Karaismailoğlu: Aumenteremu a quota d'investimentu ferroviariu à 2023 per centu in 63,4

Karaismailoğlu: Aumenteremu a quota d'investimentu ferroviariu à 2023 per centu in 63,4
Karaismailoğlu: Aumenteremu a quota d'investimentu ferroviariu à 2023 per centu in 63,4

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà enfatizatu chì aumenteranu a quota d'investimentu ferroviariu à u 2023 per centu in u 63,4, è hà dettu chì travaglianu per pruduce almenu 80 per centu di i veiculi di u sistema ferroviariu è i sub-cumpunenti cù strutture domestiche è naziunali. Dichjarà chì un totale di 313,7 chilometri di sistema ferroviariu urbanu hè statu custruitu da u ministeru, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu cuntribuitu 4 miliardi TL à l'ecunumia turca cù i 7 prughjetti di metro chì avemu realizatu in 22 pruvince. Attualmente, avemu 6 prughjetti in custruzzione in altre 10 pruvince. Quandu sti prughjetti sò finiti, risparmieremu 10,8 milioni d'ore di tempu è 146 mila tunnellate di carburante, è cuntribuiscemu 136 miliardi TL à a nostra ecunumia ".

Dichjarà chì anu furmatu a visione futura di Turchia, chì a faccia hè stata illuminata da l'investimenti fatti in u campu di u trasportu è di a cumunicazione, per 19 anni, mantenendu u pulsu di u mondu è seguitendu da strettu i sviluppi tecnologichi, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu dettu. vede chì e ferrovie sò state trascurate per quasi una mità di seculu prima di u 2003, è ùn sò micca stati martellati unghie. Tuttavia, u nostru travagliu ùn hè micca di trattà cù a literatura di negligenza è lagnanza. Avemu cunsideratu e ferrovie cum'è una pulitica statale da u 2003 è l'avemu determinatu cum'è un settore prioritariu ".

Nutendu chì anu cunfirmatu sta impurtanza à e ferrovie cù e decisioni pigliate in u "Summit Ferroviario Turcu" tenutu in Istanbul trà u 21 è u 23 d'ottobre 2020, Karaismailoğlu hà dettu chì cù u 12u Cunsigliu di Trasportu è Comunicazione tenutu in uttrovi, anu rinfurzatu sia l'impurtanza data à a ferrovia è a visione in u campu di u trasportu è a cumunicazione.

AMU INVESTITI 19 BILLION TL IN RAILWAYS IN 222 YEARS

Spieghendu chì pianificanu u futuru inseme cù tutti i rapprisentanti di u settore, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Avemu principiatu una nova svolta in e ferrovie per chì l'uppurtunità furnite da a situazione geografica di u nostru paese, chì face cum'è un ponte trà l'Asia è l'Europa, ponu trasfurmà in vantaghji ecunomichi è cummirciali. Cunnettendu e nostre linee ferroviarie à porti, aeroporti è centri logistichi, avemu trattatu e nostre ferrovie cun un novu approcciu adattatu per u trasportu cumminatu. Cù i nostri prughjetti, avemu previstu di fà u trasportu ferroviariu cuntribuisce à l'ecunumia micca solu nantu à a linea est-ovest, ma ancu trà e nostre coste nord-sud. In l'ultimi 19 anni, avemu investitu 222 miliardi di Lire dendu a parte di u leone à e ferrovie. Mustafa Kemal Atatürk, u fundatore di a nostra Republica; Sò stati noi chì avemu cura di u mottu « I Ferrovii portanu speranza è prusperità » è a visione di a Republica « Tesse a nostra patria cù e rete di ferru ». Quelli chì anu sviluppatu sta visione di novu sò stati abbastanza furtunati per noi di pianificà è cumincianu à piglià passi per custruisce un futuru ecologicu, sustenibile è senza carbonu in a riforma ferroviaria di Turchia ".

