U Ponte Rossu è u Ponte Akçalar nantu à a Strada Kağızman sò aperti à u serviziu cù una Cerimonia

U Ponte Rossu è u Ponte Akçalar nantu à a Strada Kağızman sò aperti à u serviziu cù una Cerimonia

U Ponte Rossu è u Ponte Akçalar nantu à a Strada Kağızman sò aperti à u serviziu cù una Cerimonia

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu investitu 19 miliardi di lire in l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di Kars in l'ultimi anni 7, è hà dettu chì u Ponte Rossu è u Ponte Akçalar sò ancu prughjetti stradali assai impurtanti chì sò stati implementati. Nutendu chì cù questi prughjetti, anu stabilitu un accessu alternativu più veloce è più còmode à e porte di cunfini in e pruvince di Ardahan, Iğdır è Ağrı, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu cuntribuitu à aumentà u voluminu di u cummerciu cù i paesi vicini".

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu hà assistitu à a ceremonia di apertura di u Ponte Rossu è u Ponte Akçalar in Kars. Rimarchendu chì Kars, situatu nantu à a strada di a Seta, hà un postu impurtante cù i so valori storici è culturali, è ancu u turismu invernale in Sarıkamış è Laghi Çıldır, chì sò diventati i simboli di a cità, Karaismailoğlu hà dettu: "Kars, chì hè divintatu una destinazione turistica impurtante cù l'effettu di l'Eastern Express. À u listessu tempu, cunnetta u nostru paese à u Caucasu. U nostru Touristic Eastern Express, chì avemu fattu una pausa per via di a pandemia, principia di novu i so voli. U primu volu da Ankara à Kars serà u 15 dicembre. U nostru trenu parterà da Kars u venneri 17 dicembre. L'Eastern Express, chì serà custituitu solu di vagoni di dorme è di pranzu, seranu disposti duie volte à settimana. A nostra rotta Ankara-Kars, induve 37 mila passageri anu viaghjatu da u so primu viaghju, hè mostrata cum'è una di e 4 più belle rotte di treni in u mondu. Cù stu serviziu, faremu una cuntribuzione significativa à a rinascita di u turismu invernale in a regione. Permetteremu dinò à i nostri ghjovani di cunnosce sta geugraffia antica è a nostra cultura antica, da livante à punente, cù un viaghju cunfortu.

PONTI ROSSU È PONTI Akçalar sò prughjetti d'autostrada assai impurtante

"A nostra regione, chì furnisce l'accessu à cinque porte di fruntiere aperte à i paesi vicini, cum'è Georgia, Armenia è Repubblica Autònoma Nakhchivan, hè ancu impurtante in quantu à cunnetta a Regione Orientale di u Mari Neru à a Linea Tetek di u Nordu nantu à l'asse Nord-Sud". hà dettu u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, è hà continuatu cusì:

"Semu cuscenti di u valore di ogni prughjettu chì rinfurzà a reta di trasportu di Kars. Per quessa, cuntinuemu à travaglià nantu à una basa di serviziu 7/24 per implementà l'investimenti di trasportu è di cumunicazione unu per unu chì mantenenu a struttura crescente di a nostra cità è sustene u so sviluppu. U Ponte Rossu è i Ponti Akçalar, chì avemu da inaugurà, sò ancu prughjetti d'autostrada assai impurtanti realizati in questu cuntestu. Comu sapete, una parte di Kars-Selim Junction - Kağızman Road resta in u bacinu di l'acqua di a diga per via di i travaglii di u prugettu Trout Dam realizatu da DSI in Kars Stream. Avemu permessu di attraversà sta sezione cù u Ponte Rossu, chì avemu custruitu cù una lunghezza di 507 metri. Grazie à u Ponte Rossu, chì servirà cum'è una strada unica cù un revestimentu di mistura calda bituminosa, avemu aumentatu u standard di strada in a sezione di l'autostrada di l'area di u lavu Alabalık Dam è stabilitu un flussu ininterruttu di trafficu. Avemu rinnuvatu ancu u ponte Akçalar, à u chilometru 11,4 di a strada Kars-Susuz Junction-Arpacay, postu chì ùn hà micca cunfurmatu cù i normi fisichi è geomettichi. U nostru ponte di 75 metri di longu, custruitu à l'est di a strada, servirà a nostra ghjente cun un revestimentu di mistura bituminosa calda ".

