U Prughjettu BAKAP di Mansur Yavaş porta i so primi frutti

U prughjettu Mansur Yavasin BAKAP dà i so primi frutti
U prughjettu Mansur Yavasin BAKAP dà i so primi frutti

U Prughjettu di Sviluppu Capitale Ankara (BAKAP), chì u Sindaco Metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş hà dettu: "U mo sognu più grande hè di fà ricchi i pruduttori lucali in Ankara", hà cuminciatu à sviluppà l'agricultura urbana. Continuendu à sustene ecunomicamenti i pruduttori domestici cù i so prugrammi di sustegnu di u sviluppu rurale, a Municipalità Metropolitana hà u scopu di rinvivisce l'ecunumia di a cità cù u mudellu "Campus Agriculture" stabilitu nantu à a so terra situata in una zona di 2 decares in u District Gölbaşı Karaoğlan. U Dipartimentu di i Servizii Rurali, chì distribuisce gratuitamente i prudutti cultivati ​​nantu à sta terra à i pruduttori lucali è e famiglie chì ricevenu l'assistenza suciale, distribuirà avà u granu di l'insilatu coltu à e piccule imprese famigliali impegnate in l'allevamentu di l'animali.

A Municipalità Metropolitana cuntinueghja à fà surrisu i pruduttori lucali cù i so prughjetti di sviluppu rurale chì migliurà l'agricultura di a capitale è rivitalizzanu l'ecunumia di a cità.

U Prughjettu di Sviluppu di a Capitale Ankara (BAKAP), implementatu da u Sindaco Metropolitanu Mansur Yavaş, chì cuntinueghja à stà vicinu à l'agricultori di a Capitale cù e parolle "U mo sognu più grande hè di arricchisce i pruduttori lucali di Ankara", hà cuminciatu à dà fruttu.

Furnendu supportu à i pruduttori lucali in parechji spazii, da e sementi à i fertilizzanti, a Municipalità Metropolitana ùn solu pruduce diversi prudutti, ma ancu distribuisce i prudutti chì cresce à i pruduttori domestici è e famiglie chì ricevenu assistenza suciale, gratuitamente, in u campusu agriculu chì hà stabilitu in u campus. una zona di 2 decares in Gölbaşı Karaoğlan District. Grazie à u Campus Agricoltura Gölbaşı Karaoğlan, chì hè un pilastru impurtante di u Prughjettu BAKAP, chì furnisce un sustegnu ecunomicu à i agricultori in a capitale, l'ecunumia di a cità si rivive ogni ghjornu.

U PROJETTU PÀ RIFIUTI L'AGRICULTURA CAPITALE

U Dipartimentu di i servizii rurali hà u scopu di rinfurzà l'agricultura di Başkent preparendu novi prugrammi di sustegnu per i pruduttori domestici cù BAKAP.

Spieghendu l'impurtanza di u Prughjettu BAKAP dicendu: "Custruemu u più grande campus agriculu di Turchia in termini di municipalità", Ahmet Mekin Tüzün, Capu di Servizi Rurali, hà dichjaratu ch'elli anu da prufittà di i terreni agriculi chì appartene à a municipalità per scopi multipli. hà fattu e seguenti dichjarazioni:

"Stabbiliemu una Accademia Agricola per un centru di furmazione induve furmà i pruduttori di Ankara. Daremu a furmazione in Gölbaşı Karaoğlan. Averemu ancu corsi brevi. In questu, avemu stabilitu un Campu di Natura è Agriculture. Quì, averemu una unità per fà chì i nostri figlioli amassi l'agricultura è per spiegà a natura è a vita in natura. Averemu ancu 5 laboratorii. U nostru scopu hè di guardà l'acqua di irrigazione, a terra è i residui di u pruduttore.

INCENTIVA À A PRODUZIONE CERTIFICATA

Enfatizendu chì pensanu à dirige i pruduttori da Ankara à a produzzione certificata, Tüzün hà dettu: "Per questu, a rilevazione di i residui in i prudutti pruduciuti da i pruduttori serà a basa per ottene una bona agricultura è certificati di agricultura biulogica. Avemu u scopu di pudè furnisce rapporti di analisi o rapporti di residui chì useremu in l'esportazioni da Ankara à l'esteru ", disse.

Dichjarà chì stabilisceranu un laboratoriu cun validità è accreditazione internaziunale, Tuzun hà dettu: "Avemu zoni di serra quì. In queste serre, avemu da ottene a pruduzzione da e sementi è l'azzaru è da u nostru laboratoriu di cultura di tissuti chì stabiliremu. Un altru laboratoriu serà e piante medicinali è aromatiche. Sapete, ci hè un cambiamentu seriu in queste piante cù a pandemia. L'ecologia di Ankara hè ancu assai adattata per questu. In più di questi, avemu una zona di pruduzzione. Averemu pruduzzione sia sottu à a copertina sia in u campu aperto ".

