I Piani d'Affari di Channel Istanbul sò Preparati

I Piani d'Affari di Channel Istanbul sò Preparati
I Piani d'Affari di Channel Istanbul sò Preparati

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà esaminatu u situ di custruzzione di u ponte di Sazlıdere, chì furnisce u trasportu trà Başakşehir-Kayaşehir-Bahçeşehir, chì hè in custruzzione in u scopu di u Prughjettu di u Canal Istanbul. Enfatizendu chì u Ponte Sazlıdere hè u primu ponte custruitu in u scopu di Kanal Istanbul, Karaismailoğlu hà sottolineatu chì u Prughjettu Kanal Istanbul hè un prughjettu di trasportu internaziunale è di sviluppu regiunale oltre e discussioni di ogni ghjornu. Dichjarà chì anu preparatu i piani di operazione di Kanal Istanbul pigliandu l'opinioni di l'attori di u settore, Karaismailoğlu hà dettu: "Canal Istanbul hè una mossa strategica chì emerge in cunfurmità cù i sviluppi tecnologichi è ecunomichi in u mondu è in u nostru paese, l'ecunumia cambiante. e tendenze è i bisogni crescenti di u nostru paese in quantu à l'infrastrutture di trasportu ".

Facendu una dichjarazione dopu à l'esaminazioni, Karaismailoğlu hà dettu: "U Canale d'Istanbul cumpiendu un compitu impurtante in a creazione di un sistema di trasportu sustenibile di nova generazione. 204 scientisti anu participatu à studii di ingegneria. Cù Kanal Istanbul, u rolu di Turchia in u trasportu marittimu serà rinfurzatu; U Mari Neru diventerà un lavu cummerciale. U nostru paese uttene una parte più grande di i corridori di trasportu internaziunale è logistica è ghjucà un rolu più attivu in u cummerciu glubale. L'aeroportu di Istanbul, l'autostrada di Marmara di u Nordu, i porti cummerciale, e cunnessione ferroviaria, e basi logistiche è Kanal Istanbul, unu di i più grandi prughjetti in u mondu, cunnetta u mondu à a Turchia.

Ricordendu chì anu iniziatu a custruzzione di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, cumpresu u Ponte Yavuz Sultan Selim, in 2013, Karaismailoğlu hà dettu chì e sezioni Odayeri-Paşaköy, Kınalı-Odayeri è Kurtköy-Akyazı sò state cumplette in tappe in parechji tempi. Spieghendu chì un veiculu chì entra da Kınalı pò viaghjà 400 chilometri attraversu Istanbul, Yavuz Sultan Selim Bridge, Kocaeli, Sakarya è ghjunghje à Akyazı senza lascià l'autostrada, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà fattu e seguenti valutazioni:

"Avemu apertu a sezione trà Hasdal-Habipler-Başakşehir Junction, chì include u Tunnel Cebeci, chì hè u tunnel autostradale più longu in Istanbul cù una lunghezza di 4005 metri è u tunnel autostradale più largu in Turchia cù 4 corsie, u 21 di maghju 2021, è cunnessu à l'Habipler Junction è a Old Edirne Asfaltı Street. Avemu integratu Arnavutköy in u nordu, Sultangazi è Gaziosmanpaşa in u sudu, Hasdal Junction è a 2nd Ring Road esistente in a località Alibeyköy-Hasdal. Avemu facilitatu u trasportu di veiculi chì venenu da a direzzione di u Ponte Fatih Sultan Mehmet utilizendu a 2a Strada Anulare à Sultangazi, Arnavutköy, Başakşehir, Kayaşehir è Başakşehir Çam è Sakura City Hospitals è a regione İkitelli OIZ, chì sò zone densamente populate di Istanbul. Avemu creatu una nova alternativa di trasportu veloce, còmode è sicura trà Hasdal Junction, chì hà u più altu volume di trafficu di a 2nd Ring Road, è Mahmutbey West Junction. Avemu impeditu a perdita di carburante è di tempu causata da l'attesa in u trafficu, soprattuttu evitendu lunghe fila di veiculi durante l'ora di punta ".

