38th Anniversary di a Fundazione di a TRNC per esse celebrata cù un Art Fest

38th Anniversary di a Fundazione di a TRNC per esse celebrata cù un Art Fest

38th Anniversary di a Fundazione di a TRNC per esse celebrata cù un Art Fest

U Museu di l'Arti Moderne di Cipru celebrà u 17th anniversariu di a fundazione di a TRNC cun un festival d'arte, cù 5 esibizioni per esse apertu u 38 di nuvembre. Trà l'esibizioni per esse aperte da u presidente Ersin Tatar à a Sala d'Esposizione di a Facultà di Comunicazione di l'Università di u Vicino Oriente, ci saranu 3 mostre individuali è 2 di gruppu.

In parte di e celebrazioni di u 38 anniversariu di a creazione di a Republica Turca di Cipru di u Nordu, u Museu di l'Arte Moderna di Cipru apre cinque mostre, trè di quali sò persunali, custituiti da pitture à l'oliu, stampe, penne à sfera nantu à seta, sculture. è mudelli di navi. L'esibizioni, chì seranu aperte da u presidente Ersin Tatar u marcuri 17 di nuvembre à 9.30 am, seranu aperte à i visitori gratuitamente in a Sala d'Esposizione di a Facultà di Comunicazione di l'Università di u Vicino Oriente finu à a fine di u mese.

Cù l'apertura, a "Fine Arts Republic Exhibition" da l'artisti accademici di a Facultà di Belle Arti di l'Università di u Vicino Oriente, a "Ship Models Exhibition" di İsmail Gündoğan, i scultori Altai Useinov, Andrey Orazbaev, Bagdat Sarsenbiyev, İsken Abdaliev, Kutman Arasulov, Orazbek Yessenbayev, Sembigali Smagulov è Sohan Tolesh's "Mixed Sculpture Exhibition", a mostra di pittura persunale di l'artista kazako Orazbek Yessenbayev "Our World" è a pittura persunale di l'artista kazako Rakhat Saparaliyeva "Memoria" scontranu cù l'amatori d'arte.

38 mostre inseme in onore di i 5 anni di a Republica

Una di l'esibizioni individuali per esse aperte hè custituita da mudelli di navi creati da l'artista İsmail Gündoğan modellando u metallu cù un magnificu travagliu manuale. Ci sò parechje navi in ​​a cullizzioni, da a nave di sbarcu chì hà participatu à l'Operazione di Pace di Cipru in u 1974 à a nave Mina Nusret chì hà cambiatu u cursu di a guerra di Dardanelli in u 1915.

A mostra di pittura persunale di Rakhat Saparalieva intitulata "Memoria", chì raffigura i massacri di Arpalık, Ayvasıl, Muratağa-Sandallar è a resistenza Erenköy, chì hà lasciatu tracce profonde in a memoria di a cumunità turco-cipriota, hè trà l'esibizioni impurtanti di l'avvenimentu.

A mostra di l'artista kazakh Orazbek Yesenbayev intitulata "U nostru mondu" presenta 30 opere ch'ellu hà fattu cù una penna à sfera nantu à a seta. Trà l'opere più notevuli di a cullizzioni sò "Panic" è "Gorgon Medusa".

A "Fine Arts Republic Exhibition", chì hè custituita da l'opere preparate apposta per a celebrazione di u ghjornu di a Republica da l'artisti accademici di a Facultà di Belle Arti di l'Università di u Vicino Oriente, hè una di e ricche mostre di gruppu. Prufessore assuciatu. U capu di Gökhan Okur di a cumunità turca cipriota, Dr. Fazıl Küçük è u presidente fundatore di a TRNC Rauf Denktaş, u so travagliu intitulatu "Cumhuriyet" hè una di l'opere notevuli di a cullezzione.

L'Esposizione di Sculture Mixte, chì riunisce l'opere di l'artisti di e Repubbliche Turche, presenta ancu sculture notevuli. Unu di elli hè u travagliu di Sembigali Smagulov "World Tree". In u so travagliu, l'artista si riferisce à l'"Arburu di a Vita", chì hà un postu in parechje culture, in particulare e cumunità turche. E sculture di Andrey Orazbaev "Movimentu Cuntinuu" è "Inspiration" sò trà l'opere chì vale a pena vede in a mostra di sculture di gruppu. In "Movimentu Cuntinuu", i rami curvati rotanti sò raffigurati cum'è simbuli di dinamisimu, entusiasmu è vita. I rami in a statua simbulizeghjanu i trè punti di partenza di u sole: sunrise, zenith è sunset. A scultura chjamata "Inspiration" simbulizeghja u volu di u pensamentu umanu è l'imaginazione.

Facultà di Belle Arti è Design di l'Università vicinu à l'Oriente Vice Dean è Direttore di u Museu d'Arte GÜNSEL Assoc. Dr. Curate da Erdoğan Ergün, e mostre ponu esse visitate gratuitamente finu à u 30 di nuvembre.

Assoc. Dr. Erdoğan Ergün: "Invitemu tuttu u nostru populu à l'apertura di e nostre mostre, chì presentanu opere degne di a nostra Republica".
Commissaire de l'exposition Assoc. Dr. Erdoğan Ergün hà dettu ch'elli sò fieri di apre cinque mostre diverse chì includeranu artisti di e Repubbliche Turche, è ancu a "Esposizione di a Republica di u 15 di Novembre", chì hè custituita da l'opere di artisti accademici di a Facultà di Belle Arti è Design, cum'è parte di l'avvenimenti di u ghjornu di a Republica. Assoc. Dr. Ergün hà dettu: "I grandi sviluppi fatti da a nostra università in u campu di l'arti fine, sottu a dirigenza di u Museu d'Arti Moderne di Cipru, custituiscenu elementi impurtanti in u sviluppu culturale di a nostra sucetà. U nostru Rettore Fundatore, Dr. Basatu nantu à a frasa di Suat İrfan Günsel "L'arte hè a definizione di l'umanità", pensu chì tutte l'opere è i sviluppi realizati in stu prucessu seranu megliu capitu è ​​capitu da e generazioni future. U significatu è l'impurtanza di l'esibizioni ch'è no apremu cresce ancu di più perchè sò tenute in l'onore di i 38 anni di a nostra Republica. Assoc. Dr. Erdoğan Ergün hà dettu ancu: "Invitemu tuttu u nostru populu à l'apertura di e nostre mostre, induve si feranu opere degne di a nostra Republica".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*