Impianti di incinerazione di rifiuti è di biometanizazione di Kemerburgaz Metti in serviziu

Impianti di incinerazione di rifiuti è di biometanizazione di Kemerburgaz Metti in serviziu
Impianti di incinerazione di rifiuti è di biometanizazione di Kemerburgaz Metti in serviziu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, hà apertu l'"Incineration Waste and Biomethanization Facilities", a custruzzione di quale hè stata finita in Eyüpsultan Kemerburgaz. Esprimendu chì ùn hè micca pussibule per e persone chì custruiscenu e strutture è e instalazioni per rializà stu compitu solu, İmamoğlu hà dettu: "Sempre chì portamu stu sensu di mobilizazione in esistenza in a cità cù 16 milioni di abitanti, in cooperazione è cooperazione. I nostri risorse è energia; finu à ch'è no dividimu in prughjetti scientifichi, micca prughjetti pazzi, senza significatu, illogicu o pazzi. Questa hè a mappa stradale chì farà tuttu assai bellu ", disse. "Questa cità ùn hà più u lussu di disprezzu per l'ambiente", disse İmamoğlu. hà bisognu disperatamente di calmà, di sbulicà, di vene à ellu stessu, di sente, di campà ch'ellu esiste cù a ghjente. Avemu da ottene questu inseme. Avemu l'obbligazione di salvà sta cità da a mente chì hà distruttu sta cità ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, hà apertu u "Incinerazione di rifiuti è Biometanizazione (produzzione di biogas da i rifiuti organici) Facilities" in Eyüpsultan Kemerburgaz Kısıkmandıra District, a custruzzione di quale hà iniziatu u 16 settembre 2017 è ricevutu da a nova gestione cù u prugressu di 40 per centu. Dichjarà chì anu annunziatu u "Piano d'Azione per u Cambiamentu Climaticu" rivisu u venneri scorsu, İmamoğlu hà dettu: "Avemu spartutu cù u publicu un prucessu chì hè integratu cù u mondu è hè determinatu à ghjunghje l'ugettivi stabiliti da u mondu". Enfatizendu chì a facilità chì mette in serviziu hè ancu assai preziosa in questu cuntestu, İmamoğlu hà sottolineatu chì u so scopu hè di fà di Istanbul una cità resistente à u cambiamentu climaticu per u 2050. Ricordendu chì ci sò menu di 2050 anni finu à u 30, İmamoğlu hà dettu: "Avemu da ghjunghje à questu scopu senza perde un minutu o un'ora. Se vulemu avè una vita di qualità in u mondu, duvemu esse una parte di stu prucessu, incondizionatamente, in ogni mumentu ".

"MAP DI STRADA CHE FAI TUTTI COSI BELLE..."

Esprimendu chì ùn hè micca pussibule per e persone chì custruiscenu e strutture è e instalazioni per rializà stu compitu solu, İmamoğlu hà dettu: "Sempre chì portamu stu sensu di mobilizazione in esistenza in a cità cù 16 milioni di abitanti, in cooperazione è cooperazione. Sempre chì dedichemu e nostre risorse è energia à prughjetti scientifichi, micca prughjetti pazzi, senza significatu, illogicu o insane. Questu hè u roadmap chì farà tuttu cusì bellu. A nostra nazione, u nostru populu è u nostru populu anu cunniscenze, putere è cunniscenze nantu à a mappa stradale chì farà tuttu bellu ", disse. Spartendu infurmazioni detallate nantu à a facilità di incinerazione di rifiuti è biometanizazione chì anu messu in serviziu, İmamoğlu hà dettu: "A nostra visione di Soluzione Verda hè un passu preziosu in a mobilizazione climatica chì avemu principiatu in Istanbul". Esprimendu chì sò a prima è l'unica istituzione in Turchia à esse un membru di a cumunità C40, İmamoğlu hà dettu: "Facemu un grande sforzu per preparà a nostra cità per u cambiamentu climaticu, è continueremu à fà cusì".

