U Centru di Controlu Principale di l'Autostrada di u Nordu di Marmara hè apertu

A sicurezza di u trafficu hè stata maximizata cù u sistema di trasportu intelligente
A sicurezza di u trafficu hè stata maximizata cù u sistema di trasportu intelligente

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasportu è Infrastruttura, hà dettu chì anu custruitu tutte l'autostrade cù u Sistema di Trasportu Intelligente è hà dettu: "A sicurità di u trafficu hè stata maximizata cù parechji elementi di u Sistema di Trasportu Intelligente. Hè stata assicurata chì l'accidenti sò stati ridotti à u livellu minimu. Dichjarà chì anu custruitu l'Autostrada di u Marmara di u Nordu cù u Sistema di Trasportu Intelligente, Karaismailoğlu hà dettu chì a gestione di l'infrastruttura hè fatta 148 ore à ghjornu da u persunale 24 in u campus di u Centru di Controlu Principale.

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu hà parlatu à a ceremonia di apertura di u Centru di Controlu Principale di l'Autostrada di u Nordu di Marmara; "Cum'è i guverni di u Partitu AK, avemu lasciatu 19 anni daretu cù una cuscenza pulita. In stu prucessu produttivu, assistemu inseme chì u nostru paese, chì avemu trasfurmatu in una basa di produzzione domestica è naziunale, hè diventatu oghje a basa di produzzione è logistica di u mondu ".

U Centru di Controlu Principale di l'Autostrada di u Nordu di Marmara hè statu apparsu

CENTRO DI CONTROLLO PRINCIPALE DI AUTOSTRADA NORD MARMARA UNU DI I PROGETTI PIÙ IMPORTANTI IMPLEMENTATI

Sottulineendu chì mentre u mondu sanu hà avutu prublemi in a produzzione glubale è a catena di fornitura in l'ultimi anni, Turchia hè stata scena di novi investimenti unu dopu à l'altru, Karaismailoğlu hà dettu: "Mentre a pupulazione urbana crescente in u mondu causa prublemi in particulare. in u campu di l'impieghi è l'infrastruttura, l'ecunumia turca cuntinueghja à cresce cù investimenti infrastrutturali pianificati. Oghje; Sicondu i dati di l'Istitutu Statistici Turcu; Avemu vistu chì u 84 per centu di a nostra pupulazione vicinu à 93 milioni vive in centri pruvinciali è distritti. A crescita di a pupulazione in i centri pruvinciali è distrittu crea naturalmente novi bisogni per novi prughjetti di abitazioni, servizii di trasportu è logistica, servizii di salute è educazione efficaci è tutti i prublemi simili. E dumande in rapida evoluzione di a pupulazione crescente è l'intensificazione annantu à l'assi di a digitalizazione necessitanu a ricerca di suluzioni chì includenu tecnulugii avanzati. À questu puntu, vedemu chì parechje cità in u nostru paese è in u mondu passanu per u prucessu di trasfurmazioni digitale è pruvate d'adattà à stu cambiamentu rapidu. Avemu assistitu avà chì ancu e tecnulugia emergenti cum'è l'intelligenza artificiale, l'internet di e cose è 5G sò infrastrutture indispensabili per l'umanità. Avemu ancu bisognu di accelerà i nostri sforzi per popularizà i Sistemi di Trasportu Intelligenti utilizendu sti tecnulugia. Sò piacè di dì chì u Centru di Controlu Principale di l'Autostrada di u Nordu di Marmara hè unu di i prughjetti più impurtanti realizati in questu rispettu ".

"19 anni cù i guverni di u Partitu AK; Karaismailoğlu hà dettu: "Hè statu un periodu in u quali sviluppi assai impurtanti sò accaduti in u campu di a guida è a sicurezza stradale, cum'è in tutti i campi da l'educazione à a salute, da l'ambiente è l'urbanismu à e strade". diminuzione significativa di a rata di accidenti di trafficu.