CRESCE E SVILUPPENDU OGNI GIORNU, I BISOGNI DI TRASPORTU DI ISTANBUL CRESCENU

Per d 'altra banda, u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, enfatizendu chì i bisogni di trasportu di Istanbul, chì cresce è si sviluppanu ghjornu per ghjornu, sò in crescita, "Per risponde à i bisogni di trasportu di Istanbul cun un approcciu pianificatu; Avemu inclusu e sezioni Başakşehir, Ispartakule è Hadımköy di l'Autostrada Marmara di u Nordu. A lunghezza tutale di l'Autostrada di Marmara di u Nordu ghjunghjerà à 45 chilometri cù a sezione Başakşehir-Ispartakule-Hadımköy-Nakkaş di 445 chilometri. Nantu à a strada Başakşehir-Bahçeşehir-Hadımköy Nakkaş, chì avemu esaminatu nantu à l'Autostrada Marmara di u Nordu; Furneremu una cunnessione diretta via Hasdal-Habipler - Başakşehir Junction. Averemu creatu un novu asse di trasportu in a direzzione est-ovest trà l'insediamenti cum'è Başakşehir- Kayaşehir- Ispartakule- Bahçeşehir-Hadımköy è e zone industriali in questa vicinanza. Cusì, u trafficu pesante in Mahmutbey Junction, u puntu cù u trafficu più pesante in Istanbul, serà alleviatu un pocu ".

A CONNESSIONE À L'AUTISTA ISTANBUL-EDIRNE SERA PRUNITA

Nutendu chì i cunduttori chì entranu da Hasdal seranu reintegrati ininterrottamente cù l'autostrada di Marmara di u Nordu in Hadımköy sopra u ponte di u Canale Alibeyköy-Habibler-Başakşehir-Sazlıbosna-Bahçeşehir (Ispartakule), Karaismailoğlu hà dettu: "Dintra a Başakşehir-Hadımköy, ci hè 1 Tendımköy. Ponte Inclinatu, vale à dì u Canale. Ci hè 7 strutture d'arte in totale, cumpresu u Ponte di Istanbul Sazlıdere, 15 viadutti, 21 ponti, 10 passaggi superiori, 59 passaggi sotterranei è 113 canali. Inoltre, 1 Centru di Operazione di Mantenimentu di Ponte è 1 Centru di Operazione di Mantenimentu di l'Autostrada seranu custruiti in u scopu di u prugettu.

Karaismailoğlu, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à a sezione Başakşehir-Bahçeşehir-Hadımköy, hà continuatu cusì:

"L'autostrada di u Marmara di u Nordu, a cui custruzzione hè stata finita prima, parte da u Nakkaş Junction è passa per u Canale Istanbul Sazlıdere Bridge, da u sudu di a diga di Sazlıdere, dopu à u nordu di l'insediamenti Yeşilbayır è Deliklikaya à l'est. A strada di l'autostrada furnisce u trasportu à u Stadiu Olimpicu, Kayaşehir è Çam Sakura City Hospital via u City Hospital Junction. Dopu avè attraversatu a Valle di l'Acqua di Başakşehir cun un ponte apposta, finisce per cunnette à a Junction Başakşehir di l'Autostrada di Marmara Nord. Inoltre, una cunnessione serà furnita à l'autostrada Istanbul-Edirne TEM (O-3) in e regioni di Karaağaç è Ispartakule ".

PREPARAMU I PIANI OPERATIVI DI KANAL ISTANBUL

Sottulineendu chì a struttura più impurtante di a sezione Başakşehir-Hadımköy hè u Canale Istanbul Sazlıdere Bridge, u Ministru di i Trasporti è l'Infrastruttura Karaismailoğlu hà dettu chì u ponte hè statu custruitu cum'è un tipu di sospensione inclinata allungata è longa. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u ponte hè statu cuncepitu cù corsie 2 × 4 è una larghezza di ponte di 46 metri.

"U ponte, chì hà una span media di 440 metri è una span laterale di 210 metri, hà duie torri cù una altezza di 196 metri in geometria di diamante. U ponte di Sazlıdere, chì hè longu 860 metri cù a so campata media è duie laterali, averà una portata di 1618 metri inseme cù i viadutti di avvicinamentu. I travaglii di custruzzione di a nostra autostrada è di u nostru ponte cuntinueghjanu guadagnendu rapidità cù ogni ghjornu chì passa. U nostru Ponte, chì furnisce u passaghju di a Diga di Sazlıdere, hà ancu a caratteristica di esse u primu ponte custruitu in u scopu di Kanal Istanbul. U nostru secondu passu in Kanal Istanbul hè un altru passu di trasportu; Halkalı-A parte di partenza di a linea di Trenu Kapikule High Speed ​​​​, Halkalı- Cumincemu ancu a seccione di treni à alta velocità trà Ispartakule. Staremu a fundazione quì in un futuru vicinu. Mentre implementemu e strutture necessarie di Kanal Istanbul una per una in u pianu è u prugramma, da l'altra parte, preparemu i piani di operazione di Kanal Istanbul pigliendu l'opinioni di i nostri attori di u settore ".

