Korkut Ata Turkish World Film Festival Gala hè stata tenuta à u Palazzu Çırağan

Korkut Ata Turkish World Film Festival Gala hè stata tenuta à u Palazzu Çırağan

Korkut Ata Turkish World Film Festival Gala hè stata tenuta à u Palazzu Çırağan

U "Korkut Ata Turkish World Film Festival", chì si terrà in u scopu di u "Beyoğlu Culture Road Festival" urganizatu per a prima volta quist'annu da u Ministeru di a Cultura è u Turismu, hè statu tenutu in u Palazzu Çırağan. Quist'annu, u festival accoglie più di 13 cineasti, attori è persone culturali di e Repubbliche Turche, cù 42 filmi di 100 paesi.

Trà i paesi participanti à u festivale sò u Kazakistan, l'Uzbekistan, u Kirghizistan, l'Azerbaijan, u Turkmenistan, l'Ungheria, a Republica Sakha, Tatarstan, Gagauzia, Iran, Ucraina è a Republica Turca di Cipru di u Nordu, ospitata da Turchia.

Parlendu à a ricezione di apertura di u festival, u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà dettu: "Sapemu è vedemu chì millaie d'anni di storia, cultura cumuna cumuna, è produzioni originali è pioniere, formate da innumerevoli interazzione ci cunnettanu, è avemu spartutu. sta sperienza oghje cum'è ieri. U nostru scopu hè di riunisce sta unità sottu à un tettu è di vede ciò chì pudemu fà quandu ghjunghjemu questu. Francamente, stu pensamentu mi eccita immensamente. U tettu chì avemu da scuntrà sottu duverebbe esse à tempu eleganti è esteticu è ugualmente efficace. Di sicuru, a ricerca tradisce a risposta stessu. L'arte era a scelta più ovvia è curretta. Avemu sceltu u cinema da u so largu spettru ". disse.

U Ministru Ersoy hà sottolineatu chì u cinema hà u putenziale di fà una grande differenza, da l'individuu à a sucità, in a cumunicazione di massa d'oghje è hà cuntinuatu cusì:

"Ovviamente, u numeru di paesi induve l'industria cinematografica hè assai forte in a produzzione, a distribuzione è l'ecunumia ùn supera micca i dita di una manu o ancu u riempie. Quandu guardemu à a manera chì u cinema hè utilizatu in questi paesi, hè pussibule di vede l'approcciu di u cuncettu di "fà a diferenza" è cumu i risultati sò ottenuti in questu modu. Avà hè u tempu di mustrà a nostra diferenza. Ùn pudemu micca permette di perde più tempu à questu puntu. Quandu pensemu à a grande geografia, a storia è a tessitura culturale di i paesi chì participanu à u Korkut Ata Turkish World Film Festival, chì i so rapprisentanti vegu in questa sala, a diversità di i cuntenuti chì ponu esse riflessi nantu à a big screen, cumu spiciali è eccezziunali e so perspettivi ponu esse, quantu grande differenzi pudemu catturà, è a prufundità di i dettagli per esse toccu. Eppuru, hè una rispunsabilità di pruduce opere d'arte è di cinema è di purtà queste opere à u publicu u più largu pussibule ".

Apuntendu chì u Ministeru hà aumentatu u sustegnu datu à u cinema in Turchia più di 19 volte in l'ultimi anni 45, Ersoy hà dettu: "Attualmente, avemu righjuntu u livellu di 250 milioni di dollari. Solu in l'ultimi trè anni, u numeru di prughjetti chì avemu supportatu hè statu 1360 è a quantità di sustegnu hè stata 284 million TL. "Chì hè u nostru risultatu?" Se dumandate, u numeru di produzzione cinematografica domestica hè aumentatu 20 volte. U nostru populu hà ancu cura di a pruduzzione è di u travagliu di i so artisti, è u numeru di spettatori di i nostri pruduzzione domestica hè cresciutu da 2 milioni à 33 milioni. I nostri direttori, attori è scrittori sò stati è cuntinueghjanu à esse u nostru orgogliu in l'urganisazioni internaziunali. Cuntinuemu à riceve premii ". usatu e frasi.

"Korkut Ata Turkish World Film Festival hè un passu inestimabile per u mondu chì ci capisce"

U Ministru Mehmet Nuri Ersoy hà dichjaratu ch'elli anu fattu cambiamenti impurtanti in a Legge di Cinema in 2019 per purtà u cinema turcu più in là, per fà u sviluppu è a crescita sustinibili, è per fà a Turchia unu di i centri di produzzione cinematografica.

"Avemu cuminciatu à ottene risultati assai boni di questu, malgradu e cundizioni epidemiche glubale. Speremu, cù a nurmalizazione di u mondu, sti risultati ghjunghjeranu à un livellu assai diversu. Di sicuru, vogliu apre una parentesi quì per a nostra industria di serie TV, chì hà scrittu una storia di successu tremenda. L'industria di a serie TV turca hà righjuntu una pusizione chì hà righjuntu più di 152 milioni di telespettatori in u mondu cù e so pruduzzione trasmesse in 600 paesi. Bastamente, unu di ogni 13 persone in u mondu guarda almenu una serie TV prodotta in Turchia. Allora, "chì t'hà purtatu stu livellu di pruduzzione, stu successu in l'industria di u cinema è di serie TV?" Se mi dumandate, a mo risposta serà assai chjara. Avemu dettu à noi stessi, cari invitati. Grazie à certe pruduzzione, avemu avutu l'uccasione di prumove i valori, a cultura è a civilisazione chì rapprisentamu. Avemu a ghjente chì si dumanda. In u risultatu, a curiosità porta l'apprendimentu, l'apprendimentu porta l'intelligenza, è l'intelligenza porta l'empatia. A funzione più impurtante di l'arti hè di sfondà e barriere, i preghjudizii è i stereotipi trà e società è e culture. L'arte hè una dicotomia da a cultura à a cultura, da a credenza à a credenza, da l'idea à l'idea. Korkut Ata Turkish World Film Festival hè ancu un passu assai preziosu versu a cunniscenza di u mondu di noi.

Rimarchendu chì u festival aumenterà l'opportunità di cuuperazione culturale è artistica trà i paesi di u mondu turcu è rinfurzà i valori storici, culturali è suciali cumuni à traversu l'arti di u cinema, u Ministru Ersoy hà dettu: "Questa unità farà pussibule opere cinematografiche di ogni paese per ghjunghje à un publicu più largu in u primu locu. Credu chì i passi da fà inseme è e cuproduzioni ci permetteranu di participà à l’arena internaziunale cù più opere, è permettenu à i nostri filmi di scuntrà un publicu più largu è sfarente. Inoltre, cù ogni travagliu novu pruduttu, l'infrastruttura culturale è intellettuale di u cinema di u mondu turcu serà arregistrata. Cusì, assicureremu a furmazione di un archiviu cinematograficu impurtante è un patrimoniu artisticu chì serà una ispirazione è un esempiu per e novi generazioni. Tutti questi sò risultati per i quali duvemu sforzà, è spergu chì inseme li ghjunghjeremu ". hà fattu a so valutazione.

Vice Ministru di Cultura è Turismu Ahmet Misbah Demircan, Direttore Provinciale di Cultura è Turismu di Istanbul Coşkun Yılmaz, Rettore di l'Università di Istanbul Prof. Dr. Mahmut Ak, direttore Reis Çelik, Mesut Uçan è Nazif Tunç, è ancu parechji nomi di Turchia è u mondu di a cultura è di l'arti di e Repubbliche Turche anu assistitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*