Marmaray Zübeyde Hanım Park hè apertu à u serviziu

Marmaray Zübeyde Hanım Park hè apertu à u serviziu

Marmaray Zübeyde Hanım Park hè apertu à u serviziu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à a ceremonia di apertura di u Parcu Marmaray Zübeyde Hanım. Karaismailoğlu hà dettu: "Ogni civiltà nasce è cresce nantu à u terrenu materiale è spirituale furmatu da e cità", è chì e cità sò u specchiu di a ricchezza è a civilizazione di una nazione cù i so valori suciali, culturali è architettoniali.

Dichjarà chì e cità sò ancu ponti chì culliganu u passatu à u futuru è e civiltà antiche à u presente, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Una di e nostre rispunsabilità hè di rinfurzà sti ligami è di purtari à u futuru è di custruisce centri chì rispondenu à ogni tipu di bisogni oltre l'età. À questu puntu, l'attività è i servizii durante i guverni è e municipalità di u Partitu AK sò in questa cunniscenza è direzzione. Hè a nostra priurità di sviluppà e nostre cità in armunia cù a so storia, a struttura culturale è a natura. Per quessa, attachemu una impurtanza particulare à i servizii municipali. Senza dubbitu, u modu di successu in a municipalità hè di esse intrecciatu cù u publicu. Finu à oghje, avemu travagliatu per serve u populu, micca l'ideulugia. In questu modu, nimu ùn pudia esse trà noi è a nostra nazione ".

AMU IMPLEMENTU PRANCHISSI PROJETTI GIGANTI CHE PORTANO VOCE IN U MONDU

Spieghendu chì anu implementatu assai prughjetti giganti in 7 colline Istanbul per fà Istanbul una di e cità principali di u mondu, Karaismailoğlu hà nutatu chì i prughjetti di u seculu, Marmaray è Tunnel Eurasia, passavanu sottu à u Bosforu. Esprimendu chì pusonu a terza collana nantu à u Ponte Yavuz Sultan Selim è u Bosforu, Karaismailoğlu hà fattu e seguenti valutazioni:

"Cù l'Aeroportu di Istanbul, avemu fattu Istanbul un centru di aviazione globale. Avemu messu in serviziu a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul. Custruendu l'autostrada Istanbul-Izmir, cumpresu u ponte Osmangazi, avemu fattu sti dui cità quasi vicini vicinu. In Çamlıca, avemu cacciatu 33 pile di ferru chì eranu spargugliati è dannosi per a salute umana è l'ambiente. Avemu fattu una cuntribuzione impurtante à a siluette di Istanbul cù a Torre Camlica, una maraviglia di l'ingenieria turca. Per a prima volta in u mondu, avemu purtatu un novu puntu di riferimentu à Istanbul, induve 100 radii trasmettenu nantu à a stessa torre. Marmaray, HalkalıHè diventata una di e linee principali di u trasportu urbanu di Istanbul cumpiendu 80 stazioni in 43 minuti nantu à una pista di 108 chilometri trà Gebze. Marmaray hè avà l'indirizzu di u trasportu veloce, còmode, ininterrottu chì ùn hè micca affettatu da e cundizioni climatichi per i residenti di Istanbul. Marmaray hè diventatu a spina dorsale di Istanbul. U 5 di nuvembre, u numeru di passageri chì utilizanu Marmaray hà battutu un record. 567 mila 169 passageri in un ghjornu è 6 milione 1 mila passageri in dui ghjorni cù u 115 di nuvembre sò stati trasportati à u so travagliu è i so amati da Marmaray. In i 8 anni chì hè stata in serviziu, u numeru di passageri chì hà purtatu hà righjuntu 607 milioni. Quandu si tratta di serviziu, ùn simu micca soddisfatti. Pianificamu è facemu megliu, più còmode, più veloce ".

U LAVORO CONTINUA SU 7 LINEE SEPARATE

Karaismailoğlu, Ministru di i Trasporti, hà dettu: "Continuemu à travaglià in 80 linee separate cù una lunghezza di 103,3 chilometri per u sviluppu di l'infrastruttura di trasportu publicu ferroviariu di Istanbul, seguitu a linea suburbana di Marmaray è a Metro Levent-Hisarüstü chì serve nantu à a lunghezza di 7 km. pista. U metro più veloce di Turchia, Beşiktaş (Gayrettepe)-Kağıthane-Eyüp-Istanbul Airport Metro, chì avemu realizatu cù successu a prima prova di guida 3 ghjorni fà, hè a nostra linea Marmaray. Halkalıda Küçükçekmece-Başakşehir-Arnavutköy-İstanbul Airport Metro, Pendik Tavşantepe-Sabiha Gökçen Airport Metro, Bakırköy (IDO)-Bahcelievler-Güngören-Bağcılar Kirazlı Metro, Başakşehir-Pine è Sakura City Hospital, It-Kayaizade-Fetru è Metro di Sakura. un prughjettu di Trasportu Urbanu è Recreazione chì parterà da Çamlıca Metro è Zeytinburnu Kazlıçeşme è passerà per Yedikule, Samatya, Yenikapı, Çataltı Kapı è ghjunghje à Sirkeci, in quale ci saranu percorsi per caminari, camini di bicicletta è spazii suciali in più di a linea di trasportu publicu di u sistema ferroviariu. . Speremu, compieremu tutti questi prughjetti in 2023. À u principiu di u 2022, avemu da cumincià à mette in serviziu sti prughjetti ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*