Rinfurzà u vostru sistema immune per prutegge da e malatie invernali!

Rinfurzà u vostru sistema immune per prutegge da e malatie invernali!

Rinfurzà u vostru sistema immune per prutegge da e malatie invernali!

Near East University Hospital Nutrition and Dietetics Center Dietician Banu Özbingül Arslansoyu enfatizatu l'impurtanza di un forte sistema immune per prutege contra e malatie cumuni durante i mesi d'invernu, è hà fattu cunsiglii nantu à parechje tematiche da supplementi di vitamini è minerali à criteri di nutrimentu adatti è equilibrati.

Ricordendu chì u sistema immune, chì hè u mecanismu di difesa di u nostru corpu, prutege u nostru corpu contr'à sustanzi straneri, cum'è virus, batteri, fungi è parassiti chì ponu causà infizzioni, u Centru di Nutrizione è Dietetica di l'Hospital di l'Università Near East, u dietista Banu Özbingül Arslansoyu hà attiratu l'attenzione. l'impurtanza di un sistema immune forte per una vita sana. dietista Banu Özbingül Arslansoyu; "U sistema immune ùn pò esse rinfurzatu cù una nutrizione unidirezionale o solu supplementi di vitamini".

U dietista Banu Özbingül Arslansoyu, chì hà dettu chì un forte sistema immune deve esse sustinutu cù l'alimenti naturali, hà dettu chì l'impurtanza di una nutrizione adatta è equilibrata hè grande per esse prutetta da infizzioni di e vie respiratorie superiori o per superà a malatia in pocu tempu. quandu l'inguernu cumencia à fà si senti.

Banu Özbingül Arslansoyu hà dettu: "A nutrimentu adattatu è equilibratu hè unu di i fatturi più impurtanti chì sustenenu u sistema immune è aumentanu a qualità di vita", è hà dettu chì u sistema immune di e persone cù una nutrizione inadeguata è sbilanciata hè più debule, è chì u sistema immune hè più debule. U sistema ùn pò esse rinfurzatu cù una nutrizione unidirezionale o solu supplementi di vitamina. Banu Özbingül Arslansoyu hà dettu: "A forza di u sistema immune dipende da i pasti cunsumati, a quantità di carbuidrati, proteine ​​​​, grassi, vitamini è minerali pigliati. Ùn deve esse scurdatu chì nisun elementu pò funziunà solu in u corpu. Per esempiu, certi minerali necessitanu vitamini per una megliu assorbimentu, è certi vitamini necessitanu grassu. Dunque, invece di vultà à certi alimenti o supplimenti di vitamini per rinfurzà u sistema immune, deve esse creatu un prugramma di nutrimentu adattatu è equilibratu è tutti i gruppi di l'alimentariu deve esse inclusi in a dieta di ogni ghjornu. L'alimenti in u gruppu di carne, u gruppu di latti, u gruppu di frutta è verdura è u gruppu di pane deve esse inclusu in a lista di nutrimentu ogni ghjornu. Cusì, tutti l'elementi chì facenu u sistema immune forte sò pigliati per l'alimentariu.

Chì vitamini è minerali facenu chì?

Banu Özbingül Arslansoyu, chì hà dichjaratu chì piglià quantità adeguate di vitamina C ogni ghjornu ghjoca un rolu impurtante in rinfurzà u sistema immune, hà dettu chì l'aranciu hè a prima cosa chì vene in mente quandu a vitamina C hè mintuvata, è chì i bisogni di vitamina C ogni ghjornu pò esse. scontru cù un aranciu cunsumatu ogni ghjornu. Banu Özbingül Arslansoyu hà dichjaratu chì una parte di ogni ghjornu di kiwi, mandarina o bròcoli pò risponde à a necessità di ogni ghjornu. Banu Özbingül Arslansoyu hà dettu: "A vitamina C hè una vitamina sensitiva chì perde prima." Ella disse chì, cum'è tagliate i frutti, tagliate cù cuteddu di metallu o stringhje u so sucu, u valore di vitamina C diminuite, cusì frutti è ligumi deve esse cunsumati senza. aspittendu dopu à tagliu.

Dicendu chì a vitamina A, chì ghjoca un rolu impurtante in rinfurzà u sistema immune, si trova soprattuttu in l'alimenti cum'è pesci, fegato, latti, uova d'ova, spinaci è carotte, Banu Özbingül Arslansoyu hà dichjaratu chì una patata chjuca hè abbastanza per scuntrà i patate. bisognu di vitamina A ogni ghjornu. In quantu à e vitamini, Arslansoyu hà dettu: "A causa di l'effettu insufficiente di u sole in questi mesi, l'ingesta di vitamina D hè bassa. A vitamina D hè di grande impurtanza per rinfurzà u nostru sistema immune. A so carenza diminuisce a nostra resistenza à e malatie. I pesci grassi cum'è u salmone, u tonnu, i sardi, l'ova è u fegatu sò alimenti chì cuntenenu vitamina D. Ma nimu d'elli sò ricchi risorse. Hè impussibile di eliminà a carenza di vitamina D cù nutrimentu di ogni ghjornu. A risorsa più impurtante hè u sole. In ogni casu, a so carenza hè cumuna in questi ghjorni friddi, quandu si pò fà pocu usu di u sole. A vitamina B hè una altra vitamina chì rinforza u sistema immune. Si trova in i prudutti di cereali, latti è latticini, verdura di foglia verde, carne è pisci. Noci, nocciole, amandule, oliu di girasole è oliu d'aliva riccu in vitamina E deve esse ancu pigliati in quantità sufficienti ogni ghjornu. Sementi d'oliu cum'è noci, avellana è amanduli, chì seranu cunsumati durante u ghjornu cum'è snacks, anu un effettu pusitivu nantu à u sistema immune.

