I Treni Elettrici Naziunali seranu utilizati in Linee di Treni d'Alta Velocità

I Treni Elettrici Naziunali seranu utilizati in Linee di Treni d'Alta Velocità
I Treni Elettrici Naziunali seranu utilizati in Linee di Treni d'Alta Velocità

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dettu chì anu da aduprà treni elettrici naziunali nantu à e linee di treni veloci è d'alta velocità. Karaismailoğlu hà dettu: "Piamu di compie u Prototipu di u Prughjettu di Train Set in 2022 è inizià a produzzione di massa in 2023".

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dettu chì anu da utilizà i treni elettrici naziunali pruduciuti da TÜRASAŞ nantu à e linee di treni veloci è d'alta velocità. Presentendu u bilanciu 2022 di u so ministeru à u Cumitatu di u Pianu Parlamentariu è u Budget, Karaismailoğlu hà dettu chì l'appropriazioni di u bilanciu sò circa 71 miliardi TL. Karaismailoğlu hà dettu: "Inseme à 2 mila 297 persone impiegate da i cuntratturi in 107 mila 698 siti di custruzzione in tuttu u paese, circa 241 mila 272 persone beneficianu di l'opportunità di travagliu offerte da u trasportu è a cumunicazione".

Karaismailoğlu hà dettu: "Malgradu l'epidemie in 2020, ùn ci hè statu un calatu in u trasportu domesticu di merci per ferrovia", hà dettu Karaismailoğlu: "Avemu aumentatu a parte di e ferrovie in investimenti da 2013 per centu in 33 à 2021 per centu in 48. Questa tarifa serà di 2023% in 63,4. In l'anni dopu, travagliemu per traslassi u 5 per centu di u trenu annu di 30 mila blocchi in Europa via Cina-Russia, chì hè designata cum'è a linea di u nordu, in Turchia.

Dichjarà chì anu cuminciatu à coglie i frutti di e mosse ferroviarie domestiche è naziunali, u Ministru hà dettu: "Ora useremu i treni elettrici naziunali pruduciuti da TÜRASAŞ nantu à e linee di treni d'alta è alta velocità. Cù l'esperienza di i treni naziunali, avemu principiatu i studii di u Prughjettu di Train Set à una vitezza di 225 km / h.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*