MEB Custruirà 1,5 Nove Scole in Ankara cù un Investimentu Addizionale di 70 miliardi di Lire

MEB Custruirà 1,5 Nove Scole in Ankara cù un Investimentu Addizionale di 70 miliardi di Lire

MEB Custruirà 1,5 Nove Scole in Ankara cù un Investimentu Addizionale di 70 miliardi di Lire

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dichjaratu chì un budgetu d'investimentu supplementu di 2021 miliardi di lire hè statu attribuitu à Ankara à a fine di u 70, cumprese a custruzzione di 2 scole novi è 1,5 campus di educazione speciale.

U Ministru di l'Educazione Naziunale, Mahmut Özer, discute i sviluppi in l'educazione in faccia per separatamente in tuttu u paese è nantu à una basa pruvinciale, è ancu urganizeghja riunioni di valutazione di l'educazione in tutte e pruvince ch'ellu visita.

Sottu a presidenza di u Ministru Özer, sta volta una riunione di valutazione di l'educazione provinciale hè stata tenuta in a capitale cù a participazione di u guvernatore di Ankara Vasip Şahin, deputati di Ankara, guvernatori di distrittu, burocrati di u ministeru è amministratori provinciali è distrittuali. A situazione in a capitale, chì hè trà e pruvince cù u più altu numeru di studienti, maestri è travagliadori di l'educazione in quantu à a densità di pupulazione, hè statu discutitu in questa riunione.

In a so dichjarazione dopu à a riunione, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dichjaratu chì 2 miliardi di lire di risorse supplementari sò stati trasferiti à l'investimenti in educazione cuntinuu di 1,5 miliardi di lire in Ankara è hà dettu: "Cù queste risorse, 70 scole novi, 2 campus d'educazione speciale. , 2 centri di scienza è arte, 1 centru di guida, in a capitale, è un centru di ricerca serà custruitu. Inoltre, i travaglii di riparazione di tutte e scole in u centru è i distretti seranu finiti ". disse.

Nutendu chì in a Reunione di Valutazione di l'Educazione Pruvinciale di Ankara, una valutazione cumpleta hè stata fatta nantu à u bilanciu d'investimentu in l'educazione di a cità, i bisogni di e scole è a diffusione di i servizii educativi offerti in tutta a pruvincia, u Ministru Özer hà dichjaratu chì e decisioni prese inseme cù tutte l'autorità seranu implementate rapidamente.

Esprimendu chì facenu sforzi per Ankara per guidà tutte e pruvince cù a so prestazione in l'educazione, u Ministru Özer hà dettu chì anu decisu di trasferisce una risorsa addiziale di circa 2021 miliardi di lire à l'investimentu in l'educazione di 2 miliardi di lire in costruzione per 2 in Ankara, in l'ultimi mesi 1,5. Ellu disse: "Spergu chì metteremu 70 scole novi in ​​serviziu in Ankara. 70 di sti 35 scole seranu kindergarten. Sapete, cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, avemu determinatu una di e nostre aree prioritarie cum'è l'aumentu di l'accessu à l'educazione prescolare è in questu sensu, avemu cuminciatu à fà investimenti seri in Istanbul. Facemu un modestu principiu ancu in Ankara ".

Dichjarà chì farà investimenti assai più grande in i kindergarten in 2022, u Ministru Özer hà dettu: "Cù u nostru budget addiziale, custruiremu 21 scole primarie è 14 scole secundarie. À u listessu tempu, in più di queste 70 scole, purteremu 2 campus d'educazione speciale in Ankara. "Questi campus di educazione speciale includeranu a kindergarten d'educazione speciale, a scola di pratica di l'educazione speciale, u 1u, 2u è u 3u livellu è a scola prufessiunale di l'educazione speciale". disse.

U Ministru Özer hà dettu chì in questi campus, mentre aspittendu i so figlioli, i genitori ponu ancu prufittà di i corsi urganizati da i centri di educazione publica.

Dichjarà chì ci sò 8 centri di scienza è d'arte in Ankara induve i studienti dotati ricevenu educazione, u Ministru Özer hà dichjaratu chì u numeru di BİLSEM in Ankara serà aumentatu à 2 stabilendu altri 10 centri, unu in Pursaklar è l'altru in Gölbaşı.

Annunciendu chì un novu serà aghjuntu à i 15 centri di guida è di ricerca in Ankara, chì furniscenu servizii di diagnosi è diagnosi micca solu per a pupulazione in età di l'educazione, ma ancu per tutti l'adulti, Özer hà dettu chì cù e risorse supplementari attribuite, i travaglii di riparazione minori. di tutte e scole in u centru è i distretti seranu compie trà l'anni 15-19. Ellu hà dettu chì serà finitu rapidamente durante a pausa di a mità di u terminu per esse realizatu in u Novembre.

Özer hà cuntinuatu e so parolle cusì: "A data d'oghje, avemu aghjustatu una risorsa di circa 2 miliardi di lire à l'investimentu in corso di educazione di 1,5 miliardi di lire in Ankara in a nostra riunione. Da oghje, avemu principiatu una mossa seria per aumentà a qualità di l'educazione in Ankara cun un investimentu tutale di 2021 miliardi in 3,5, per permette à i nostri studienti di accede à e scole più facilmente è di riduce u numeru di studienti per aula. In u 2022, avemu risoltu tutti i prublemi infrastrutturali di Ankara cù novi investimenti ".

U Ministru Özer hà ringraziatu u guvernatore, i deputati, i burocrati di u ministeriu, i direttori provinciali è distrittuali di l'educazione naziunale, l'amministratori di e scole è i prufessori per a coordinazione di stu prucessu in Ankara assai successu è hà vulutu chì l'investimenti sò benefizii per Ankara.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*