Banu Özbingül Arslansoyu, chì hà enfatizatu chì u zincu, unu di i minerali, hà un rolu impurtante in rinfurzà l'immunità, è chì u ferru, u ramu è u seleniu sò ancu necessarii per u sistema immune per travaglià bè, hà dettu: aria, terra, s'ellu hè u pruduttu. crudu o maturu, u metudu di cullà u pruduttu, u trasportu, u almacenamentu è finu à ch'ellu ghjunghje à noi. Ellu hà dichjaratu chì i fatturi ponu purtà à pèrdite di vitamini è minerali, per quessa, in più di una dieta sana, l'usu di parechji supplimenti di vitamini pò esse necessariu in certi tempi sottu u cuntrollu di un duttore.

I metudi di cucina sò efficaci per aumentà o diminuite u valore nutrizionale.

Banu Özbingül Arslansoyu, chì hà dichjaratu chì i metudi di preparazione è di cucina appiicati à l'alimenti ponu causà un aumentu o diminuzione di u valore nutrizionale, hà fattu i seguenti suggerimenti in quantu à i mudelli di cunsumu di l'alimenti; "Mangia verdura è frutti crudi. Ùn sbucciate e cunchiglia comestible. Se a sbucciatura hè necessaria, sbuchjate u più sottile pussibule. Parechje vitamini è minerali si trovanu in ligumi è frutti, in particulare in e so foglie esterne, pelle o ghjustu sottu à a buccia. Pulite prima i vegetali freschi, lavateli accuratamente sottu abbondante acqua corrente, poi tritateli è cuoceli in poca acqua. I vegetali foglie verdi anu un cuntenutu d'acqua più altu ch'è l'altri ligumi. Dunque, coccia cù pocu o micca acqua. Ùn lasciate micca i vegetali per un bellu pezzu mentre lavate. Tagliate i vegetali appena prima di coccia è in pezzi grossi. Cogliu i vegetali in pocu tempu per chì a so freschezza hè cunservata. I nutrienti, cum'è e vitamini C è alcune vitamini B, sò facilmente persu se l'acqua di coccia hè spulata è coccia in cundizioni di calore inappropriate. Mantene a tapa di a pignatta chjusa mentre cucini verdura è frutti. Cusì, accurterete u tempu di coccia è minimizà a perdita di nutrienti ".

Ricette di tè è kefir chì pudete preparà in casa per rinfurzà u sistema immune

Tè d'invernu
Pò esse supportatu per rinfurzà l'immunità cù tè d'arbe preparatu cù tè verde, ginger, meli, limone è pepite neru. U tè verde hè a forma di tè neru in a natura intatta è micca trasfurmata. Per quessa, cuntene assai minerali in a so struttura. Cù u meli per esse aghjuntu à u tè, u gustu di u tè è u so effettu antioxidante pò esse aumentatu. Ginger hè ancu un bon antioxidante cum'è u meli. Utilizà u polu frescu invece di u polu furnisce più benefici.

Preparazione di
Aghjunghjite 1 cucchiara di tè verde, 1 avellana di ginger, 2-3 grossi grani di pepite neru in mezzo litru d'acqua fogera è lasciate per 4 minuti. Aghjunghjite 1 cucchiara di meli è 2-3 gocce di limone in questu è cunsuma.

Kefir
Grazie à i probiotici chì cuntene, rinforza u sistema immune. Kefir cuntene tutti i nutrienti truvati in u latti. Certi circadori consideranu kefir a chjave per a vita di più di 80 anni.

Facendu Kefir in casa
Ingredienti necessarii per u kefir, chì hè assai faciule da preparà in casa: 1 litru di latte à a temperatura di l'ambienti, levitu di kefir di noce, vasu di vetru è filatore di plastica (i prudutti di metallu causanu u levitu).

Preparazione di
Aghjunghjite u levitu di kefir à u latti è mischjà bè cù una cucchiara di lignu o di silicone senza dannà i grani di kefir. Coperta u cuntinuu cù un pappu nettu. Lasciate a fermentazione per almenu 24 ore in un locu scuru à a temperatura di l'ambienti. Dopu chì hè fermentatu, passate per un tamitu è ​​lasciate u levitu chì resta nantu à u filatore per a reutilizazione. A parte sottu u filatore hè pronta per beie. Cunsumate u kefir chì tenete in a frigorifera in 2 ghjorni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*