A TURCHIA hè u locu cintrali di 67 paesi

In riferimentu à u quadru disegnatu specificamente per a ferrovia in u scopu di u 12u Cunsigliu di Trasportu è Comunicazione, Karaismailoğlu hà dettu chì a Turchia hà solu 4 ore di tempu di volu, 1 miliardi 650 milioni di persone vivenu, 38 trilioni di dollari di Produttu Naziunale Grossu è 7 trilioni di 45 miliardi di dollari. u volume di cummerciu di dollari, hà dettu chì i paesi 67 sò ancu in a pusizione centrale. "Cù a missione chì sta pusizioni strategica impone à noi, u nostru paese; Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i cuncetti di digitalizazione, ambiente, sustenibilità è decarbonizazione sò u focu di i passi fatti per ghjunghje à i miri. Ricordendu chì anu publicatu ancu u Pianu d'Azzione Naziunale di Green Deal per u Green Deal, chì hà da scopu di fà di l'Europa u primu cuntinente neutru per u clima per u 2050, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "In u quadru di u pianu d'azzione, trasportu sustenibili è intelligente, verde. pratichi portu marittimi è verdi Avemu u scopu di sviluppà u trasportu ferroviariu. Grazie à sta scuperta, chì hè u risultatu di a gestione è a cunniscenza pulitica di i guverni di u Partitu AK; I cuncetti di carica, dati è persone sò avà evaluati separatamente sottu à l'intestazione di logistica, mobilità è digitalizazione; L'approcciu di trasportu è cumunicazione di u futuru sò pensati in questu quadru ".

AMU SINTU L'OPINIONI LEADERS MENTRE DETERMINAMU A ROADMAP

Sottu a dirigenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli cuntinueghjanu i so sforzi per ghjunghje l'obiettivu di "Forte, Grande Turchia" è per avè u nome di Turchia scrittu trà e prime 10 economie di u mondu, è hà fattu e seguenti valutazioni:

"Mentre determinà a nostra roadmap; Prima di tuttu, avemu ascoltatu i rapprisentanti di u settore lucali è stranieri è i capi d'opinioni. Avemu statu in favore di un accostu participativu mentre preparanu l'infrastruttura per i passi chì Turchia farà per sviluppà a so sfera d'influenza micca solu in i so cunfini, ma ancu in a so regione. Avemu determinatu sta tavula cù "a saviezza cumuna". Più di 500 accademichi, rapprisentanti di l'ONG, rapprisintanti di u settore privatu è i nostri amichi in istituzioni è urganisazioni pubbliche, ciò chì deve esse fattu per a Turchia per avè una infrastruttura di trasportu è di cumunicazione sustinibili; "gestione finanziaria, efficienza energetica, sustenibilità ambientale è suciale, guvernanza, beni umani è educazione, qualità è efficienza, sicurità è sicurità, tecnulugia è innuvazione è legislazione", in 5 settori, in particulare ferroviari, cumunicazione, aria, autostrada è via marittima. sottu à i tituli.

FAREMU TCDD UNA DI L'IMPRESE PIÙ PREFERITE DI U MONDU.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì questi temi, chì sò chjamati "Zone Politiche di Base", sò incarnati in i settori di a digitalizazione, a mobilità, a logistica, chì sò i temi focus di u Cunsigliu, è 5 obiettivi specifichi à 470 settori, è chì ci sò quattru principali. obiettivi fissati per TCDD. Karaismailoğlu hà dettu: "Seremu a marca di trasportu più affidabile in Turchia è a marca ferroviaria chì porta u più merci è passageri in Europa. Cù e linee espresse, averemu l'esperienza di punta in Europa è e linee di turismu orientate à a cultura. Stabbiliremu un mudellu mudernu di Gestione di Relazioni cù i Clienti basatu annantu à a satisfaczione di i clienti. Ùn seremu mai cuntentu di e nostre ferrovie, cum'è ùn simu mai soddisfatti di ciò chì avemu in ogni sughjettu, in ogni modu di trasportu. Averemu questi 4 scopi basi è fà TCDD, una di l'istituzioni più arradicate di u nostru paese, una di e imprese più populari in u mondu.

