Cosa hè Jet Lag? Cumu riduce l'effettu Jet Lag? Cunsiglii per evità Jet Lag

Cosa hè Jet Lag? Cumu riduce l'effettu Jet Lag? Cunsiglii per evità Jet Lag

Cosa hè Jet Lag? Cumu riduce l'effettu Jet Lag? Cunsiglii per evità Jet Lag

Jet lag, chì hè sperimentatu vicinu da quelli chì facenu voli à longu andà, hè un tipu d'insomnia è di fatigue chì si trova in u risultatu di l'incapacità di u corpu di adattà biologicamente à l'ora locale di u destinazione. Hè pussibule di minimizzà l'effetti di u jet lag, chì provoca sintomi chì riducenu u piacè di u viaghju, cù diverse misure.

Cosa hè Jet Lag?

Ùn importa micca quantu u viaghju in aereo hè còmode, pudete avè da trattà cun jet lag dopu viaghji di longa distanza. Allora chì hè u jet lag? Per capisce u jet lag, hè necessariu avè cunniscenze nantu à u ritmu circadianu. Perchè u jet lag hè definitu cum'è un disordine di u ritmu circadianu di u sonnu.

U ritmu circadianu hè u ciculu di 24 ore chì face parte di u clock biologicu umanu è travaglia continuamente in u fondu per eseguisce e funzioni basiche di u corpu. Una di e funzioni più impurtanti di u ritmu circadianu hè cunnisciuta cum'è u ciculu di sonnu-veglia. U ritmu circadianu, chì si adatta à induve una persona vive, ùn pò micca adattà immediatamente quandu viaghja in un locu in un fusu orariu diversu. Sta cundizione, chì si manifesta cù effetti cum'è a fatigue, a distrazione, i prublemi digestivu, u sonnu eccessivu o ùn pò micca dorme in tuttu, hè chjamatu jet lag.

Cumu riduce l'effettu Jet Lag?

Ancu s'ellu jet lag reduce a qualità di vita in i primi ghjorni di viaghju, hè pussibule di riduce stu effettu è avè un viaghju piacevule cù i metudi ghjusti. Cunsiderendu a pussibilità di jet lag quandu pianificate u vostru viaghju, pudete piglià precauzioni prima di inizià u vostru viaghju. Per esempiu, pudete principià a mossa secondu l'ora locale di u paese chì andate à uni pochi di ghjorni in anticipu. U prucessu di adattazione hè assai impurtante in u paese chì visitate.

Sì sbarcate durante u ghjornu prima ch'ellu era u tempu di dorme, ancu s'è vo site stancu, duvete tenevi occupatu è aspittà finu à l'ora di dorme. Passà u tempu fora, socializing, benefiziu da a luce di u ghjornu sò i fatturi chì facenu più faciule per u corpu per abituà à a nova zona oraria. Ancu s'ellu pò sembra tentatore di dorme durante u ghjornu dopu u viaghju, l'esperti dumandanu: "Cumu va u jet lag?" Mentre risponde à a quistione, dichjara chì u tempu di u sonnu lucale deve esse aspittatu è dorme subitu rende difficiule di passà l'effettu jet lag.

Cunsiglii per evità Jet Lag

Se vulete gode di ogni mumentu di u vostru viaghju à u massimu, pudete piglià precauzioni simplici per evità u jet lag. Eccu ciò chì pudete fà per evità jet lag:

  • Cambia a vostra rutina di sonnu prima di viaghju

Quandu viaghjate in diversi paesi in u fusu orariu, pudete preparà uni pochi di ghjorni in anticipu secondu u vostru schedariu di volu. Pudete accelerà u prucessu d'adattazione di u vostru clock biologicu aghjustendu u vostru sonnu è l'ore di travagliu secondu u tempu di u paese chì andate, è pudete compie u vostru viaghju senza jet lag.

  • Pruvate di dorme in l'aviò

Sè vo site per ghjunghje in u vostru paese di destinazione durante u ghjornu, pudete riposà u vostru corpu è a mente per piglià brevi siesta in u pianu. Cusì, pudete aspittà u tempu di dorme secondu a nova ora locale è adattà à a diferenza di u tempu più facilmente.

  • Manghjate ligeramente prima è durante u volu

Per evità u jet lag, pudete attentu à a vostra nutrizione prima è durante u vostru viaghju è pruvate à stà fisicu attivu. Manghjendu una dieta ligera è sana è l'eserciziu di u corpu cù esercizii simplici furnisce successu à riduce l'effettu di jet lag. Cunsumà assai acqua invece di bevande chì cuntenenu stimulanti cum'è a cafeina in l'aviò, è pigliate uni pochi di passi di minuti eccettu per l'atterrissimu è u sbarcu aiutanu à prevene u prublema di jet lag.

  • Esce è move finu à l'ora di dorme

Unu di i modi più efficaci per abituà à l'ora locale dopu un volu hè di mantenevi occupatu finu à l'ora di dorme in u vostru destinazione. Se u vostru aviò hà sbarcatu in u ghjornu o à a sera, ùn lasciate micca dorme per un pocu riposu. Invece, vai fora, apprufittate di u sole, impegnà in attività fisiche è aspettate l'ora di dorme. L'aria aperta hè sempre assai efficace per evità u jet lag. In questu modu, pudete aspittà à a sera per mantenevi occupatu, è pudete riduce u risicu di jet lag dorme à 21.00:XNUMX à u più prestu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*