vedemu chì e nostre impurtazioni energetiche ammontanu à 2019 miliardi di dollari in 41,2, custituendu u 202,7% di l'importazioni totali di 20,3 miliardi di dollari. In i primi 2020 mesi di u 9, e nostre impurtazioni energetiche ammontanu à 21,5 miliardi di dollari è u 156,2% di e nostre impurtazioni totali di 13,7 miliardi di dollari. À questu livellu, pudemu dì chì l'impurtazioni d'energia custituiscenu a parte più impurtante di u nostru deficit di u cummerciu esteru. Quandu guardemu i dati di l'Istitutu Statistiche Turcu, a fattura d'importazione di l'energia di Turchia hè stata realizata cum'è 2021 miliardi 8 milioni di dollari in u primu trimestre di u 695. In l'ultimi anni 10, u costu di l'impurtazioni totali di l'energia à l'ecunumia di u paese hè di più di 450 miliardi di dollari. L'efficienza energetica è e boni pratiche d'insulazione sò essenziali per riduce u deficit di u contu currente à livelli più bassi è per riduce a nostra dipendenza da l'energia straniera. "

Dichjarà chì anu aduttatu l'efficienza energetica cum'è u puntu di l'agenda più impurtante, u direttore generale di Izocam, Murat Savcı, hà ancu sottolineatu a relazione trà e case insulation-efficienza energetica-multi-confort. Procuratore; "A più alta efficienza energetica hè ottenuta cù edifici multi-confort. L'edifizii multi-confort, chì derivanu da u cuncettu di una casa cù energia quasi zero, miranu à u disignu bioclimaticu è piglianu in contu i fatturi sustinibili, ecologichi, ecunomichi è suciali, offrenu u massimu cunfortu termale cù un altu risparmiu d'energia. Edifici multi-cunfortu, chì ponu accoglie suluzioni di design estremamente flessibili sia in interni sia in l'esternu, chì furnisce un cunfortu acusticu è visuale perfettu, aria interna di qualità, prutezzione di u focu è sicurezza, miranu à furnisce almenu 90 per centu di risparmiu energeticu cumparatu cù un edifiziu senza isolatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*