Avemu cuntribuitu à incrementà u voluminu di u cummerciu cù i paesi vicini.

Apuntendu chì l'ultimu scopu di u so travagliu hè di rinfurzà ancu u cummerciu è u turismu cù una cunniscenza superiore di u serviziu, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì stu putere aumenta ancu u livellu di benessiri tornandu à l'ecunumia di u populu è u paese cum'è valore aghjuntu. Nutendu chì cù questi prughjetti, anu stabilitu un accessu alternativu più veloce è più còmode à e porte di cunfini in e pruvince di Ardahan, Iğdır è Ağrı, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu cuntribuitu à aumentà u voluminu di u cummerciu cù i paesi vicini. Inoltre, a strada serà accurtata di 72 chilometri cù a fine di i travaglii di migliione in corso nantu à a sezione di 37,6 chilometri di a strada Kars-Kağızman di 3,7 chilometri, nantu à quale si trova ancu u Ponte Rossu. Cusì, un totale di 7,5 milioni di TL seranu salvate annu, 3 milioni di TL da u tempu è 10,5 milioni di TL da l'oliu di carburante, è l'emissioni di carbone seranu ridutte da 147 tunnellate.

AMU INVESTITI 7 MILIARDI TL IN INFRASTRUTTURA DI TRANSPORTE E COMMUNICAZIONE DI KARS

Dichjarà chì u forte sustegnu datu à elli hè assai preziosu è chì cuntinueghjanu u so travagliu per aumentà u benessere di i citadini, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Perchè per noi; "U serviziu à e persone hè serviziu à Diu". In u nostru mottu, ùn ci hè altru scopu chè serve a nostra nazione. Aghjunghjemu a vitalità à a produzzione, l'impieghi, u cummerciu, a cultura, l'arti è a vita di l'educazione cù i nostri prughjetti in corso in tutta a Turchia. Ùn avemu mai scurdatu chì in stu paese a nazione hè u maestru è u putere puliticu hè u servitore. Avemu datu à a nazione ciò chì avemu pigliatu da a nazione. Tagliamu l'affittu, avemu apertu i cantieri. In l'ultimi 19 anni, avemu investitu 7 miliardi TL in l'infrastruttura di trasportu è cumunicazione di Kars. In Kars, avemu allargatu e strade divise, chì eranu solu 2003 chilometri in u 22, à 273 chilometri oghje. Ùn ci era micca una strada di 1 chilometru coperto cù BSK quì. Avemu custruitu esattamente 378 chilometri di strade asfaltate BSK ", disse.

AMU FATTU KARS UN CENTRU PER TRASPORTU COMBINU

"Avemu implementatu è facemu assai investimenti per u sviluppu di u trasportu ferroviariu in Kars è ancu in l'autostrade". Utilizendu e so dichjarazioni, u Ministru Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Avemu fattu Kars un centru in u trasportu cumminatu. Apertura a linea di Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars u 30 d'ottobre di u 2017, avemu creatu u più curtu, vale à dì u corridore cummerciale più vantaghju chì unisce a Cina à Londra. Un serviziu hà purtatu altri. L'industria logistica avia bisognu di un centru in Kars per l'almacenamiento è a distribuzione di e carichi chì venenu attraversu stu corridor cummerciale. Avemu da travaglià subitu. Avemu custruitu Kars Logistics Center cù una capacità di trasportu di 412 mila tunnellate è una zona logistica di 400 mila metri quadrati è hà permessu di inizià a so attività cummerciale. Avemu ancu purtatu à Kars un novu aeroportu cù una architettura contemporanea è estetica chì cunvene. Avemu aumentatu a capacità di passageru à 3,5 milioni annu. U trafficu di passageri, chì era 2003 mila in u 54, hè aumentatu à 2020 mila 381 in u 123 malgradu a pandemia.