"DUE APERTURA DI PIÙ IN NOVEMBRE"

Rimarchendu chì ogni unità di IMM hà da cunsiderà chì sò un attore forte in questa attività, İmamoğlu hà dettu: "A messa in funzione di a nostra pianta di trattamentu di l'acqua potabile in Ömerli u 16 di nuvembre, è u nostru stabilimentu di Incenerazione di Rifiuti è Produzione Energetica, chì hè u nostru vicinu immediatu, u 26 di nuvembre, mettendulu in serviziu, avemu passatu un mesi inseme, di quale seremu assai fieri, è induve ùn ci fermamu micca di u prucessu di u cambiamentu climaticu è di u pianu d'azzione. Quandu guardemu Istanbul in tuttu da questu aspettu, ogni tappa è ogni livellu di a nostra istituzione hè impurtante ". Dicendu, "Continuemu à esse quì cù tutte e nostre forze, induve è induve hè necessariu una soluzione in Istanbul", İmamoğlu hà dettu:

"Questa cità ùn hà più u lussuosu per esse cunsideratu à l'ambiente"

"Sta cità ùn hà più u lussu di u disprezzu per l'ambiente. Sta cità; hà bisognu disperatamente di calmà, di sbulicà, di vene à ellu stessu, di sente, di campà ch'ellu esiste cù a ghjente. Avemu da fà questu. Avemu da ottene questu inseme. Avemu ubligatoriu di salvà sta cità da a mente chì hà distruttu sta cità. Cum'è 16 milioni di Istanbuliti, cumu prutegemu a natura di sta cità? Cumu minimizemu i nostri danni à l'ambiente? Avemu da pinsà inseme, campà per sentenu è sentenu chì simu una parte di u prucessu di rispunsabilità, da u nostru zitellu nascitu à u nostru individuu più espertu, è agisce in cunseguenza. A nostra Visione Green Solution hè cruciale. Hè una di e marche più preziose in Istanbul. Inseme, duvemu sustene, espansione è sviluppà a suluzione verde. Credu chì cù sta mubilizazione chì avemu principiatu, creeremu un Istanbul chì hè resistente à u cambiamentu climaticu inseme. Credu cù tuttu u mo core chì pudemu avè successu inseme. Eiu, à tutti voi, cù a cunvinzione chì pudemu ghjunghje questu solu cù questi boni passi chì avemu fattu per esse un citadinu degnu di u nostru grande capu Mustafa Kemal Atatürk, chì avemu da commemorare inseme in u so anniversariu di a morte dumani, è per diventà un citadinu degnu di a Republica di Turchia; Ringraziu sinceramente tutti i nostri travagliadori, da u cuntrattu, à tutte e unità di a nostra istituzione ".

I BISOGNI ELECTRICI DI 1.4 MILIONI DI POPPI SERÀ SCONTU

In u stabilimentu chì hè statu apertu; l'alimentariu, i vegetali, i frutti è i rifiuti alimentari imballati chì sò scaduti seranu processati. I rifiuti solidi organici saranu raccolti in punti cum'è università, ospedali, alberghi, ristoranti, strutture militari è suciali, è grandi mercati in tuttu Istanbul. I rifiuti da esse raccolti separatamente da a fonte da e municipalità di u distrittu seranu purtati à e stazioni di trasferimentu. I rifiuti accumulati quì seranu purtati à a facilità per u processu. In u stabilimentu, induve 1 milione di tunnellate di rifiuti domestici seranu processati annu, a produzzione di energia serà ancu realizata. L'impianto, chì hà una capacità di ogni ghjornu di 3000 tunnellate è una capacità annuale di circa 1 milione di tunnellate, serà custituitu da 1000 linee, ognuna cù una capacità di incinerazione di rifiuti ogni ghjornu di 3 tunnellate. I rifiuti seranu trasportati à a stallazione da camioni è scaricati in a zona di almacenamento senza bisognu di alcuna classificazione. I rifiuti magazzini in questa zona seranu trasportati à l'"unità di incinerazione à a griglia" via 3 "grue di rifiuti solidi". U vapuri ottenutu da u calore di i rifiuti brusgiati in u sistema di griglia serà mandatu à i tribuni. Circa 78 MW / ora di energia elettrica seranu generati attraversu queste tribune. Da questa energia, tutti i bisogni internu di a facilità è grazia à l'energia aumentata, i bisogni di l'electricità di 1 milioni 400 mila persone seranu soddisfatti.