DA CENTRU YOGA À ZONA DI VITA NATURALE, GESTIONE DA RUTA CYCLE

Enfatizendu chì custruiranu ancu un centru di ricreazione agricula in u Campus Agriculu Gölbaşı Karaoğlan, Tüzün hà spiegatu chì i citadini di a Capitale ponu passà tempu cù e so famiglie cù e seguenti parolle:

"Avemu avvenimenti separati per tutti i nostri citadini chì venenu quì cù e so famiglie. Da i parchi di ghjocu per i zitelli, giardini induve ponu piantà rapidamente, 12,5 chilometri di pista di caminata, 8 chilometri di pista di bicicletta, una zona induve ponu cavalcà cavalli (manege), habitat naturale cù animali unichi in Ankara, i nostri bungalows, stagni, stagnu d'acqua di piovana. serà u nostru centru di yoga ".

DA FRUTTA È VERDUMI À A PRODUZIONE DI ZAFRANU

Dichjarà chì continuanu à sustene i pruduttori domestici cum'è a municipalità metropolitana, Tuzun hà ancu attiratu l'attenzione à u fattu chì pruduceranu prudutti cù un altu valore aghjuntu è annuncia chì anu iniziatu u muvimentu di u sviluppu rurale in a Capitale:

"Cum'è a municipalità metropolitana di Ankara, avemu datu pacchi alimentari à quelli chì anu bisognu. Quì, avemu pruduciutu 150 decares di pumati, pepite, melanzane è fasgioli per scuntrà i ligumi freschi necessarii da queste famiglie. Avemu piantatu patate è cunsegnamu e patate à quelli chì anu bisognu à traversu u Dipartimentu di i Servizii Suciali. Oltri a chistu, avemu differente prucessi prudutti. Un altru esperimentu di girasole. Avà l'avemu divisu in pacchetti di 250 grammi è dà li cum'è rigali à quelli chì ci visitanu. Unu di i nostri travaglii più interessanti era u sistema di irrigazione à goccia in u risu paddy. Un serviziu chì furnisce u 70 per centu di risparmiu d'acqua. Ci hè una pianta furastera utilizata in l'allevamentu, avemu cultivatu. Attualmente, a nostra pruduzzione di ziferanu cuntinueghja. U nostru scopu hè di cuntinuà à ripruduce l'annu prossimu. Avemu trovu a soia senza OGM è l'avemu cultivata cum'è tronchi. Avemu fattu a nostra racolta. L'ampliemu in u scopu di a pruduzzione cuntrattuale. Avemu piantatu muschi custituitu da diverse piante di furaghji in 9 parcelle. Avemu fattu mischii cù un altu valore caloricu è nutrizionale soprattuttu per l'animali è l'animali di latti, imballate, preparatu brochure nantu à elli è li distribuemu. Avemu piantatu 12 mila 100 arburi di fruttu. Dicemu ancu à i nostri pruduttori chì ponu esse cultivati ​​in 21 variità diffirenti è in questa ecologia. Irrigamu tuttu u nostru campu cù un sistema chjusu. Avemu aduprà u sistema di irrigazione di goccia è u sistema di irrigazione di tamburinu, avemu aduprà l'acqua cù assai cura, soprattuttu in questu periodu di seca, spieghemu u valore di l'acqua à i nostri invitati. Avemu dimustratu i benefizii di l'irrigazione à goccia o cumu fà cù l'irrigazione di tamburinu si anu da irrigà spazii assai grande. Avemu stabilitu u nostru attellu di legnu, hà iniziatu a custruzzione di a sala di pranzu è di i vestitori di i nostri travagliadori. À u mumentu, avemu principiatu à apre i camini di caminata è di bicicletta. Svilupperemu un centru di valore aghjuntu per Ankara, chì serà u più grande campus di Turchia. Custruiremu quì un centru chì pò fà R&D sia in a produzzione sia in l'educazione ".

A Municipalità Metropolitana, chì allevia l'ecunumia di i pruduttori domestici cù u sustegnu chì furnisce in cunfurmità cù l'intelligenza di a municipalità suciale, distribuirà gratuitamente u granu insilatu cultivatu in Gölbaşı Karaoğlan Agriculture Campus à e piccule imprese familiari chì trattanu di l'allevamentu di animali dopu a cugliera. hè cumpletu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*