EMI DIVISU E STRADE, CONNESSEMI I CORI

Karaismailoğlu hà dettu: "Mentre a mobilità di i veiculi hè aumentata di 2003 per centu trà u 2020 è u 170, a perdita di vita per 100 milioni di veiculi-chilometru hè diminuita di 81 per centu. Daretu à stu successu sò l'investimenti ghjusti fatti à a luce di studii scientifichi. Avemu pulitiche chì dicenu "a ghjente prima", chì formanu a spina di tutti i nostri prughjetti, travaglii è pratiche. Per d 'altra banda, studii accademichi mostranu chì; A parte di l'errori umani in l'occurrence di accidenti di trafficu hè più di 90 per centu. Dunque, u nostru scopu primariu hè di impedisce a ghjente di fà questi sbagli. Per aumentà a sicurezza di u trafficu, avemu bisognu di cambià u nostru cumpurtamentu. Avemu da assicurà chì stu cambiamentu si sparghje in tutta a nostra sucità. Subitu dopu, u nostru secondu scopu hè; Ancu s'ellu ci sò sbagli, hè di piglià misure chì ponu impedisce a ghjente di perde a so vita. À questu puntu, avemu fattu una longa strada di novu durante u nostru regnu. Camini spartuti, cori uniti. Avemu rinnuvatu e nostre strade; Cusì, avemu permessu di viaghjà in modu sicuru, cunfortu è in pocu tempu. Avemu aumentatu a nostra rete di strada divisa esistente di 2003 chilometri prima di u 6 à 100 chilometri. Avemu aumentatu a nostra lunghezza di l'autostrada à 28 chilometri. Avemu aumentatu a nostra lunghezza di u ponte è u viaduttu à 402 chilometri. Avemu aumentatu a nostra lunghezza tutale di u tunnel da 3 chilometri à 532 chilometri.

ORA COSTRUIAmu TUTTE E NOSTRE STRADE CUN SISTEMI DI TRASPORTU INTELLIGENTI

Rimarchendu chì una di e misure più impurtanti pigliate per aumentà a sicurezza di u trafficu hè senza dubbitu Sistemi di Trasportu Intelligenti, u Ministru di i Trasporti Adil Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"À questu puntu, avemu cuminciatu à mette in serviziu Sistemi di Trasportu Intelligenti in parallelu cù i sviluppi in e tecnulugia di l'infurmazione. Cù i nostri Sistemi di Trasportu Intelligenti; Avemu u scopu di creà una struttura sparghje in tuttu u paese, partendu da l'assi principali cù u trafficu pesante. Ricurdatevi, u 16 dicembre di l'annu passatu, avemu messu l'Autostrada Ankara-Niğde à u serviziu di u nostru populu cum'è a strada più intelligente in Turchia; Avemu cumpletu una parte strategica di u nostru trasportu stradale ininterrottu da Edirne à Şanlıurfa, chì riduce u tempu di viaghju. Quì, a sicurezza stradale hè gestita à u più altu livellu cù 1,3 milioni di metri di rete di fibra ottica è 500 sensori di trafficu posti longu a strada attraversu un centru di cuntrollu principale, cum'è avemu inauguratu oghje. Avà custruemu tutte e nostre strade cù Sistemi di Trasportu Intelligenti; Ampliemu Sistemi di Trasportu Intelligenti in tutta a nostra reta stradale. U Centru di Controlu Principale di l'Autostrada di Marmara di u Nordu hè statu un esempiu assai bonu è precisu chì serve esattamente questu scopu.