Hè TARGET DI PRODUCE ALMENU 80 PERCENT OF VEHICLES DI SISTEMA FERROVIARI È SOTTCOMPONENTI CU FACILITÀ DOMESTICHE È NAZIALI.

Attraversu l'attenzione à i passi da fà in u settore ferroviariu in u cortu termini, Karaismailoğlu hà listatu i miri di seguente:

"Sviluppà l'industria ferroviaria naziunale, aumentà u sustegnu à i prughjetti di R&D è tecnulugia necessarii da u settore, è implementà cù a cooperazione di TÜBİTAK, istituzioni scientifiche, u settore privatu è l'università, per furnisce cunnessione di linea di junction à i centri logistichi. , fabbriche, industria, OIZ è porti.lunghezza à 580 km, ottene un mudellu mudernu di gestione di relazione cù i clienti basatu nantu à a satisfaczione di i passageri, creanu novi rotte culturali è turistiche, preparanu u Pianu d'Azione per l'Energia Ferroviaria è u Cambiamentu Climaticu è determinanu è implementendu strategie per riduce u carbonu. emissioni, tenendu in contu di u Pianu Maestru di Logistica Sviluppà mudelli di cummerciale per aumentà l'efficienza è a produtividade di i centri, pruducia veiculi di u sistema ferroviariu è sub-cumpunenti cù almenu 80 per centu risorse domestiche è naziunali, aumentendu a tarifa di trasportu di merci ferroviaria in u trasportu terrestre à 11 per centu. Avemu da travaglià per voi ".

À MEDIU TERMINE, A LUNGHEZZA FERROVIA SERA AUMENTATA À 21 KILOMETRI

Spieghendu chì sti passi seranu sustinuti da i passi previsti per esse implementati à mediu termini, Karaismailoğlu hà nutatu chì a continuità di l'approcciu riformista in e ferrovie serà assicurata. In riferimentu à l'ubbiettivi à mediu termine, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dettu chì u "Sistema di Segnale Naziunale" sviluppatu duverebbe esse diffusatu facendu una marca, aumentendu a rata di e linee signalate da 65 per centu à 90 per centu, TCDD Taşımacılık A. Ş. Aumentà a quantità annuale di merchenzie trasportata da TCDD à 50 milioni di tunnellate, facendu TCDD a marca di trasportu più affidabile in Turchia, preparendu u Pianu d'Azione per l'Energia Ferroviaria è u Cambiamentu Climaticu, determinendu è implementendu strategie per riduce l'emissioni di carbone, aumentendu a lunghezza di a linea ferroviaria. à 21 mila chilometri 130. Ellu disse chì travagliaranu per sguassà TCDD è facenu a marca chì porta a più carica è passageri in Europa.

AMU AUMENTU A COTA D'INVESTIMENTU DI FERROVII À 48%

Sottulineendu chì l'obiettivu prioritariu determinatu à longu andà hè di aumentà a lunghezza di a linea ferroviaria à 28 mila 590 chilometri, Karaismailoğlu hà enfatizatu chì hè unu di l'agende più impurtanti per riduce l'emissioni da a ferrovia da almenu 2035% cumparatu cù 1990. da 75. Sottulineendu chì anu custruitu un totale di 2003 mila 213 chilometri di novi linee, 2 chilometri di i quali eranu YHT, dopu à 115, Karaismailoğlu hà dettu:

"Avemu allargatu a nostra rete ferroviaria à 12 chilometri. Avemu rivisionatu è rinnuvatu tutte e ferrovie chì sò state intaccate da 803 anni. 50 per centu di e nostre linee signalate per aumentà l'efficienza è a sicurità in a ferrovia; Per d 'altra banda, avemu aumentatu e nostre linee elettriche da 172 per centu. In u 180, avemu aumentatu a quota d'investimentu di e ferrovie da 2003 per centu à 33 per centu. Di sicuru, ùn saremu micca soddisfatti di questu, aumenteremu a quota d'investimentu ferroviariu à u 48 per centu in 2023. Avemu introduttu u nostru paese à a gestione YHT, chì hè u nostru sognu di mezu seculu. A linea di treni d'alta velocità Ankara-Eskişehir, chì hà iniziatu u primu serviziu in u 63,4, hè stata seguita da e linee Ankara-Konya è Ankara-Istanbul. Avemu furnitu u trasportu YHT à u 2009 per centu di a pupulazione di u paese cù "4 pruvince in 13 destinazioni". Finu a data, circa 44 milioni di passageri anu viaghjatu cù YHT. Ùn avemu micca lasciatu u nostru travagliu di u Trenu d'Alta Velocità quì. Cuntinuemu u nostru travagliu nantu à rotte assai impurtanti in tuttu u nostru paese. Di sti linii, avemu ottenutu 59 per centu di prugressu fisicu in i travaglii di custruzzione di l'infrastruttura di a linea Ankara-Sivas YHT. Avemu cuminciatu à carica i testi in a sezione Balıseyh-Yerköy-Sivas. U travagliu di l'infrastruttura cuntinueghja trà Ankara Balıseyh ".

A LINEA DI TRENI DI VELOCITA ANKARA-IZMIR hè destinata à 13,5 milioni di passeggeri

Dichjarà chì 1,5 milioni di citadini di Kayseri seranu inclusi in a linea YHT cù a Linea di Trenu d'Alta Velocità Yerköy-Kayseri, Karaismailoğlu hà dettu: "Un altru prughjettu impurtante hè a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir. Avemu fattu 47 per centu di prugressu fisicu in i travaglii di infrastruttura. Cù stu prughjettu, riduceremu u tempu di viaghju in ferrovia trà Ankara è İzmir da 14 ore à 3,5 ore. Quandu finisci, avemu u scopu di trasportà circa 525 milioni di passageri è 13,5 milioni di tunnellate di carichi annu nantu à una distanza di 90 chilometri. Travagliu di custruzzione in corso Halkalı- U nostru Prughjettu di Trenu Kapikule High Speed ​​​​custituisce ancu unu di i ligami più impurtanti di a strada di a Ferrovia di a Seta chì forma a cunnessione europea. Cù stu prughjettu; Halkalı- U tempu di viaghju di u passageru trà Kapikule (Edirne) serà aumentatu da 4 ore à 1 ora è 20 minuti; avemu u scopu di riduce u tempu di trasportu di carica da 6,5 ​​ore à 2 ore è 20 minuti. Avemu ottinutu u 82 per centu di prugressu in i travaglii infrastrutturali di a linea di treni à alta velocità Bursa-Yenişehir-Osmaneli, chì hè sempre in custruzzione di successu. Cumpiendu l'offerta di superstruttura, ùn ci sò micca ostaculi davanti à a nostra linea ".

Avemu furnitu 83% di prugressu fisicu in i travaglii di custruzzione di infrastrutture trà KARAMAN-ULUKIŞLA

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu ch'elli anu realizatu e teste finali trà Konya è Karaman in u scopu di l'opere di a linea di trenu d'alta velocità Konya-Karaman-Ulukışla è chì li apriranu prestu per u funziunamentu, hà enfatizatu chì anu ottenutu 83. per centu di prugressu fisicu in i travaglii di custruzzione di l'infrastruttura trà Karaman è Ulukışla. Karaismailoğlu hà dettu chì cù l'apertura di a linea, a distanza trà Konya è Adana, chì hè di circa 6 ore, diminuirà à 2 ore è 20 minuti, è hà fattu e seguenti valutazioni:

"Cumpleremu u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità di Aksaotomatik-Ulukışla-Yenice Mersin cù una lunghezza totale di 192 chilometri per mezu di finanziamentu esternu. Adapazarı-Gebze-YSS Bridge-Istanbul Airport- Halkalı Prughjettu di trenu d'alta velocità. U ponte Yavuz Sultan Selim, chì hà più di un valore ecunomicu criticu per a Turchia, integrarà di novu i dui cuntinenti cù u trasportu ferroviariu. Riduceremu ancu i costi di logistica in a produzzione purtendu carichi da e nostre linee di treni à alta velocità. In più di i nostri prughjetti di treni d'alta velocità, induve effettueremu u trasportu di passageri è di merci, i nostri sforzi per migliurà e nostre linee cunvinziunali cuntinueghjanu senza interruzzione. Aumentemu a capacità di trasportu di passageri è carichi di e nostre ferrovie. In u scopu di i studii di u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica, avemu u scopu di aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu di merci da u 5 per centu à u 10 per centu in u primu locu. Avemu travagliatu per riduce i costi di trasportu ".

A causa di a pandemia, u trasportu di carichi domestici per ferrovie ùn hè micca diminuitu.

Sottulineendu chì ùn ci hè statu regressione in u trasportu domesticu di merci per ferrovia malgradu a pandemia in 2020, Karaismailoğlu hà ancu attiratu l'attenzione à u Corridor Mediu, chì hè a strada chì passa per Turchia è cunnetta i paesi di l'Estremo Oriente, in particulare a Cina, à u Cuntinente Europeu. Karaismailoğlu, Ministru di i Trasporti, hà dettu: "Cù l'entrata in serviziu di a Linea Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, a pussibilità di utilizà u Corridor Mediu in modu efficace in u trafficu di merci ferroviarie trà a Cina è l'Europa hè emersa", è hà dettu: "Avemu. pò ghjunghje à l'Europa da a Cina per via di a Strada di Seta di Ferru Baku-Tbilisi-Kars, chì hè andatu in a storia cum'è u primu trenu di trasportu per ghjunghje in Europa cù Marmaray. A pista di 11 mila 483 chilometri Cina-Turchia hè finita in 12 ghjorni. In l'anni dopu, avemu travagliatu per trasfurmà u 5 per centu di u trenu annu di 30 mila blocchi in Europa via Cina-Russia (Siberia), chì hè designatu cum'è a linea di u nordu, in Turchia. Avemu u scopu di uperà 500 blocchi di treni annu da u Corridor Mediu è a strada BTK, è di riduce u tempu tutale di crociera di 12 ghjorni trà Cina è Turchia à 10 ghjorni ", disse.

Avemu cuntribuitu 7 miliardi di TL à l'ecunumia turca cù 22 prughjetti di metro.

Enfatizendu chì anu ancu investitu assai in sistemi ferroviari urbani inseme cù l'affari ferroviari internaziunali è naziunali, Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"A data, un totale di 313,7 chilometri di linee di u sistema ferroviariu urbanu sò stati custruiti da u nostru ministeru. Avemu cuntribuitu 4 miliardi TL à l'ecunumia turca cù 7 prughjetti di metro chì avemu fattu in 22 pruvince. Avemu purtatu circa 990 milioni di passageri cù i metri chì avemu implementatu in Istanbul, Ankara, Kocaeli è Antalya. Avemu salvatu 305 milioni d'ore di tempu è 282 mila tunnellate di carburante. Avemu ottenutu una riduzione di 156 mila tunnellate in emissioni di carbonu. Attualmente, avemu 6 prughjetti in custruzzione in altre 10 pruvince. A cuntribuzione di i sistemi ferroviari urbani à l'ecunumia è l'ambiente hè à un livellu chì ùn pudemu micca ignurà. Quandu sti prughjetti sò finiti, risparmiemu 10,8 milioni d'ore di tempu è 146 mila tunnellate di carburante, è cuntribuiscemu TL 136 miliardi à a nostra ecunumia. Marmaray in Istanbul, Başkentray in Ankara, İZBAN in İzmir è KONYARAY in Konya servenu i nostri citadini. U prughjettu GAZİRAY cuntinueghja in Gaziantep. U nostru Ministeru hà intrapresu una parte impurtante di a reta di u sistema ferroviariu urbanu di Istanbul. Cuntinuemu a custruzzione di 103.3 chilometri ".