U PROBLEMA DI L'ODORE SERA ANDATA

Cù a facilità, 100 ettari di spaziu di almacenamiento seranu salvati. U 15% di i rifiuti domestici generati in Istanbul seranu eliminati da l'incinerazione è l'electricità serà prodotta in questu modu. L'electricità per esse ottenuta cuntribuisce à l'eliminazione di u deficit energeticu di Turchia. Mentre u costu di trasportu di basura serà ridutta, u prublema di l'odore serà ancu eliminatu. In u stabilimentu induve l'ultime tecnulugia hè aduprata, i valori di emissioni seranu sottu à i limiti di l'Unione Europea. L'ambiente ùn serà micca preghjudiziu cù l'ultime tecnulugia "sistema di trattamentu di gas di fume" per esse aduprate in a facilità. I gasi chì esceranu da a caminiera seranu monitorati è arregistrati in permanenza cù u "sistema di misurazione di emissioni cuntinuu". In questu modu, u 33 per centu di l'emissioni di gas di serra da a basura seranu salvate. U Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione serà ancu capaci di monitorà l'emissioni di gasi di serra in linea (live) cù u sistema stabilitu. A produzzione domestica serà supportata cù a facilità. Una squadra di 90 persone hà da travaglià in a stallazione. İSTAÇ A.Ş. hè u cunsultante di custruzzione di a facilità, chì hè u cuntrattu di u Dipartimentu di l'Affari Scientifici IMM. caricatu.

RISPONDE A E DUMANDE DI GIURNALISTI

L'avvenimentu, in quale u Sicritariu Generale Diputatu di l'IMM Alpay Gürkan hà ancu fattu un discorsu, hà finitu cù l'apertura di a facilità pressu i buttoni. Dopu à a visita di a stallazione, İmamoğlu hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti nantu à l'agenda. E dumande di i ghjurnalisti è e risposte di İmamoğlu à e dumande eranu i seguenti:

Una demanda hè stata presentata per motivu chì avete insultatu u presidente di l'YSK è i so membri per alcune di e dichjarazioni chì avete fattu dopu l'elezzioni di Istanbul u 31 di marzu. A so prima audizione hè stata oghje. Sapemu chì hè ritardata. A vostra dichjarazione serà presa più tardi. Pudemu avè a vostra valutazione di stu casu?

"Interlocutore; A MENTE POLITICA CHE M'hà insultatu "

Iè, hè ghjustu, hà avutu un casu oghje. Postponatu. Probabilmente andaraghju à u tribunale à a data designata è daraghju a mo dichjarazione nantu à sta materia. Prima di tuttu, dicu questu: pensu chì quelli chì anu pigliatu stu prucessu nantu à elli stessi è piglianu sta iniziativa ùn anu micca fattu a scelta bona. Perchè anu fattu male. Hanu agitu cù una percepzione sbagliata. Quandu si guarda in daretu à quellu ghjornu, quelli chì anu scrittu a mo risposta in i so propri media avianu digià scrittu quale era u destinatariu. Perchè aghju avutu una risposta à a mente pulitica chì m'insultava dicendu sta parolla personalmente, è cù sta dichjarazione mia, a mente pulitica chì hè u mo interlocutore hè chjaru. I figuri pulitichi sò evidenti. Sò u mo sughjettu. Puntu. Allora ùn aghju nunda di più à dì. Ma i membri di u cunsigliu chì anu pigliatu stu prucessu nantu à elli stessi è anu fattu un tali tentativu ùn si sentia micca bè; si sentenu sbagliati. Hanu fattu un tentativu sbagliatu.

"A DECISIONE ISLANDA ùn hè micca ghjustu; Hè un interventu in a nostra attività "

Una decisione hè stata publicata in a Gazzetta Ufficiale in i ghjorni passati, è l'Isule sò state dichjarate "Zona di Proteczione Speciale" da a Presidenza. L'autorità di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul per fà piani hè stata tolta è trasferita à u ministeru. Avete da avè una iniziativa in quantu à sta decisione ?