AUTOSTRADA NORD MARMARA; ISTANBUL SIGNIFICATIVAMENTE RELAXU U U U U TRAFFU URBANU E FORTE CROSSING

Karaismailoğlu, "Comu sapete, l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, chì parte da u locu Kınalı à l'ouest di Istanbul è finisce vicinu à u distrittu Akyazı à l'est di Sakarya; Istanbul hà liberatu significativamente u trafficu urbanu è u passaghju di u Bosforu. Cù l'apertura di u Ponte Yavuz Sultan Selim, ci hè stata una riduzione di 42 per centu in u tempu di viaghju in u trafficu di u Ponte Fatih Sultan Mehmet. Una opportunità di trasportu ininterrotta, sicura è cunfortu hè stata offerta à i veiculi di trasportu naziunale è internaziunale. Una parte integrante di u nostru approcciu "u primu umanu" hè di sicuru a prutezzione di a natura è l'ambiente, è un mondu sustenibile è vivable. In questa direzzione, vogliu spiegà fieru a cuntribuzione di a nostra autostrada à l'ambiente. Cù l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, un totale di 3 miliardi 518 milioni di TL risparmii sò ottenuti annu, 3 miliardi da u tempu è 518 milioni da u carburante. Inoltre, l'emissioni di carbone sò ridutte da 198 mila tunnellate, cuntribuiscenu à l'eliminazione di a contaminazione di l'aria è di i prublemi ambientali causati da u trafficu. A riduzzione di l'emissioni di carbonu ottenuta grazia à u nostru prughjettu vale a quantità di diossidu di carbonu chì 16 mila arburi cunvertisce in ossigenu.

I PROBLEMI DI L'UTENTI DI STRADE SONO SOLUTI

"In tutta l'Autostrada di u Marmara di u Nordu; Ci hè 3,2 milioni di metri di infrastruttura di cable in fibra ottica, 134 segni di messagiu variabile, 3 mila 46 camere, 36 stazioni di misurazione meteorologica, 275 infrastrutture telefoniche d'emergenza, raccolta di pedaggi, rilevazione di incidenti, sicurezza di trafficu è infrastruttura di rete di cumunicazione. :

"A gestione di tutta sta infrastruttura hè in stu campusu di u Centru di Controlu Principale, chì hè custruitu nantu à una superficie di 53 mila 300 metri quadrati; Hè realizatu attraversu un sistema di travagliu 24 ore è 148 persunale. Grazie à i Sistemi di Trasportu Intelligenti integrati in l'autostrada; Tutte e camere installate longu a strada di l'autostrada sò monitorate è dirette 24 ore à ghjornu. In linea cù l'infurmazioni chì venenu da i sensori meteorologichi nantu à a strada, a gestione dinamica hè furnita secondu e cundizioni climatichi di u trafficu. In novu, longu a strada di l'autostrada, i segni di missaghju variabili è i segni di trafficu variabili ponu esse affissati per furnisce i missaghji desiderati è avvirtimenti à i cunduttori. Hè cuntrullata da alta tensione è generatori in i centri di trasformatori situati in a strada di l'autostrada. U sistema d'avvertimentu di nebbia pò esse operatu automaticamente o manualmente. Grazie à e camere di rilevazione di l'avvenimenti monitorate constantemente, un accidentu, un veiculu stazionariu, un oggettu straneru o altre situazioni chì ponu influenzà negativamente u trafficu sò immediatamente intervenuti. A gestione è l'amministrazione di pattuglie di trafficu di ogni ghjornu sò furnite. A densità di u trafficu è l'infurmazione di a velocità media sò tracciate cù l'infurmazioni da i sensori di trafficu. I Centri di cuntrollu di l'Uffiziu Toll in l'autostrada sò monitorati; In casu di necessariu, l'azzioni currettive ponu esse pigliate in quantu à e transizioni di i cunduttori. I prublemi di l'utilizatori di a strada sò risolti attraversu u call center ricevendu dumande da i citadini.

A SICUREZZA DI U TRAFFU hè AGGIORNATA À U PIÙ ALTU LIVELLU CUN DIFERENTI ELEMENTI DI SISTEMA DI TRASPORTU INTELLIGENTE

Karaismailoğlu, "Inoltre, cù i sistemi in i tunnel di l'autostrada; pumps, liveddu di l'acqua, statutu di valvula, statu di flussu pò esse monitoratu in u sistema di estinzione di u focu di l'acqua. Mentre l'infurmazioni da i metri di luminanza ponu esse visualizati, i tappe di illuminazione ponu esse operate automaticamente o manualmente. I DMI è DTI in u tunnel è u tunnel frontale ponu esse cuntrullati / cuntrullati automaticamente o manualmente secondu i scenarii. Grazie à u sistema di annunziu publicu, i cunduttori sò infurmati automaticamente o manualmente. Hè pussibule cuntattate cù i telefoni di cumunicazione d'urgenza; S'elli sò sguassati, hè dinù pussibule à vede chì telefonu hè statu cacciatu. In più di tutte queste applicazioni, a sicurità di u trafficu hè stata maximizata cù parechji elementi di u Sistema di Trasportu Intelligente. Hè stata assicurata chì l'accidenti sò stati ridotti à u livellu minimu.