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu fattu circa 120 per centu di prugressu fisicu in u 37,5 km Beşiktaş (Gayrettepe) - Kağıthane-Eyüp-Istanbul Airport Subway, chì averà u titulu di "Metro più veloce di Turchia" cù 95 chilometri à l'ora. Spiegò chì a Gayrettepe. - A traversata di Kağıthane hè prevista per esse messu in opera da u sicondu trimestre di u 2022.

Un'altra linea hè à 31,5 chilometri da Küçükçekmece (HalkalıNutendu chì ci hè u metro di l'aeroportu Başakşehir-Arnavutköy-Istanbul, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà fattu e seguenti valutazioni:

"Avemu finitu u 71 per centu di u nostru travagliu di tunnel. Avemu pensatu à compie tuttu u prugettu à a fine di u 2022. Cù u Sabiha Gökçen-Pendik Kaynarca Metro in un altru aeroportu internaziunale di Istanbul, integremu stu locu in e linee di metro. Kadıköy- Cunnetteremu a Linea Kartal-Kaynarca Rail System à l'Aeroportu Sabiha Gökçen cù questa linea di 7,4 chilometri. Avemu ottenutu 87 per centu di realizazione fisica. Avemu pensatu à compie stu prughjettu in u primu trimestre di u 2022. Un altru prughjettu in Istanbul, u Metro Bakırköy (IDO)-Bahçelievler-Güngören-Bağcılar Kirazlı, chì cunnette direttamente a Linea Kirazlı-Başakşehir cù Bakırköy İDO, hà una realizazione fisica di quasi 60 per centu. Puderemu a linea in serviziu à a fine di u 2022. Siccomu a Municipalità Metropolitana d'Istanbul ùn l'hà micca fattu, avemu ripigliatu; Avemu u scopu di compie i 6,2 km Başakşehir-Çam è SakuraŞehir Hospital-Kayaşehir Metro, chì avemu cuminciatu à travaglià l'annu passatu, in un cortu periodu di 18 mesi. Per d 'altra banda, aghjustemu 2 novi linee di metro in Istanbul. Avemu cuminciatu à travaglià nantu à a Linea di Metro Altunizade-Çamlıca-Bosna Boulevard è u Sistema Ferroviario Kazlıçeşme-Sirkeci è i prughjetti di trasportu di nova generazione orientati à i pedoni.

AMU FATTU TÜRASAŞ U PIU GRANDE PRODUTTORE DI VEHICULI DI SISTEMA FERROVIARI IN MEDIU ORIENTU

Esprimendu chì sanu quantu l'attività di logistica efficaci sò in a crescita è u sviluppu di a produzzione, Karaismailoğlu hà dettu, in questu cuntestu, da i centri logistichi 25 chì pensanu à purtà in Turchia; Ellu hà dettu chì anu cumandatu 12 di elli. Dichjarà chì, mentre u sviluppu di a reta di trasportu ferroviariu in Turchia, un altru scopu hè di seguità i sviluppi in u mondu è di sviluppà l'industria ferroviaria domestica dotata di novi tecnulugii, Karaismailoğlu hà dettu: "In cunfurmità cù questu scopu, avemu cumpiitu ogni tipu di lege. arrangiamenti chì ponu esse fatti da u statu è alluntananu a strada per u nostru settore privatu. Vulemu chì u nostru settore privatu seguita u mondu cun cura è implementà novi sviluppi in u nostru paese ".

