I travaglii di u Prughjettu di u Sistema di Ferrovia Ligeru Cuntinueghjanu in Kırşehir

I travaglii di u Prughjettu di u Sistema di Ferrovia Ligeru Cuntinueghjanu in Kırşehir
I travaglii di u Prughjettu di u Sistema di Ferrovia Ligeru Cuntinueghjanu in Kırşehir

U sindaco di Kırşehir, Selahattin Ekicioğlu, hà dettu: "Avemu fattu ciò chì si diceva impussibile", è hà spartutu dettagli nantu à u trasportu publicu è u trasportu. Ekicioğlu hà dettu: "Continuemu à travaglià annantu à u prughjettu di u sistema di ferrovia ligera chì disattiverà i veiculi orientati à i fossili in u longu tempu. termini".

U sindaco Ekicioğlu hà dichjaratu chì u trasportu di Kırşehir, l'infrastruttura di trasportu è i sistemi di trasportu sostenibili, intelligenti è accessibili sò trà i prublemi più impurtanti di a vita di a cità è hà dettu: "A nostra municipalità serve tutta a cità in trasportu publicu cù 28 autobus è 12 linee separate. "Ci hè un TKM chì gestisce a linea è a strada, dirige è monitoreghja, è decisioni opzionali istantanee sò prese". disse.

Dichjarà chì anu facilitatu l'accessu di i nostri citadini à u trasportu publicu cù l'applicazione mobile, u nostru sindaco Ekicioğlu hà aghjustatu chì l'investimentu EDS cuntinueghja à assicurà a familiarità di a rete di trasportu è di u trafficu, è chì stanu realizanu u travagliu cù u bilanciu municipale postu chì ci hè. ùn hè micca incentive per u finanziamentu.

U sindaco Ekicioğlu hà ancu dichjaratu chì offrenu serviziu Wi-Fi in Bus Stops è Bus Municipali per furnisce l'accessu à Internet à u publicu, è hà dettu:

"Cumu a municipalità di Kırşehir, implementemu l'usu di u spaziu urbanu in modu pianificatu mentre creemu è urganizemu l'infrastruttura di trasportu. Mentre pianificà a reta di trasportu, avemu fattu un studiu chì ogni individuu pò ghjunghje à 500 metri di distanza. Furnemu serviziu cù fermate intelligenti in u centru di a cità cù i nostri veiculi adattati per i gruppi svantaggiati. Avemu una flotta di veiculi, fermate intelligenti, bicicletta è camini tattili per i disabili, è sò aghjuntu novi.

Cum'è a municipalità di Kırşehir, offremu un serviziu di trasportu impurtante à i nostri citadini disabili chì anu difficultà in u trasportu cù u nostru prughjettu di Taxi senza barriere. Cù Taxi senza barriere, i nostri citadini disabili sò trasportati da induve volenu à a so destinazione.

A nostra cità hè dotata di una rete di Trasportu Intelligente è hè attivamente servuta cù intersezioni signalisate dinamiche, TKM, buttuni audibili per i pedoni, fermate Smart Bus è autobus accessibili remotamente. Monitorendu remotamente da u Traffic Control Center, e valutazioni sò fatte secondu e dumande, è u risparmiu d'energia hè ottenutu è l'azzione più efficace hè presa.

Cum'è a municipalità di Kırşehir, facemu tuttu ciò chì hè necessariu per riduce u rumore è a contaminazione visuale è apre a strada per novi prughjetti. A nostra flotta di veiculi attiva hè Euro 6, è ci sò percorsi è fermate in bicicletta, è ancu fermate intelligenti è stazioni di carica di i veiculi disabili è batterie in u centru di a cità.

Avemu creatu mostra di rivestimenti di facciata di edifiziu in u nostru travagliu in cullaburazione cù a Càmera di l'Architetti per Mehmet Ali Yapıcı Boulevard, Terme Street è Lise Streets, chì sò arterie impurtanti di u centru di a cità. U nostru scopu hè di prevene a contaminazione visuale creendu una siluette chì cunvene à a nostra cità, cù i rivestimenti di facciate è i segni publicitarii chì avemu sviluppatu cù i nostri mezzi, in un certu ordine.

Cum'è a municipalità di Kırşehir, cuntinuemu à travaglià nantu à u Prughjettu di u Sistema di Ferrovia Ligeru, chì eliminerà i veiculi orientati à i fossili à longu andà.

È infine, ghjovi 4 di nuvembre di u 2021, à 14.00:XNUMX, à a riunione ordinaria di nuvembre di u Cunsigliu Municipale di Kırşehir, articuli chì ùn sò micca di l'agenda, cumprese l'assistenza di trasportu per i zitelli in bisognu è l'assistenza di trasportu d'autobus gratuitu per i travagliadori sanitari finu à a fine di l'annu, sò stati appruvati à l'unanimità.

Di conseguenza, in u periodu di ghjennaghju à ghjugnu di u 2022, un aiutu di trasportu mensile da 100 TL à 150 TL serà furnitu à i studienti in bisognu, secondu a distanza. Hè statu ancu decisu chì i travagliadori sanitari, chì anu travagliatu cù grande devozione durante a pandemia, prufittàranu di trasportu gratuitu finu à a fine di l'annu.

"I nostri prughjetti di trasportu chì facilitanu a vita di i nostri citadini per una vita moderna di a cità cuntinueghjanu senza una pausa da avà".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*