HÈ UNA ECONOMIA FORTE CHE NI PIGLIA A TESTA CONTRÀ A PRESSIONI ESTERNE

Indispensendu chì l'infrastruttura è i prughjetti sò indispensabili per una forte ecunumia, u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu: "Hè una forte ecunumia chì renderà a nostra Republica è a nostra indipendenza naziunale permanente, è chì ci mantene dritti di fronte à l'esterno. pressioni. L'infrastruttura è i prughjetti sò indispensabili per una ecunumia forte. Ùn pudemu micca scurdà di u dannu fattu à stu paese in u passatu da quelli chì circulavanu dicendu "Seremu halal", nè ùn ponu dumandà l'ambasciatori è i paesi stranieri per piglià una pusizione contru à Turchia oghje. Sti pirsuni daranu a lezziò necessaria in 2023 à quelli chì suscitanu l'azzione in ogni prughjettu. U nostru paese ùn hà micca un minutu da perde. Avemu da travaglià, pruduce, sviluppà è elevà u benessiri di a nostra nazione ancu più altu da a realizazione di parechji altri prughjetti. Per questu mutivu, implementemu e nostre pulitiche di trasportu è infrastruttura naziunale cun una cunniscenza chì sustene u putere ecunomicu è puliticu di u nostru paese. Mostremu u nostru amore per a nostra patria micca cù parolle, ma cù u travagliu, u travagliu è i prughjetti ".

PER PREPARA TURCHIA PÀ L'AVVENU, ABBRACCIAMU TUTTI U NOSTRE PAESE CUN INVESTIMENTI GIGANTI.

Rimarchendu chì l'impurtanza di Turchia, chì hè stata a geugrafia più attrattiva per l'insediamentu di parechje civilizazioni in tutta a storia cù a so situazione strategica, hà aumentatu ancu più cù investimenti, prughjetti è servizii pianificati è implementati cù a mente di u statu, Ministru di Trasportu Karaismailoğlu hà dettu: "Cù enormi investimenti per preparà a Turchia per u futuru, tuttu u nostru paese hè quasi cum'è un ricami. Kars ùn hè più u vechju Kars. Cum'è ogni pruvincia, distrittu, paese in Turchia. Hè digeritu u cambiamentu, u sviluppu è u rinnuvamentu; ottene megliu; Ci hè avà un Kars chì hè entusiasmu per u futuru vicinu, induve "u mondu cunnetta à Turchia". Avemu largamente risoltu u prublema di l'infrastruttura di Turchia chì dura dapoi anni. Avemu trasfurmatu Turchia in un corridor internaziunale in ogni modu di trasportu trà l'Asia, l'Europa, l'Africa di u Nordu, u Mediu Oriente, u Caucasu è u Nordu di u Mari Neru. Avemu pigliatu a nostra lunghezza di l'autostrada divisa in tuttu u paese da 6 chilometri è l'aumenta à 100 chilometri. E muntagne eranu impenetrable; Avemu attraversatu i vaddi cù ponti è tunnel. Avemu aumentatu a nostra lunghezza totale di u tunnel da 28 chilometri à 402 chilometri. Finu à u 50, avemu rinnuvatu tutte e nostre ferrovie, chì eranu intaccate per 632 anni. Aprendu a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, avemu furnitu una cunnessione ferroviaria ininterrotta da l'Asia à l'Europa.

A TURCHIA, SATISFATTA DI QUELLU L'HETTA DATA, hè VECCHIA

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu fattu a compagnia aerea u modu di a ghjente è chì anu righjuntu u cima in l'aviazione globale, è hà finitu u so discorsu cusì:

"Cù l'Aeroportu di Istanbul, chì avemu apertu cù una grande capacità u 29 ottobre 2018, in l'anniversariu di a nostra Republica, avemu fattu u nostru paese u centru di l'aviazione internaziunale. Avemu righjuntu u cima in l'aviazione globale. Ricurdativi, "Chì hè u bisognu di l'aeroportu di Istanbul?" dicianu. Oghje, si tacenu di fronte à i rializazioni di u nostru aeroportu. Una obiezione simile. Allora successi, silenziu di fronte à i rializazioni. Avemu vistu assai stu filmu. I prughjetti di trasportu più impurtanti di u mondu Marmaray, Tunnel Eurasia, Ponte Yavuz Sultan Selim, Ponte Osmangazi, Autostrada Istanbul-Izmir hà dimustratu a stessa attitudine. Prima protesta, poi silenziu. Semu spalla à spalla cù a nostra nazione. Li ascoltemu, li capiscenu, è determinamu i bisogni di u nostru paese in cunseguenza. Essendu cuntentu di ciò chì hè stata datu, Turchia hè assai vechja. Ùn avemu micca intenzione di cumprumette e nostre pulitiche di putenza "testa" chì mantenemu dapoi 19 anni micca solu contr'à e forze interne, ma ancu contr'à e forze esterne ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*