100 bps rate cut da u bancu cintrali

100 bps rate cut da u bancu cintrali

100 bps rate cut da u bancu cintrali

U Bancu Centrale di a Republica di Turchia (CBRT), Cumitatu di Pulitica Monetaria cunvucata oghje sottu a presidenza di Şahap Kavcıoğlu. In a dichjarazione fatta dopu à a riunione in quantu à a decisione di u tassu d'interessu in u Novembre, u Cumitatu di Politica Monetaria hà decisu di riduce a tarifa d'asta di repo di una settimana, chì hè a tarifa di pulitica, da 16 per centu à 15 per centu. ” si dicia.

E seguenti dichjarazioni sò state fatte da a Banca Centrale:

"U Cumitatu di Pulitica Monetaria (u Cumitatu) hà decisu di riduce a tarifa d'asta di repo di una settimana, chì hè a tarifa di pulitica, da 16 per centu à 15 per centu.

Malgradu a ricuperazione di l'attività ecunomica glubale in a prima mità di l'annu è l'aumentu di i tassi di vaccinazione, novi varianti in l'epidemie mantenenu i risichi negativi nantu à l'attività economica glubale. A ricuperazione di a dumanda glubale, l'altu cursu di i prezzi di e materie prime, i limitazioni di l'offerta in certi settori è l'aumentu di i costi di trasportu causanu l'aumentu di i prezzi di i pruduttori è di i cunsumatori à una scala internaziunale. L'effetti negativi di e cundizioni climatichi sperimentati in i principali paesi d'esportazione di i prudutti agriculi nantu à i prezzi di l'alimentu glubale sò osservati. Mentre chì l'effetti di l'inflazione glubale elevata nantu à l'aspettattivi di l'inflazione è i mercati finanziarii internaziunali sò attentamente monitorati, i banche cintrali di i paesi sviluppati cunsidereghjanu chì l'aumentu di l'inflazione pò piglià più di l'espertu per via di l'aumentu di i prezzi di l'energia è di a discrepanza di supply-demand. In questu cuntestu, i banche cintrali di i paesi sviluppati mantenenu e so pusizioni monetarie di sustegnu è cuntinueghjanu i so prugrammi di compra di attivu.

L'indicatori principali indicanu un forte cursu di l'attività ecunomica domestica ancu guidata da a dumanda straniera. A diffusione di a vaccinazione in tutta a sucietà permette à i servizii, u turismu è i settori cunnessi chì sò stati affettati negativamente da l'epidemie per rinviviscia è l'attività ecunomica per esse mantene cù una cumpusizioni più equilibrata. Mentre a dumanda di beni durable rallenta, a ricuperazione in i beni durable cuntinueghja. Cù a forte tendenza ascendente in l'espurtazioni, a migliione di u saldu di u cuntu currente annualizatu hè previstu di cuntinuà in u restu di l'annu, è hè impurtante per u scopu di stabilità di prezzu chì sta tendenza cuntinueghja.

In u ricenti aumentu di l'inflazione; I fattori di l'offerta cum'è l'aumentu di i prezzi di l'impurtazioni, in particulare in l'alimentariu è l'energia, è l'interruzioni in i prucessi di furnimentu, l'aumentu di i prezzi amministrati / diretti è l'evoluzione di a dumanda sò influenti. L'effetti pusitivi di a rivisione in a pusizione di pulitica monetaria nantu à i prestiti cummirciali cuminciaru à vede. Inoltre, i sviluppi in quantu à i prestiti individuali sò seguiti da vicinu. U Cumitatu hà evaluatu l'analisi nantu à a descomposizione di i fatturi di a dumanda chì ponu esse affettati da a pulitica monetaria, l'evoluzione di l'inflazione di u core è l'effetti di i scossa di supply, è hà decisu di riduce a tarifa di pulitica da 100 punti basi à 15 per centu. U Cumitatu aspetta chì l'effetti temporali di i fatturi di l'offerta fora di l'influenza di a pulitica monetaria nantu à l'aumentu di i prezzi per cuntinuà in a prima mità di u 2022. U Cunsigliu cunsiderà cumpiendu l'usu di u spaziu limitatu implicatu da questi impatti in dicembre.

In cunfurmità cù u so scopu principale di a stabilità di i prezzi, u CBRT hà da cuntinuà risolutamente à aduprà tutti l'arnesi à a so dispusizione finu à chì emergenu forti indicatori chì indicanu una diminuzione permanente di l'inflazione è l'obiettivu di 5 per centu à mediu termine hè rializatu. A stabilità da ottene in u livellu generale di i prezzi affettarà positivamente a stabilità macroeconomica è a stabilità finanziaria per via di a diminuzione di i primi di risichi di u paese, a continuazione di a sustituzione inversa di a valuta è a tendenza à l'alza di e riserve di valuta, è a diminuzione permanente di i costi di finanziamentu. Cusì, serà creatu un terrenu adattatu per a continuità di l'investimentu, a produzzione è a crescita di l'impieghi in modu sanu è sustinibule.

U Cunsigliu hà da cuntinuà à piglià e so decisioni in un quadru trasparente, prevedibile è orientatu à i dati. U riassuntu di a riunione di u Cumitatu di Politica Monetaria serà publicatu in cinque ghjorni di travagliu ".
Merkez Bankası politika faizi olan bir hafta vadeli repo ihale faiz oranını yüzde 16’dan yüzde 15’e indirdi. Banka son üç ayda 400 baz puan faiz indirimi yapmış oldu. Dolar/TL faiz kararı sonrasında 10,97’lere dayandı.

Türkiye’de enflasyon yüzde 20’ye yaklaşırken ve Türk Lirası’nda yaşanan tarihi değer kaybı devam ederken Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) para politikasında gevşemeye devam etti.

TCMB politika faizi olan bir hafta vadeli repo ihale faiz oranını yüzde 16’dan yüzde 15’e indirdi. Karar sonrası Türk Lirasındaki değer kaybı devam ederek, dolar/TL’nin 10,97 seviyelerine çıkmasıyla yeni tarihi zirveye ulaşıldı.

Merkez Bankası’nın TSİ 14.00’te yapması beklenen açıklama alışılmadık bir şekilde birkaç dakika gecikti. Açıklamada “Kurul, para politikasının etkileyebildiği talep unsurları, çekirdek enflasyon gelişmeleri ve arz şoklarının yarattığı etkilerin ayrıştırılmasına yönelik analizleri değerlendirerek politika faizinin 100 baz puan indirilerek yüzde 15 olarak belirlenmesine karar vermiştir” denildi.

Açıklama şöyle devam etti: “Kurul, arz yönlü ve para politikası etki alanı dışındaki faktörlerin fiyat artışları üzerinde oluşturduğu geçici etkilerin 2022 yılının ilk yarısı boyunca da etkisini sürdürmesini beklemektedir. Kurul, bu etkilerin ima ettiği sınırlı alanın kullanımını Aralık ayında tamamlamayı değerlendirecektir.”

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*