Esprimendu ch'elli anu creatu una seria industria ferroviaria naziunale in l'ultimi 19 anni, u Ministru Karaismailoğlu hà nutatu chì anu stabilitu switchgears di treni d'alta velocità in Çankırı, traverse di treni d'alta velocità in Sivas, Sakarya, Afyon, Konya è Ankara, è strutture chì produci. materiali di fissaggio di ferrovia in Erzincan. Sottulineendu chì i treni d'alta velocità è e rote sò cuminciati à esse pruduciuti in Karabük, KARDEMİR, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu ottenutu un novu momentu è sinergia in i prucessi di produzzione di u sistema ferroviariu in u nostru paese cumminendu e trè fabbriche in u nostru paese, induve diverse parti di i veiculi di u sistema ferroviariu sò fatti, sottu u tettu di TÜRASAŞ. Avemu fattu TÜRASAŞ u più grande fabricatore di veiculi di sistemi ferroviari in u Mediu Oriente. Sviluppemu prudutti cun design naziunale in u settore di i sistemi ferroviari, apremu à u mercatu mundiale è li portanu à un altu valore di marca. Mentre cuntinuemu à pruduce locomotive diesel è elettriche, veiculi di mantenimentu ferroviariu, mudernizazione di veiculi ferroviari, sistema di gestione di cuntrollu di treni, vagoni è motori diesel, facemu ancu studii di R&D per u sviluppu di i veiculi ferroviari naziunali. Avemu cumpletu i prucessi di prova di u Trenu Elettricu Naziunale, chì hà una vitezza di 160 chilometri per ora. In u 2022, avemu da principià a pruduzzioni di massa di a locomotiva elettrica naziunale. Cù l'esperienza acquisita da a pruduzzione di i Treni Naziunali, avemu ancu principiatu i studii di u Prughjettu Train Set à una vitezza di 225 km / h. Avemu pensatu à compie u prototipu in 2022 è inizià a produzzione di massa in 2023. Cù questi prughjetti, ghjunghjemu à una tappa impurtante per u nostru paese in a produzzione di tutti i veiculi di u sistema ferroviariu, cumprese u disignu è a produzzione di metro, suburbanu è tram.

AMU SALVATU EMISSIONI DI CARBONE EQUIVALENTE À UN TOTALE DI 780 ARBURI

Karaismailoğlu hà dettu: "In a nostra pianificazione finu à u 2035, u nostru requisitu di veiculi ferroviari serà di 17,4 miliardi d'euros, è a necessità di i veiculi di u sistema ferroviariu di TCDD finu à u 2050 avarà un voluminu di 15 miliardi d'euros" è chì stanu realizanu piani di produzzione in cunseguenza. Enfatizendu chì a creazione di benefiziu ambientale hè unu di i so scopi primari, u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Karaismailoğlu hà dettu: "Cù l'investimenti chì avemu fattu per questu scopu, u tutale annuale; Avemu salvatu 975 milioni di tunnellate di emissioni di carbone, 20 milioni di dollari di carta, è un totale di 780 770 arburi. E ferrovie sò u modu di trasportu più efficaci in u trasportu terrestre. Cù l'aumentu di l'usu di e ferrovie, furnimu più emissioni di carbonu è risparmiu di carburante. Avemu u scopu di stabilisce una reta di trasportu più amichevule per l'ambiente aumentendu l'usu di e ferrovie in u trasportu di passageri è di merci in u nostru paese. Cù i nostri investimenti ferroviari, salvemu 2020 milioni di dollari ogni annu. Cù tutti i nostri investimenti in trasportu, u nostru risparmiu tutale in 13,4 hà righjuntu XNUMX miliardi di dollari.

Spieghendu chì anu realizatu studii impurtanti nantu à i cuncetti di decarbonizazione, trasportu autònumu è accessu universale in u periodu à vene, Karaismailoğlu hà cunclusu e so parolle cusì:

"Avemu stabilitu i nostri scopi, avemu suminatu i graneddi, avà aspittemu chì spunta, fiurisce è cresce. Comu pudete vede, i sementi chì sparghjemu unu à unu sò spuntati. I nostri prughjetti sò cumpleti unu per unu. Li offremu à u serviziu è u benefiziu di u nostru populu. Fighjemu nantu à fà affari. Ùn ci ne cuntentemu micca, vulemu per qualcosa di megliu è purtamu a vita ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*