U CANALE ISTANBUL hè una mossa strategica

Karaismailoğlu hà dettu: "Apremu a porta à una nova era in u settore di u trasportu è u campu marittimu cù Kanal Istanbul" è hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Kanal Istanbul hè una mossa strategica chì emerge in cunfurmità cù i sviluppi tecnologichi è ecunomichi in u mondu è in u nostru paese, i tendenzi ecunomichi cambianti è i bisogni crescenti di u nostru paese in termini di infrastrutture di trasportu. Channel Istanbul, u prugettu di visione di Turchia in ogni aspettu da a sicurità à u cummerciu, da a vita à l'ambiente, serà messu in serviziu di u nostru paese cum'è una via navigabile alternativa in Marmara, a locomotiva di a regione Eurasiatica. Quandu tutti i corsi d'acqua in u mondu sò esaminati, ùn ci hè nisuna altra via d'acqua chì passa per a densa populazione cum'è u Bòsforu. U Bosforu hè diventatu più periculosu ogni annu in quantu à i risichi di u trafficu di navi. U numaru annu di traversate di navi, chì era 100-3 mila 4 anni fà, hè aumentatu à più di 40 mila oghje. U tempu mediu di attesa in u Bosforu hè di circa 14,5 ore per ogni nave. Stu periudu pò piglià qualchì volta 3-4 ghjorni o ancu una settimana secondu u trafficu di a nave è e cundizioni climatichi è qualchì volta secondu l'accidentu o malfunzione. Hè per quessa chì ci sò centinaie di navi chì aspettanu per passà u strettu in u Mari di Marmara ogni ghjornu. In questu quadru, a pianificazione di un corridor di transitu alternativu à u Bosforu hè diventata obligatoria è u Prughjettu Kanal Istanbul hè statu implementatu ".

TRUVANU DI COSTRUIRE UN MURU DAVANTI A TURCHIA

Sottulineendu chì Turchia hè estremamente vantaghju in quantu à a so situazione, cunziddi l'impurtanza di u cuncettu di u tempu in u cummerciu mundiale, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu chì anu utilizatu stu vantaghju in u modu più currettu. Indittendu chì u Prughjettu Kanal Istanbul hè un prughjettu internaziunale di trasportu è sviluppu regiunale oltre e discussioni di ogni ghjornu, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu:

"Avemu dettu stu fattu nantu à Kanal Istanbul à u mondu sanu à u 12u Cunsigliu di Trasportu è Comunicazione chì avemu tenutu in uttrovi. Avemu spartutu cù tutti i fatti quantu hè impurtante Kanal Istanbul per a Turchia è per tutti i paesi chì utilizanu u Strettu Turcu. Anu capitu l'impurtanza di stu prughjettu, ma sfurtunatamenti quelli di l'uppusizione di u nostru paese ùn l'anu micca. O ùn volenu micca capisce. Pruvanu di custruisce un muru davanti à a Turchia, chì si sviluppa, si rafforza è hà una parolla in u mondu. Avemu fattu e cose ghjusti per u nostru paese finu à avà, è a faremu di novu. Da una banda, noi, chì vede u serviziu à u publicu cum'è un serviziu à a diritta, è da l'altra banda, quelli chì volenu trascinà Turchia in u turbulu di fallimentu cù quadri senza qualificazione. Da una banda, noi, cù u sustegnu è a vulintà di u nostru populu, pruducia prughjetti chì purteranu Turchia in u futuru è ghjunghje sin'à i so scopi, è da l'altra banda, quelli chì minaccianu i prughjetti di successu è investitori. Da una banda, noi, chì strive per salvà u Canal Istanbul è u Bosforu da ogni tipu di disastri, da l'altra banda, scrivite lettere à l'imbasciadore di i paesi stranieri chì ùn anu micca voce in questa materia, disregarding a salvezza di a vita di u Bòsforu è i milioni intornu. In ogni casu, anu da sapè assai bè chì mentre avemu travagliatu assai per u nostru paese, ùn valoremu micca e polemiche di ogni ghjornu. Di sicuru, a nostra nazione vede assai bè quelli chì portanu l’acqua è quelli chì rompenu a brocca ».

Karaismailoğlu hà dettu: "Ognunu di i nostri investimenti, inseme cù l'impieghi in custruzzione, quandu sò finiti è messi in serviziu, aghjunghjenu vitalità à l'ecunumia di a regione è di u paese, inseme cù parechji settori".

Karaismailoğlu, Ministru di i Trasporti, hà cunclusu e so parolle dicendu: "Continueremu à stabilisce una infrastruttura di trasportu è di cumunicazione chì hè sensibile à e persone, l'ambiente è a storia, cù i principii di trasparenza, participazione è spartera, focu annantu à l'integrazione regiunale è glubale. ."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*