OBIETTIMU À RIDURRE I DANNI AMBIENTALI PER U NOSTRE LAVORO IN SISTEMI DI TRANSPORT INTELLIGENTI

Ricordendu chì anu urganizatu u 12u Cunsigliu di Trasportu è Comunicazione in uttrovi cù a participazione internaziunale, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu discututu u nostru mondu in rapidu sviluppu è cambiante, umanu, carichi è mobilità di dati cù l'enfasi di" Logistica-Mobilità-Digitalizazione". Cù u nostru travagliu nantu à i Sistemi di Trasportu Intelligenti; Avemu u scopu di aumentà a sicurezza di u trafficu, riduce i tempi di viaghju, aduprate e capacità stradali esistenti in modu più efficace è efficiente, aumentà a mobilità, cuntribuisce à l'ecunumia di u nostru paese aumentendu l'efficienza energetica è riduce i danni à l'ambiente. In novu, ùn rallentemu micca i nostri sforzi per assicurà una mobilità efficiente, sustenibile, intelligente è integrata chì centra l'accessibilità. A "Strategia di Mobilità Sostenibile è Intelligente è Pianu d'Azzione", chì hè sempre in corso, è a "Strategia di Trasportu Accessibile è Pianu d'Azzione" publicatu u 1 d'ottobre, sò i testi di e nostre duie politiche basiche impurtanti, per quale avemu determinatu u nostru altu. -strategia di livellu è roadmap. In u quadru di a Strategia è u Pianu d'Azione per a Mobilità Sostenibile è Intelligente è a visione di a mobilità, a logistica è a digitalizazione di u nostru Ministeru, strategie è pulitiche seranu sviluppate per adattà i sistemi di trasportu à i bisogni attuali è emergenti.

STABILIMU UNA RETE DI TRASPORTU INTELLIGENTE SURA, AMBIENTALE, TECNOLOGICA, INNOVATIVA È UTILIZZANDO RISORSE LOCALI

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà continuatu u so discorsu cusì:

"Creemu principalmente una basa di dati di l'accidenti di trafficu in u scopu di u Documentu di Strategia di Sistemi di Trasportu Intelligenti. Avemu ancu aduprà e dati di trasportu raccolti per a ricerca è u sviluppu di applicazioni innovatori. Espanderemu l'applicazioni di l'onda verde chì furnisce un passaghju di velocità constante à intersezioni signalizzate successive. In u scopu di a Strategia di Sicurezza di u Traffico Autostrale, avemu stabilitu obiettivi in ​​cunfurmità cù l'Approcciu Zero Perdita di Vita in Traffic. Stabbiliemu una rete di trasportu intelligente chì hè sicura, ecologica, tecnologica, innovativa è chì utilizeghja risorse domestiche. Riunitemu strade intelligenti chì riducenu u rolu di e persone è furniscenu supportu à i veiculi in u caminu, cum'è a direzzione è a prevenzione di l'accidenti, cù i nostri citadini. U più impurtante, salvemu a vita di i nostri citadini grazia à i nostri modi intelligenti ".

L'AUTROSTRADA NORD MARMARA È UNA OPERA MONDIALE

Dichjarà chì l'Autostrada di u Marmara di u Nordu hè una fonte di orgogliu per ogni citadinu di a Republica di Turchia, Karaismailoğlu hà dettu: "Hè un travagliu di classe mundiale chì pudemu mostrà à i nostri ghjovani è zitelli cum'è un signu di u futuru luminoso di Turchia. Hè una prova chì ùn avemu micca ricunnosce alcunu ostaculi per purtà u nostru paese è a nazione sopra à u livellu di e civilisazioni cuntempuranee è chì i ghjorni chì Turchia serà unu di i paesi principali in a so regione è in u mondu sò vicinu. L'aspettu più fieru di st'opera gigante chì avemu custruitu hè a mubilizazione di tutti i mezi pussibuli per prutege l'omu, a so vita, a so salute è a pace.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*