U primu pezzu di l'Aviò di Combattimentu Naziunale hè statu pruduttu

U primu pezzu di l'Aviò di Combattimentu Naziunale hè statu pruduttu

U primu pezzu di l'Aviò di Combattimentu Naziunale hè statu pruduttu

Turkish Aerospace Industries (TUSAŞ) cuntinueghja i so sforzi per l'Aviazione Naziunale di Combattimentu. A prima parte di l'Aviazione Naziunale di Combattimentu, chì hè prevista per lascià l'hangar u 18 di marzu di u 2023, hè stata prodotta. In a dichjarazione fatta da u Direttore Generale di TUSAŞ Temel Kotil nantu à u sughjettu, "Avemu pruduciutu a prima parte di u nostru Aviò Naziunale di Combattimentu. Ogni passu chì facemu per u prughjettu di sopravvivenza di u nostru paese hè assai significativu è preziosu per noi. Vogliu ringrazià tutti i mo amichi cù quale avemu fattu u listessu percorsu travagliendu cù entusiasmu è diligenza. dichjarazioni sò state incluse.

A prima parte di l'aviò di cummattimentu naziunale hè stata prodotta

Dichjarazioni di SSB İsmail Demir nantu à u prughjettu di l'Aviò di Combattimentu Naziunale

U presidente di a presidenza turca di l'industria di difesa Prof. Dr. İsmail Demir, cum'è un invitatu di a trasmissione in diretta di TRT Haber u luni 6 settembre 2021, hà spartutu l'ultime tappe in i prughjetti di l'industria di difesa.

Facendu valutazioni nantu à u Prughjettu Naziunale di l'Aviò di Combattimentu (MMU), Demir hà dettu: "Avemu intrutu in un prughjettu assai ambiziosu di a 5a Generazione cum'è l'MMU". Quandu hà dumandatu nantu à a produzzione di l'aeronautica cumuna cù a Russia, Demir hà dettu: "Parlemu à tutti quelli chì volenu cooperà in i nostri termini. Ùn aspitteremu nisun paese. Semu in strada avà. I nostri prucessi di cuncepimentu cuntinueghjanu, avemu ancu cuminciatu a produzzione di alcune parti. Cum'è un partenariatu, avemu dettu chì a nostra porta hè aperta à quelli chì volenu esse partenarii in stu prugramma da i paesi amici è alleati. avia usatu e parolle.

"Quali prughjetti aspittevi?" Nantu à a quistione, Demir hà dettu: "Aspettu l'Aviazione Naziunale di Combattimentu. Aghju ancu aspittendu chì i nostri aerei di caccia senza pilota è u nostru missile per andà in u spaziu ", disse.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*