Di sicuru, sarà. Aghju chjamatu u nostru Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione annantu à questu tema. I trasmette à elli chì ogni decisione pigliata è ogni decisione da piglià à a tavula chì avemu furmatu nantu à u tema di u mucilagiu dapoi maghju, andemu in cunsultazioni è chì stu prucessu hè andatu in modu strettu di signore. Aghju dettu: "Ùn mi ricordu micca chì una sola parolla hè stata parlata o un solu prucessu hè statu discutitu in quantu à sta decisione presa à a Presidenza". Ùn si ricorda mancu. Iddi stessi parlavanu di l'innocenza di a decisione presa annantu à questu tema. Li aghju dettu: "Ùn pensu micca ch'ellu hè innocente". Hanu numinatu un direttore generale nantu à questu tema. Avemu ancu numinatu i nostri amichi tecnichi. Seranu inseme. Ma hè totalmente sbagliatu. Allora chì u pianu in l'Isule hà da fà cù a mucillagine di Marmara ? Questu deve esse riparatu immediatamente. U Cumitatu Scientificu stabilitu nantu à a questione di mucillagine, i cumitati tecnichi è amministrativi di a nostra Municipalità Metropolitana, tutti i cumitati amministrativi quì, rettori, urganisazioni industriali, diputati ministri, ministri sò interlocutori à tuttu ciò chì si parla. 7 merri... Aghju chjamatu ancu u sindaco di l'Unione di i Municipi di Marmara. Aghju dettu: "Hè statu discututu qualcosa cusì? Ellu disse: "Ùn hè micca parlatu". 'Hè solu una decisione nantu à e strutture custieri? Sapete, u portu è cetara, disse. "No", aghju dettu, "Questa hè una decisione generale". Per quessa, sò ben infurmati nantu à questu. Dopu tuttu, l'Unione di i Municipi di Marmara hè una entità giuridica chì prutege i diritti. Aghju spartutu a mo opinione chì anu da seguità ancu u prucessu. Cunsultazioni cuntinueghjanu, ma sta decisione hè cumplettamente illegale, inghjustu, è interferiscenu cù u nostru travagliu. Allora ùn sò micca s'ellu hè una cuincidenza, ma i piani 10/15 di l'Isule, chì sò stati 20, 1 è 5000 anni senza pianificazione à u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, per dui anni, preparati cù un mudellu participativu. , sò in l'Assemblea, in a cumissioni. In un tali periodu, ùn ponu spiegà à u publicu cumu piglià una tale decisione fora di u turchinu. Ùn hè micca a decisione ghjusta. Spergu chì hè a culpa di qualcunu. È a currezzione di stu sbagliu, di sicuru, tocca à u nostru Ministru è à l'ufficiali di a Presidenza. Speremu, in nome di u populu di Istanbul, chì l'azzione necessaria serà presa per curregà sta decisione.

"Pilleremu a nostra parte da Glasgow"

Dumani vai à Glasgow. Assisterete à a cima di u clima. Pudemu cunnosce u vostru prugramma quì?

Assisteraraghju à duie sessioni assai preziose in Glasgow. Quì, in un pannellu, spiegheremu cumu Istanbul hè in realtà preparata cum'è una cità resistente per u 2050, cum'è a facilità chì avemu apertu oghje. Ancora un'altra questione serà una sessione induve parleremu di a resistenza fisica di a cità è di a so lotta contr'à a minaccia di i terrimoti. Pensu chì e duie sessioni sò assai preziosi. Pensu chì u Summit di Glasgow hè assai preziosu. Perchè u scopu di cumbattimentu di u cambiamentu climaticu è u riscaldamentu glubale ùn hè micca un scopu chì pò esse disegnatu cù e fruntiere di una cità o un paese, ùn hè micca un cuntenutu. In questu sensu, u mondu sanu deve cooperà è risolve stu prucessu. Hè un prublema cumuni. Hè bisognu di un bonu risparmiu di budget, un bonu usu di u budget. In questu rispettu, esprimeremu quì chì questu ùn serà micca pussibule, soprattuttu in l'usu di i bilanci, cun l'intelligenza di "Tutti duverebbe risolve i prublemi in i so cunfini". Pensu chì u summit serà assai benefiziu per u mondu, per a nostra Turchia è per a nostra Istanbul. Di sicuru, piglià a nostra parte da quì è vultà à Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*