U Trenu Neutral di Carbone principia u so novu viaghju in a strada di a seta

U Trenu Neutral di Carbone principia u so novu viaghju in a strada di a seta
U Trenu Neutral di Carbone principia u so novu viaghju in a strada di a seta

U trenu neutru di carbone di Gefco hà iniziatu u so viaghju da Dunajska Strada, Slovacchia, à Xi'an, Cina. A cumpagnia di logistica Gefco hà navigatu un trenu di merci neutru in carbonu versu a Cina via a nova Strada di a Seta à a dumanda di un cliente chì cerca una soluzione di trasportu assai bassu di carbonu. Gefco s'impegna à investisce in prughjetti certificati Gold Standard per cumpensà i danni ambientali di e 250 tunnellate di carbonu chì saranu sempre emesse in tutta a strada.

U direttore di a ferrovia di Gefco, Alice Defranoux, hà dettu chì anu passatu una tappa impurtante per furnisce una migliione permanente à u trasportu cù u trenu di carbonu neutrali. Lunedì 15 nuvembre, u trenu di 41 vitture partitu da Dunajska Strada ghjunghjerà à a cità chinesa di Xi'an cù un viaghju di trè settimane nantu à a nova strada di a Strada di a Seta. Trà Pulonia è Bielorussia, i vagoni seranu ancu necessariamente cambiati trà u cambiamentu di a larghezza di a pista.

In seguitu, u trenu, chì attraversà Bielorussia, Russia è Kazakistan, entrerà in a regione Xinjiang in Cina. Ancu quì, a merchenzie serà caricata nantu à i carri chinesi per u restu di a strada. I prudutti trasportati seranu tracciati è cuntrullati attraversu i dispositi cunnessi IoT (Internet of Things) in tuttu u viaghju.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*